فیلم کامل / قسمت اول سریال پوست شیر قسمت ۱ پوست شیر برادران محمودی (دانلود)

0

دانلود فیلم کامل سریال پوست شیر قسمت ۱ اول, قسمت اول ۱ پوست شیر با لینک مستقیم و با کیفیت عالی در پنج کیفیت انتخابی ( قسمت اول ۱ پوست شیر ) برادران محمودی, درباره سریال پوست شیر قسمت اول, دانلود سریال پوست شیر- قسمت اول ۱ در لینک زیر ….

دانلود سریال پوست شیر قسمت اول

فیلم کامل / قسمت اول سریال پوست شیر قسمت ۱ پوست شیر برادران محمودی (دانلود)

قسمت اول سریال پوست شیر با یک هفته تاخیر ۶ مهر ۱۴۰۱ بطور اختصاصی از پلتفرم فیلم نت منتشر شد که در ادامه مطلب لینک دانلود سریال پوست شیر قسمت ۱ را برای شما در این صفحه قرار دادیم که می توانید دانلود و تماشا کنید

سریال پوست شیر- قسمت اول ۱

محصول: ۱۴۰۱

سال پخش: ۱۴۰۱

ژانر : اجتماعی و درام

پخش کننده: فیلم نت

مناسب برای افراد بیشتر از ۱۵ سال

تهیه‌کننده: رضا بهاروند

نویسنده و کارگردان: نوید و جمشید محمودی

قسمت 5 سریال بی گناه

خلاصه داستان سریال پوست شیر قسمت۱

نعیم که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده پس از رهایی، برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود. این سریال که داستان یک پلیس آگاهی را با بازی شهاب حسینی روایت می کند در ژانر درام ملتهب ساخته شده است.

سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی جمشید محمودی و رضا بهاروند و تهیه‌کنندگی بر عهده نوید محمودی می‌باشد که ژانرهای این سریال اجتماعی، درام می‌باشد و بازیگران سریال پوست شیر عبارتند از شهاب حسینی و هادی حجازی‌فر که در شبکه نمایش خانگی پخش شده و لینک‌های دانلود آن قرار گرفته است.احمد مهرانفر، جواد رضویان، مریم مومن، نادر سلیمانی، فقیهه سلطانی، نسیم ادبی، رضا ناجی، متین ستوده، احمد ایراندوست، گیتی قاسمی، شهین تسلیمی، شهرزاد کمال‌زاه و… بازیگران این سریال هستند!

معرفی بیشتر

پوست شیر عنوان نخستین سریال شبکه خانگی برادران محمودی است که برای پخش از پلتفرم «فیلمنت» آماده شده است. کارگردانی این سریال را جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی آن را نوید محمودی بر عهده دارد. «پوست شیر» یک دارم جنایی است که در آن بازیگران مطرحی چون شهاب حسینی، هادی حجازی فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی همراه با ژیلا شاهی، علی اوسیوند و کامران تفتی بازی دارند. این سریال در ۲۶ قسمت آماده پخش می‌شود. «پوست شیر» داستان مردی است به نام «نعیم» که بعد از ۱۵ سال از زندان آزاد می‌شود. او در پی گذراندن یک زندگی بی دردسر در کنار دخترش است، اما بروز اتفاقی ، اوضاع نعیم را بهم می‌ریزد.

جمشید محمودی، کارگردان، تهیه کننده و نویسنده سینما متولد ۱۳۶۱ و ایرانی افغان تبار است. ایشان تاکنون در بیش از ۲۰۰ فستیوال فیلم ملی و بین‌الملی حضور داشته است و سه فیلم او به عنوان نامزد بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان، توسط کشور افغانستان به آکادمی اسکار معرفی شده است.

نوید محمودی، کارگردان، تهیه کننده و نویسنده سینما، متولد ۱۳۵۹ و ایرانی افغان تبار است. او تاکنون در بیش از ۲۰۰ فستیوال فیلم ملی و بین‌الملی حضور داشته است و سه فیلم او به عنوان نامزد بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان، توسط کشور افغانستان به آکادمی اسکار معرفی شده است.

نظرات