خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال غنچه و خاله جون کوکب

0

سریال “غنچه و خاله جون کوکب”، سریال ایرانی به کارگردانی بهروز بقایی و تهیه کنندگی پروین شمشکی است. این سریال در ژانر کمدی-کودک در سال ۸۳ ساخته و برای اولین بار در تابستان همان سال از شبکه یک منتشر شد. در ادامه مطلب به معرفی سریال “غنچه و خاله جون کوکب” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در خرداد ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال غنچه و خاله جون کوکب

 

خلاصه داستان

اين سریال تلويزيونی روایتگر یک دخترک به نام “غنچه” است كه همراه خاله اش كوكب خانم زندگی می كند. اين دختر در مکتب و خانه با گپ هايی كه می زند و رفتاری كه دارد اطرافيانش را به جنجال و تکلیف می اندازد.

داستان سریال غنچه و خاله جون کوکب

غنچه در هر قسمت از اين سريال اتفاقی را رقم می زند كه يك داستان مستقل را به خود اختصاص می دهد و ماجراهای جذابی را ایجاد می کند.

 

اسامی بازیگران سریال غنچه و خاله جون کوکب

اسامی بازیگران سریال غنچه و خاله جون کوکب

 

دیگر عوامل

کارگردان: بهروز بقایی، كارگردان تلويزيوني: وحيد حسيني، تهیه کننده: پروین شمشکی، نویسنده: محمدرضا عرفاتی، تصويربرداران: رضا نمازي و مرتضي عسگري، چهره پرداز: ماريا حاجيها، صدا بردار: ناصر انتظاري، مدير تداركات: بهزاد باقري، مدير توليد: حسن حسيني.

 

زمان پخش سریال

این سریال قرار است هر روز ساعت ۱۶:۰۰ به‌وقت تهران و کابل و ساعت ۱۶:۳۰ به‌وقت دوشنبه تاجیکستان از کانال آی‌فیلم۲ پخش می‌شود.

نظرات