دانلود کامل مهمونی ۲ قسمت ۲۴ با حضور محمد بحرانی را ببینید +‌فیلم

0

دانلود کامل مهمونی ۲ قسمت ۲۴ با حضور محمد بحرانی را ببینید +‌فیلم

قسمت ۲۴ مهمونی ۲ با حضور محمد بحرانی پخش شد که اینروزها با کاراکتر جناب خان و مسابقه صداتو حسابی محبوب شدند و با بازی در خندوانه و صداپیشگی جناب خان به چهره معروفی در بین مردم تبدیل شده است. در ادامه می توانید برنامه مهمونی محمد بحرانی را دانلود و تماشا کنید. در قسمت ۲۴ مهمونی ۲ کل کل محمد بحرانی با عروسک های پشه و بچه صحنه های بسیار جذابی را برای مخاطبان رقم زده است که حتما در فیلم زیر ببییند:

دانلود کامل مهمونی ۲ قسمت ۲۴ با حضور محمد بحرانی را ببینید +‌فیلم

دانلود برنامه مهمونی محمد بحرانی کامل

محمد بحرانی صداپیشه و بازیگر سینما و تلویزیون ایران در قسمت ۲۴ فصل دوم مهمونی مهمان عروسک ها و ایرج طهماسب شد که بر از اساس آمارها یکی از قسمت های پربازدید مهمونی ۲ تبدیل شده است. برای دانلود قسمت ۲۴ بیست و چهارم مهمونی ۲ در کیفیت های ۱۰۸۰p ، ۱۰۸۰p ، ۷۲۰p ، ۴۸۰p ، Full HD BluRay با لینک قانونی و نیم بها روی لینک زیر کلیک کنید✔….

برنامه مهمونی فصل دوم قسمت ۲۴💗
کیفیت های دانلود: نسخه ۱۰۸۰p ، ۱۰۸۰p ،نسخه ۷۲۰p ، نسخه ۴۸۰p ، Full HD BluRay
محصول ۱۴۰۲ با لینک قانونی نیم بها
کارگردان: ایرج تهماسب
ژانر: عروسکی،کمدی و خانوادگی
تاریخ انتشار: فروردین ۱۴۰۲
تعداد قسمت‌ها: ….
ویژه شبکه نمایش خانگی
تهیه‌کننده: حسن خدادادی

همانطور که میدانید محمد بحرانی با صداپیشگی جناب خان در برنامه خندوانه در کنار رامبد جوان به شهرت رسید. او هم اکنون به عنوان مجری در برنامه شب های مافیا ۲ و صداتو مشغول فعالیت است.

دانلود برنامه مهمونی محمد بحرانی مهمونی ۲ قسمت ۲۴

بیوگرافی

محمد بَحرانی متولد ۱۳۶۰ در شهر شیراز صداپیشه و بازیگر ایرانی است. بحرانی دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است.

در سال ۱۳۸۰ وارد تلویزیون شد علاقهٔ بحرانی به نمایش عروسکی از جشنواره های تئاتر عروسکی دانشجویی آغاز شد. او که در آن دوران چند کار در این حیطه داشت، با گذر زمان به این موضوع علاقه مند شد.
از جمله کارهای بحرانی پیش از ورود به مجموعهٔ کلاه قرمزی مجموعه های استاد همه چی دون، شهر کودکان بود.از دیگر کارهای او می توان به مجموعهٔ «با ما کاش باشی» اشاره کرد که وی در این مجموعه صداپیشهٔ عروسک آقاشجاع است.

بر اساس آمارهای جدید از شبکه های اجتماعی ، مخاطبان استقبال زیادی از برنامه مهمونی ایرج طهماسب کرده اند و حتی کلیپ ها و موشن های قسمت های جذاب و جالب این برنامه در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.

هوتن شكيبا، كاظم سياحى، بهادر مالكى، سهيل مستجابيان، الى امامى، امير اديب، نازنين شعبانى به عنوان صداپيشگان عروسك‌های جدید این مجموعه نمایشی حضور دارند و همچنین عیسی یوسفی‌ پور، محمد لقمانيان، پيمان فاطمى، شيما بخشنده، على پاكدست، نگار شهبازى نيز به عنوان عروسك‌گردان این پروژه هستند

نظرات