معرفی کامل سریال Invasion تهاجم به همراه خلاصه داستان + اسامی بازیگران

3

سریال “تهاجم” یا بانام اصلی Invasion, سریالی آمریکایی به کارگردانی یاکوب وربروگن و آماندا مارسالیس و تهیه کنندگی راکر قایق و ژنر فیلم است. این سریال در ژانر علمی_تخیلی و هیجان انگیز در سال ۲۰۲۰ ساخته شده و قرار است در اکتبر سال ۲۰۲۱ در اپل تی وی پلاس منتشر شود.  “تهاجم” که به تازگی اولین تریلر آن منتشر شده است، به دلیل بازی گلیشفته فراهانی در آن مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است. در ادامه این بخش به معرفی کامل این سریال، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و زمان پخش آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل سریال Invasion تهاجم به همراه خلاصه داستان + اسامی بازیگران

 

خلاصه داستان

سریال “تهاجم” روایتگر ماچرایی جذاب درباره تهاجم بیگانگان به زمین بوده و تاثیرات این رویداد بر زندگی نسل بشر را از طریق پروتاگونیست‌های مختلف به تصویر می‌کشد. پروتاگونیست‌هایی که هر کدام در یک نقطه از این کره خاکی حضور دارند.

خلاصه داستان سریال invasion تهاجم

لازم به ذکر است سه قسمت ابتدایی سریال تهاجم قرار است در تاریخ ۳۰ مهر سال ۱۴۰۰ (مصادف با ۲۲ اکتبر) در دسترس قرار بگیرد. همچینین قسمت‌های بعدی به صورت هفتگی منتشر خواهند شد.

 

اسامی بازیگران سریال Invasion تهاجم به همراه نقش

  • سام نیل در نقش کلانتر جان بل تایسون
  • شامیر اندرسون در نقش Trevante Ward
  • گلشیفته فراهانی در نقش آنیشا مالک
  • فیراس ناصر در نقش احمد مالک
  • شیوری کوتسونا در نقش میتسوکی
  • فیراس ناصر در نقش احمد مالک
  • شیوری کوتسونا در نقش میتسوکی
  • و…

گلشیفته فراهانی در سریال invasion تهاجم

 

دیگر عوامل

کارگردان: یاکوب وربروگن و آماندا مارسالیس. تولید کنندگان اجرایی: یاکوب وربروگن، آدری چون، امی کافمن، اندرو بالدوین، سایمون کینبرگ، دیوید ویل، الیسا الیس. شرکت های تولیدی: راکر قایق و ژانر فیلم. توزیع کننده: کمپانی بزرگ اپل.

3 دیدگاه در “معرفی کامل سریال Invasion تهاجم به همراه خلاصه داستان + اسامی بازیگران

  1. محسن گفت:

    سعید کمتر شعر بگو کجاش سریال بیخودی ببو؟

  2. سعید گفت:

    سریال کاملا بیخود و کش دار که به جای اینکه بیشتر به اصل داستان بپردازه از هر ۴۰ دقیقه سریال نیم ساعتش روابط عاطفی و دیالوگهای چرت و پرته.

  3. علی ضیایی گفت:

    میدونستین اون دختر کوچولو تو سریال هم ایرانیه؟ تارا مویدی که نقش سارا رو بازی میکنه، افتخار هستن این دو نفر برای ایرانیان
    سریال هم از اینکه درام هست و مشکلات مردم رو نشون میده که با حمله بیگانگان پیچیده تر میشه خیلی خیلی جالبه، با همه فیلم های کلیشه ای علمی تخیلی دیکه فرق میکنه

نظرات