بازیگران و خلاصه داستان سریال سرگذشت

1

بازیگران و خلاصه داستان سریال سرگذشت (محکومین ۲)

سریال سرگذشت که در اصل فصل دوم سریال محکومین می باشد و قرار بود با نام سریال محکومین ۲ پخش شود تغییر نام داده و با اسم سریال سرگذشت از شبکه یک پخش خواهد شد

سریال محکومین ۲ (سرگذشت) به تهیه کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سیدجمال سید حاتمی به پایان تصویربرداری رسیده و در حال تولید برای نمایش در شبکه یک می باشد.

بهروز مفید در پایان درباره سریال محکومین دو گفت: در حال حاضر در مراحل پایانی فیلمبرداری اپیزود ۳۴ هستیم. طی دو روز آینده اپیزود ۳۵ را که قسمت پایانی است شروع می کنیم و امیدواریم تا هفته آینده فیلمبرداری تمام شود.

سریال محکومین 2

خلاصه داستان سریال محکومین ۲

محکومین سریالی درباره مجازات جایگزین است که با داستان هایی مختلف با محوریت جایگزینی برای زندان برای مجرمان جلوی دوبین رفت و طلاق یکی از موضوعات مهم در این سریال است. «محکومین ۲» سریالی برای شبکه یک سیما است که در ۴۰ اپیزود ۵۰ دقیقه ای آماده نمایش می شود.

سریال محکومین 2

بازیگران سریال محکومین ۲

از جمله بازیگرانی که در این سریال حضور دارند عبارتند از : نازنین فراهانی، کوروش تهامی، بیتا سحرخیز، نگار عابدی، شهره لرستانی، بیژن بنفشه خواه، حسین محب اهری، بهراد خرازی، مهری آل آقا، مهدی صباغی، علیرضا استادی، محمود جعفری، مریم بوبانی، رابعه مدنی، افسانه ناصری ، مهرداد ضیایی، شیرین اسماعیلی، کاوه آهنگر، الهام طهموری و آتیه جاوید، مزدک رستمی، حشمت آرمیده، سامان ارسطو ، مهران رجبی، سینا رازانی، لاله صبوری، مهسا هاشمی، بهاره رهنما، مینا جعفرزاده، کیمیا حسینی، رها عربگری و بابک نوری ، مسعود شامی، فرناز زوفا ، محمد شیری ، علیرضا جعفری ،سیما تیرانداز ، اتابک نادری، حمیده مقدسی، حسین سلیمانی و سپیده خداوردی و لیلا زارع..

سریال محکومین 2

سریال محکومین ۱ به عنوان سریالی پخش شد که داستان هایی را از زندگی محکومینی روایت می کرد که مجازاتی را تجربه کردند که جایگزین زندان بود. هم اکنون نیز سریال محکومین ۲ در حال ساخت و تولید است که به مراحل پایانی نزدیک می شود.

بهروز مفید به عنوان تهیه کننده های سریال های تلوزیونی از شروع تصویربرداری سریال تلویزیونی محکومین ۲ خبر داده است و فصل دوم سریال محکومین با فیلمبرداری اپیزود “مادر” در احمدآباد مستوفی آغاز شد.

سریال محکومین 2

تعداد قسمت ها و زمان پخش

بهروز مفید تهیه کننده این مجموعه گفته است که محکومین ۲ در ۴۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای و در منطقه اسلامشهر کلید خورده است و گروه تولید در منطقه احمد آباد مستوفی در مغازه و خانه مشغول کار هستند.
در سریال محکومین ۲، هر قسمت یک اپیزود را تشکیل می دهد که هر اپیزود دو بازیگر اصلی دارد که تعداد قسمت و تعداد بازیگر این سریال از محکومین ۱ بیشتر بوده به نحوی که فصل دوم از این سریال در حدود ۵۰۰ بازیگر در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت که که ۸۰ نفر ایفاگر نقش اصلی و مابقی بازیگران فرعی محکومین خواهند بود.

سریال محکومین 2

عوامل فصل دوم سریال محکومین

کارگردان: سیدجمال سید حاتمی، تهیه کننده: بهروز مفید، نویسندگان:مجید اسماعیلی و امیر محمد عبدی، مدیر فیلمبرداری: حسین ناظریان، مدیر صدابرداری: علیرضا نیازی، طراح گریم: احسان روناسی، طراح صحنه و لباس: مرتضی پورحیدری، دستیاراول کارگردان: میثم بیدقی، دستیارکارگردان و انتخاب بازیگر: حمیده مقدسی، مدیربرنامه ریزی: عباس بهبودی، مدیرتولید: حسین باقریان، جانشین تولید: مسعود مهدوی، منشی صحنه: پرستومدانلو، عکس: امیررضامرشدزاده.

عکس های بازیگران سریال محکومین ۲

تصاویر پشت صحنه سریال را مشاهده کنید

سریال محکومین 2

سریال محکومین 2

سریال محکومین 2

سریال محکومین 2

سریال محکومین 2

سریال محکومین 2

سریال محکومین 2

1 دیدگاه در “بازیگران و خلاصه داستان سریال سرگذشت

  1. Abolfazl گفت:

    سلام ، یه چیزی من رو خیلی ناراحت کرد
    در قسمت اسامی بازیگران ، اسم آقای سهند جاهدی نبود .
    ناراحتم نکنین .
    سریع اسمشو بنویسین .

نظرات