بازیگر نقش مارال در سریال نمایش خانگی رهایم کن کیست + بیوگرافی و عکس ها

0

بازیگر نقش مارال در سریال رهایم کن : هدی زین‌العابدین بازیگر نقش مارال در سریال نمایش خانگی رهایم کن است او متولد ۲۳ خرداد ۱۳۶۸ اهل کرج است.وی در رشته گرافیک فارغ‌التحصیل شده‌است و در رشته عکاسی نیز فعال است. وی کار مدلینگ نیز انجام می‌دهد. ما در سایت حرف تازه برای شما بیوگرافی بازیگر نقش مارال در سریال پر طرفدار رهایم کن را برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

بازیگر نقش مارال در سریال رهایم کن

بازیگر نقش مارال در سریال نمایش خانگی رهایم کن کیست + بیوگرافی و عکس ها

هدی زین‌العابدین زاده ۲۳ خرداد ۱۳۶۸، هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است. او کار حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۹۰ به صورت رسمی آغاز نمود. وی در رشته گرافیک فارغ‌التحصیل شده‌است و در رشته عکاسی نیز فعال است. وی کار مدلینگ نیز انجام می‌دهد. او با بازی در سریال سقوط یک فرشته در نقش فاطمه به اوج شهرت دست یافت.

او در این سریال نقش خواهر یونس (یوسف تیموری) و نامزد حاتم (محسن تنابنده) را بازی می کند در واقع بعد از مرگ برادرش و آشکار شدن حقایقی دست به کارهایی می زند. او با بازی در این سریال بار دیگر خودش را به اهالی هنر ثابت کرد.

هدی زین العابدین در سریال رهایم کن

بیوگرافی مختصر از هدی زین العابدین

ایشان در یک خانواده پنج نفره بزرگ شد و یک برادر و یک خواهر دارد، پدرش مغازه دار و شغل آزاد و مادرش خانه دار بود که سالهاست فوت کرده است. او  فعالیت خود را از نوجوانی با حضور در عرصه مدلینگ شروع کرد و همچون مهدی پاکدل دیگر بازیگر مشهور از راه تبلیغات و تیزرهای آگهی وارد عرصه بازیگری شد از شاخص ترین کار تبلیغاتی ایشان حضور در تیزرهای کارخانه برنج «آوازه» بود. اولین بار در سال ۱۳۸۴ وقتی ۱۶ ساله بود در چند سکانس فیلم خانه روشن جلوی دوربین رفت  و سال ۱۳۸۸ با سریال آشپزباشی وارد قاب تلویزیون شد.

هدی زین العابدین

نقش مارال سریال رهایم کن

بیوگرافی هدی زین العابدین

همراه ما باشید

نظرات