مدلهای دکوراسیون رنگ سال ۲۰۱۸ – ۹۷

0

مدلهای دکوراسیون رنگ سال ۲۰۱۸ – ۹۷

دکوراسیون رنگ سال : رنگ بنفش رنگی است که برای دکوراسیون فضاهای مجلل به کار می رود و محیط را تبدیل به محیطی باشکوه و مجلل می کند. استفاده از رنگ بنفش در دکوراسیون مدرن، سادگی محیط را می شکند و فضایی باشکوه خلق می کند. بنفش این توانایی را دارد که در دکوراسیون تمام بخش های خانه به کار برده شود و خانه ای بنفش با حال و هوای امروزی اما با شکوه و مجلل بسازید. در دکوراسیون مدرن بهترین رنگ ها برای قرار گرفتن در کنار بنفش سفید، مشکی یا خاکستری هستند.دردکوراسیون کلاسیک ترکیب طلایی و بنفش به وفور دیده می شود اما رنگ طلایی جایی در دنیای مدرن ندارد.

 

دکوراسیون رنگ سال

دکوراسیون رنگ بنفش سال ۹۷

اگر برای اتاق نشیمن خودتان یک مبل سفید راحتی و ساده انتخاب کرده اید، به راحتی می توانید با ترکیب وسایل بنفش، اتاق نشیمنی جذاب، گرم و شیک خلق کنید.دکوراسیونبه شما پیشنهاد می کنیم برای ایجاد حس در اتاق نشیمن به جای اضافه کردن وسایل مختلف، یک دیوار نه چندان بزرگ را بنفش کنید. برای این کار می توانید از کاغذ دیواری استفاده کنید اما پیشنهاد می کنیم برای راحتی فضا در طولانی مدت سراغ کاغذ دیواری شلوغ نروید. یک فرش بنفش، یک یا دو تکه وسیله تزئینی بنفش برای کامل کردن اتاق کافی است.

 

دکوراسیون رنگ سال

دکوراسیون رنگ سال ۲۰۱۸

رنگ بنفش گیرایی بالایی دارد، زیاد کردن آن در یک فضا، از زیبایی اتاق می کاهد.همانطور که می دانید بنفش رنگی است که کم و بیش بین خانه دارها بعنوان رنگی پر خطر و ریسکی شناخته می شود و به همین خاطر اغلب یا اصلا از آن استفاده نمی کنند یا فضاهایی که کمتر در دید قرار می گیرند مانند اتاق خواب به رنگ بنفش در می آیند.برای اینکه میزان ریسک پذیری رنگ بنفش را به حداقل برسانیم، سایه روشن و اندکی مات بنفش، بهترین و ایمن ترین انتخاب خواهد بود. این سایه از رنگ بنفش، لطافت و آرامش خصای دارد که در تناژهای دیگر دیده نمی شود هستند بعلاوه در همان نگاه اول همه بینندگان را مجذوب زیبایی خود می کند.
یکی از ویژگی‌های قابل توجه رنگ بنفش، قرار نگرفتن در دایره تفکیک‌های جنسی است. بنفش نه دخترانه است و نه پسرانه؛

برای اتاقی که قرار است برای محل خواب و استراحت شبانه هم استفاده شود به جای بنفش تند از بنفش ملایم و کمرنگ استفاده کنید. حتی می‌توانید چند طیف بنفش را به کار بگیرید.

 

دکوراسیون رنگ سال
نسل جدیدی از کابینت در بازار موجود است که دیگر مجبور نیستید از میان رنگ‌های چوب برای کابینت خود انتخاب کنید. به شما توصیه می‌کنیم تمام کابینت آشپزخانه خود را به رنگ بفش انتخاب نکنید بلکه ترکیبی از کابینت بنفش و سفید را کنار هم به کار ببرید. ارکیده بنفش گلی زیبا و جذاب است که زیباتر کردن فضای آشپزخانه حتما در دکوراسیون خود به کار ببرید.

 

دکوراسیون رنگ سال
برای تخت از سرویس خواب سفید ساده استفاده کنید ولی به جای آن مبلی بنفش در گوشه اتاق قرار دهید. هماهنگی رنگ پرده و دیوار به زیبایی بیشتر این اتاق کمک می‌کند. با قرار دادن گل یا تصویر گل، فضای اتاق خواب خود را لطیف‌تر و مطلوب‌تر کنید. برای اتاق خواب ترکیب سفید و بنفش، بهتر است.

عکسهای جالب دکوراسیون رنگ بنفش

دکوراسیون رنگ سال

 

دکوراسیون رنگ سال

رنگ سال ۹۷

دکوراسیون رنگ سال

 

دکوراسیون رنگ سال

دکوراسیون رنگ سال

دکوراسیون رنگ سال

 

دکوراسیون رنگ سال

 

دکوراسیون رنگ سال

 

دکوراسیون رنگ سال

 

دکوراسیون رنگ سال

 

نظرات