خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال زیرزمین با نقش + بیوگرافی بازیگران و تصاویر

0

سریال زیرزمین : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این سریال با اسامی و عکس ها و نقش های سریال زیرزمین همراه با اسامی عوامل با بازی فتحعلی اویسی،بهاره رهنما،ابوالفضل پورعرب و… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال زیرزمین

این سریال به کارگردانی علیرضا افخمی محصول سال ۱۳۸۴ در ژانر طنز،اجتماعی و خانوادگی است. این مجموعه برای بار اول در رمضان ۱۳۸۵ از شبکه سه پخش شد و مورد توجه قرار گرفت. احسان خواجه امیری نیز خواننده تیتراژ پایانی این سریال می‌باشد، قسمت‌های متعددی از این سریال در دو محله تاریخی تهران، امامزاده یحیی و کوچه‌پس‌کوچه‌های پامنار ساخته شدند و از یکی از حمام‌های تاریخی نیز در آن استفاده شد. نا گفته نماند این سریال در سال ۸۵ به عنوان پربیننده‌ترین اثر پخش‌شده از تلویزیون در ماه رمضان این سال شد.

خلاصه داستان

سه دوست فرجیان، کلانی و اسدی با سندی جعلی یک زمین را به یک فرد سرمایه‌دار به نام کورانی می‌فروشند و از او کلاهبرداری می‌کنند، اما اسدی پول‌ها را می‌گیرد و قصد دارد تا سهم دو نفر دیگر را هم برای خود بردارد. او پول‌ها را در زیرزمین یک خانه قدیمی در پامنار پنهان می‌کند و خودش در راه فرودگاه«می خواسته به کانادا فرار کند» تصادف می‌کند و فلج می‌شود. حالا دو نفر دیگر بر سر یافتن پول‌ها رقابت می‌کنند…

خلاصه سریال زیرزمین

اسامی بازیگران سریال زیرزمین با نقش

کیانوش گرامی

زادهٔ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۴۱ در اردبیل  بازیگر و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون است. وی با بازی در سریال «آتش بدون دود»، بر اساس رمانی به همین نام وارد عرصه هنر شد. در تیر ۱۳۹۹ با اوج گرفتن شیوع کرونا در ایران، کیانوش گرامی نیز به کرونا مبتلا شد و در بیمارستان بستری شد.

بازیگران سریال زیرزمین

مهتاج نجومی

زاده ۱ فروردین ۱۳۲۸ در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است.وی در سال ۱۳۵۴ در رشته کارگردانی از مدرسه عالی تلویزیون و سینما فارغ‌التحصیل شد. او بازی در تئاتر را از سال ۱۳۴۴ با گروه شاهین سرکیسیان و همکاری با تلویزیون را از سال ۱۳۵۴ به عنوان کارگردان تلویزیونی و سپس بازیگری را شروع کرد. همچنین وی فعالیت در سینما را از سال ۱۳۴۸ با بازی نقش کوتاهی در فیلم گاو آغاز کرد.

عوامل سریال زیرزمین

مهتاج نجومی بازیگر سریال زیرزمین

دیگر عوامل

نویسنده: علیرضا بذرافشان،مدیر تصویربرداری: مصطفی احمدیان،مدیر صدابرداری: احمدپولی بابایی،طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف،مدیر تولید و برنامه ریزی: بهمن گودرزی،طراح گریم: شهنام اسدی ، خاطره خاشعی،منشی صحنه: آرزو نیک پور،تدوین: سمیرا غلامزاده،مدیر تدارکات: سید دانیال کاشانچی،دستیار اول کارگردان: اکبر نصیری،دستیار دوم: داود باقری،مدیرروابط عمومی: سپیده کامرانی،عکاس: بهرنگ دزفولی زاده

نظرات