بیوگرافی رضا صیادی از سازمان تبلیغات تا زیباسازی شهر تهران + عکسها و سوابق

5

علی صیادی سرپرست زیباسازی شهر تهران کیست بیوگرافی و سوابق رضا صیادی سرپرست زیباسازی شهر تهران + عکس ها و اینستاگرام و حواشی و زندگی خانوادگی و سوابق کاری وی را در ادامه در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی رضا صیادی از سازمان تبلیغات تا زیباسازی شهر تهران + عکسها و سوابق

بیوگرافی رضا صیادی

رضا صیادی متولد دهه ۶۰ در تهران و دانش آموخته رشته حوزوی است و در مصاحبه با خبرگزاری حوزه می‌گوید که از سال۱۳۸۳ در مدرسه آیت‌الله ایروانی دوران طلبگی‌اش را شروع کرده و همزمان کارهای رسانه‌ای و مطبوعاتی را آغاز کرده. او می‌گوید که همچنان به عنوان طلبه سطح سه حوزه مشغول به تحصیل است.

سوابق تحصیلی رضا صیادی

از سال۱۳۸۳ در مدرسه آیت‌الله ایروانی دوران طلبگی‌ اش را شروع کرده و همزمان کارهای رسانه‌ای و مطبوعاتی را آغاز کرده. او می‌گوید که همچنان به عنوان طلبه سطح سه حوزه مشغول به تحصیل است.

ازدواج و همسرش

از زندگی خصوصی و وضعیت ازدواج ایشان اطلاعی در دست نیست

رضا صیادی شهرداری تهران

همچنین بخوانید: بیوگرافی مریم زاکانی دختر علیرضا زاکانی + عکس های خانوادگی و سوابق شغلی

فعالیت ها و سوابق کاری

از سوابق صیادی میتوان به مشاور رسانه و مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی و فعالیت‌ عنوان سردبیر در نشریاتی مانند همشهری آیه و همشهری جوان در دوران شهرداری قالیباف میتوان اشاره کرد

او در مصاحبه‌ای گفته که یکی از دغدغه‌های اصلی‌اش همواره این بوده که «کجا هیات برود» و با همین ایده این پایگاه را راه‌اندازی کرده.

رضا صیادی سرپرست زیباسازی شهر تهران کیست + عکسها و سوابق

رضا صیادی سرپرست زیباسازی شهر تهران کیست

زاکانی، شهردار تهران، در حکمی رضا صیادی مشاور عالی رسانه و مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات را به عنوان سرپرست سازمان زیباسازی شهردار تهران منصوب کرد.

گفتنی است که پیش رضا صیادی ،برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران بود.

برزین ضرغامی دارای دکترای جغرافیای سیاسی است و از جمله سوابق حرفه ای و کاری وی می‌ توان به عضویت در هیئت علمی جهاد دانشگاهی کشور، معاونت فرهنگی و هنری سازمان زیباسازی شهر تهران، مدیرکلی مرکز فعالیت‌ های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضویت در هیئت مدیره و معاون موسسه نمایشگاه‌ های فرهنگی ایران، مدیرعاملی خانه اندیشمندان و دبیری و عضویت در شورای سیاست‌ گذاری کتاب شهرداری تهران اشاره کرد.

سوابق رضا صیادی

شروع کار مطبوعاتی

کار مطبوعات را با همشهری محله شروع کردم و بسیار خوب است که متذکر شوم که یک شخصیت روحانی زمینه حضور ما در این عرصه شد و آن هم کسی نبود جز حجت الاسلام و المسلمین زایری که هم خانه روزنامه نگاران جوان و هم همشهری محله را راه اندازی کرد

همان سال اول طلبگی، اولین مطلبم به عنوان خبرنگار افتخاری در همشهری محله چاپ شد، بعد از مدتی در همان جا نیروی حق التحریری شدم ، چندی بعد نیروی ثابت در همشهری محله بودم و مدتی نیز دبیر تحریریه و معاون سردبیر بودم و حتی زمانی بعدتر سردبیر شدم . بعد از همشهری محله نیز مدتی در نشریاتی مثل فرهنگ شهر و مسافر همکاری کردم

سال ۹۱ به عنوان خبرنگار به حج رفتم به محض این که برگشتم و یا حتی قبل از آن، همشهری آیه راه اندازی شد. ابتدا هم رویکرد قرآنی داشت و به عنوان ویژه نامه همشهری جوان منتشر می شد.

تا آذرماه سال ۹۵ بنده سردبیر بودم اما بعد از مدتی احساس کردم دیگر نشریه جایگاه خود را پیدا کرده و می تواند بدون من هم به راه خود ادامه دهد.

 

5 دیدگاه در “بیوگرافی رضا صیادی از سازمان تبلیغات تا زیباسازی شهر تهران + عکسها و سوابق

  1. نیما راسخ گفت:

    روزگاری نه چندان دیر و دور مرتضی امیری اسفندقه به شاگردی استاد عباس خوش عمل کاشانی افتخار می کرد.حالا چه شده است که شنیدم از اختصاص بیلبوردی به ایشان حاوی این شاه بیت ممانعت کرده است؟
    هفت اقلیم جهان را به تماشا گشتیم
    همه جا عشق به اندازه ی تنهایی بود
    عباس خوش عمل کاشانی.

  2. نیما راسخ گفت:

    با سلام.جناب صیادی ارجمند.لطفا با بذل عنایت بخوانید:
    استاد ما عباس خوش عمل کاشانی در رشته ی شعر نشان درجه یک هنر معادل دکترا دارند و جزو بیست شاعر ممتاز شعر دفاع مقدس هستندو همچنین هفت جلد کتاب شعر دارند.مهمتر از همه این که اقلا سی درصد شاعرانی که با بیلبورد بالا رفته اند از شاگردان مستقیم یا غیر مستقیم ایشان بوده اند.تا کنون در سطح ملی دو بار نکوداشت استاد برگزار شده است.برای صحت ادعایم لطفا نامشان را در گوگل سرچ کنید تا بیشتر راجع به استاد خوش عمل بدانید.در حق استاد ما جفا کرده اند که بیلبوردشان را در شهر نگذاشته اند.ضمنآ ایشان از دوستان حجت الاسلام زائری هستند که دوست شما نیز هست.

  3. محمد حسینی گفت:

    بهتر بود رئیس سازمان زیباسازی پایتخت ایران از میان متخصصین و تحصیلکرده های شهرسازی و معماری انتخاب می شد نه یک طلبه ای که نهایت تخصصش مدت نسبتا کوتاهی کارهای فرهنگی بوده است

  4. شریفی گفت:
    1
    5

    خداروشکر ایشون هم دغدغه دینی دارند و هم دغدغه شهروندی و بالاخره بعد از مدتهایی که مدیرعامل قبلی به احوالات مذهبی شهر کمتر توجه داشتند الان اوضاع شهر خیلی خیلی بهتر شده و شهر جلوه بهتری داره

  5. محسن گفت:
    1
    2

    لطف کنید برای زیبا کردن تهران مسافرتی به کشورهای همسایه کنید تا پایتخت رو هم بروز کنید هم زیبا هوای تمیز و…..

نظرات