دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۱۵ پانزدهم قسمت ۱۵ با پخش انلاین

0

سریال شهباز قسمت ۱۵ پانزدهم سریال شهباز قسمت ۱۵ با پخش تلوبیون و شبکه یک را در ادامه ببینید که امشب چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ بعد از اذان مغرب از شبکه ۱ تلویزیون با سکانس های جنجالی پخش شد:

قسمت 15 سریال شهباز

دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۱۵ پانزدهم قسمت ۱۵ با پخش انلاین

لینک های تماشای تکرار و بازپخش قسمت ۱۵ سریال شهباز را در زیر ببینید:

قسمت پانزدهم سریال شهباز قسمت ۱۵ (قسمت ۱۵) شبکه یک سیما حوالی ساعت ۲۲:۱۶ پخش میشود که میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار آن را در تلوبیون و آپارات و شبکه دو با سکانس های جنجالی ببینید:

پخش آنلاین تلوبیون قسمت ۱۵ سریال شهباز:

سریال امنیتی، پلیسی شهباز که به تازگی از شبکه یک سیما پخش هر شب ساعت ۲۲:۱۵ پخش شد. اگر قسمت های پخش شده قبلی سریال شهباز را تماشا نکردید می توانید از بخش دانلود همه قسمت های سریال شهباز در پایین صفحه کمک بگیرید.

در قسمت ۱۵ سریال شهباز لوکیشن ها و سکانس‌ها بسیار زیبا بازی پردازی شده است. تهیه کننده این سریال می گوید: این مجموعه یکی از مجموعه‌ های تلویزیونی پر لوکیشن است که عوامل آن علاوه بر حضور در تهران به شهرهای قزوین، رودبار و کیش نیز مسافرت می‌ کنند و تیم تولید اکنون در شرکتی فنی مهندسی در سعادت‌ آباد تهران مشغول ضبط سکانس‌ هایی از سریال هستند.
علی نقی پور درباره حال و هوای «شهباز» گفت: این مجموعه درباره یک گروه سایبری است که به دنبال هکری بین المللی هستند. پلیس سایبری با اشراف به این فضا با مجرمین برخورد می کند و به داستان مردمی هم که از آن ها سواستفاده شده و مورد نشان افراد خلافکار قرار گرفته اند، می پردازد.

گفتنی است، این مجموعه های نمایشی تا پایان سال ۱۴۰۱ و اوایل سال آینده به مرور به آنتن می رسند که امیدواریم استقبال مخاطبان را نیز به دنبال داشته باشد. موضوع اول جذابیت بوده که بسیار مهم است یعنی آن چه که مردم ببینند، بپسندند که البته این موضوع جذاب باید حاوی یک پیام روشن باشد تا رسانه ملی بر اساس رسالت خود، پیامی که منتقل می کند حتما برای مخاطبان مناسب و سازنده باشد.
برای ساخت آثار جاسوسی مثل شهباز، باید تصویرگر دلاوری ها و از خودگذشتگی های نیروهای نظامی و امنیتی این سرزمین باشیم.

“سریال تلویزیونی شهباز” یکی از جدیدترین فیلم های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در شبکه سوم سیما است که این شب ها ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک و ساعت ۲۳ از شبکه تهران پخش میشود و آمار نشان می دهد که بازدید بالایی داشته و بسیار مورد مور توجه بینندگان قرار گرفته است.

این سریال به کارگردانی حمیدرضا لوافی و نویسندگی مینا خدیوی در ۳۰ قسمت با بازی علیرضا آرا و میلاد میرزایی است و در آن بازیگران شناخته شده ای به ایفای نقش پرداختند. آرش مجیدی، رضا داوودنژاد، علیرضا آرا، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، سیروس همتی، فاطیما بهارمست، غزال نظر و پاوان افسر در این مجموعه نقش آفرینی می کنند.

نظرات