فیلم کامل / صحنه تلخ تشکر و تقدیر بابک خرمدین از پدر مادرش در اکران فیلمش

0

ویدئویی از تقدیر بابک خرمدین از پدر و مادر بعد از گذشت چند روز از قتل بابک خرمدین کارگردان ایرانی امروز مجید توکلی فعال رسانه‌ای ویدئویی فیلمی از تقدیر بابک خرمدین از پدر مادرش در مراسم اکران فیلم سوگنامه ای برای یاشار را منتشر کرد که در ادامه ببینید.

فیلم کامل / صحنه تلخ تشکر و تقدیر بابک خرمدین از پدر مادرش در اکران فیلمش

فیلم تشکر و تقدیر بابک خرمدین از پدر مادرش در اکران فیلمش

پدر و مادر بابک خرمدین کارگردان در مراسم افتتاحیه فیلم سوگنامه ای برای یاشار در موزه سینما در سال ۱۳۹۴ به همراه پسرشان بابک حضور داشتند که در این مراسم از پدر و مادرش تشکر میکند که در فیلم زیر میبینید:

بابک خرمدین فیلم «سوگنامه ای برای یاشار» را آن طور که خودش می گفت تا حد زیادی با الهام گرفتن از زندگی خود ساخته است. او در سال ۸۹ به عنوان دانشجو راهی لندن می‌شود و در آن‌جا با مساله مهاجرت و غربت درگیری پیدا می‌کند. یاشار شخصیت اصلی فیلم او هم چنین سرگذشتی دارد.این نقش را یاشار علی‌شناس بازی کرده است که از دوستان کارگردان بوده و سابقه بازیگری نداشته‌است.

صبح ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰؛جسد مثله شده یک مرد،داخل چمدان، در فا ۳ شهرک اکباتان تهران کشف شد که این جسد مثله شده متعلق به یکی از کارگردانان سینمای ایران،
(بابک خرمدین) است و پدر و مادر این کارگردان بازداشت و به ارتکاب این قتل اعتراف کردند.

بابک خرمدین سال ۱۳۵۳ در تهران متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد سینما از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و فارغ التحصیل ۱۳۸۸ است، این کارگردان سال ۱۳۷۹ در دوره فیلم سازی یک ساله انجمن سینمای جوانان دفتر تهران شرکت کرد

آخرین خبرهای بابک خرمدین در مجله اینترنتی حرف تازه

نظرات