نسبت رضا دارابی آتش نشان خیابان بهار با محمود کریمی لو رفت رضا دارایی کیست

0

نسبت رضا دارابی آتش نشان خیابان بهار با محمود کریمی لو رفت رضا دارایی کیست

بیوگرافی رضا دارایی آتش نشان کیست

نسبت فامیلی رضا دارایی آتش نشان (رضا دارابی آتش نشان) خیابان بهار با محمود کریمی مداح اهل بیت لو رفت رضا دارابی آتش نشان برادر همسر حاج محمود کریمی مداح معروف است که روز گذشته در خیابان بهار تهران حین عملیات اطفای حریق درگذشت.

شهید رضا دارایی آتش نشان رئیس ایستگاه ۱۲۰ آتش‌ نشانی تهران در حین عملیات اطفای حریق ساختمان ۱۵۳ خیابان بهار در ششم اسفند ۱۴۰۱ به شهادت رسید.

در همین رابطه داود کریمی پسر مداح اهل بیت حاج محمود کریمی و خواهرزاده «شهید رضا دارابی» از شیوه زندگی دایی آتش‌نشان خود که دیروز حین ماموریت به شهادت رسید.

نسبت رضا دارایی آتش نشان خیابان بهار با محمود کریمی لو رفت + عکس

به گزارش فارس: از صبح امروز ساختمان ۱۵۳ در خیابان بهار آتش گرفته و آتش‌نشانان همچنان در تلاش برای مهار آتش‌ هستند. ساختمان‌های اطراف نیز به‌علت احتمال ریزش ساختمان ۱۵۳ تخلیه شده‌ و آژیر خطر برای دورشدن مردم به صدا درآمده است.

شهردار تهران در بازدید از این ساختمان گفته است: ساختمان به‌علت تخلف‌های فراوان اخطار کمیسیون ماده ۱۰۰ دریافت کرده و پلمب شده بود اما مالکان پلمب را شکستند و از آن‌ها شکایت شده است.

گفتنی است، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعاتی قبل اعلام شد که یکی از آتش‌نشانان حاضر در ماموریت اطفای حریق ساختمان اداری – تجاری در خیابان بهار مفقود شده که جستجوها برای یافتن وی آغاز شد و دقایقی پیش این فرد که در تاریکی محل به چاهک آسانسور سقوط کرده بود، پیدا شد.

نظرات