اسامی بازیگران سریال منطقه سفید با نقش +‌داستان و عکس و بیوگرافی

0

اسامی بازیگران سریال منطقه سفید با نقش +‌داستان و عکس و بیوگرافی

بازیگران سریال منطقه سفید (Black Spot) Zone Blanche با نقش عبارتند از : سولیانه براهیم در نقش لورن، لوران کاپلوتو در نقش فرانک، هوبرت دلاتره در نقش تدی، ساموئل آگیلار ، رنو روتن، نایدرا ایادی در نقش لیلی و … که در سریال منطقه سفید با نام اصلی نقطه سیاه ایفای نقش کردند. در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال منطقه سفید با نقش ها و عکس و داستان و اسامی بازیگران این سریال و زمان پخش می پردازیم.

سریال منطقه سفید

سریال “منطقه سفید”، مجموعه تلویزیونی بلژیکی به کارگردانی مشترک جولین دسپاکس و تیری پویراد در ژانر درام، ترسناک و جنایی است که در سال ۲۰۱۷ ساخته شده در آذر ماه ۱۴۰۲ از شبکه های تلویزیونی ایران پخش خواهد شد. تهیه کنندگی این اثر بر عهده جولین دسپاکس بوده و متن فیلمنامه و نویسندگی سریال نیز توسط تیری پویرادبه رشته نگارش درآورده شده است

این سریال محصول کشور بلژیک است و برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ در شبکه نت فیلیکس به نمایش درامد. این سریال برنده ۷ جایزه و نامزد دریافت ۴ جایزه توسط شبکه نت فیلیکس در سال ۲۰۱۷ ساخته شد. نام دیگر این سریال نقطه سیاه است و فصل دوم آن نیز در سال ۲۰۱۹ ساخته شد.

زمان پخش و تکرار سریال «منطقه سفید»

مجموعه ۱۶ قسمتی «منطقه سفید» » از ۸ آذر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۲۳ از شبکه امید پخش خود را آغاز و در ساعت‌های ۵:۰۰ صبح، ۱۱:۰۰ قبل از ظهر و ۱۷:۰۰ تکرار و بازپخش می شود

اسامی بازیگران سریال منطقه سفید با نقش +‌داستان و عکس و بیوگرافی

داستان سریال منطقه سفید

سریال منطقه سفید، درباره منطقه متروک در شهری دورافتاده در دل جنگل های فرانسه به اسم «ویلفرانشی» روایت می شود؛ جایی که زنجیره ای از جنایات هولناک در آن به وقوع می پیوندند. در این میان، یک افسر پلیس و یک دادستان تازه وارد و عجیب غریب به حل این پرونده های جنایی می پردازند تا راز پشت پرده آن ها را افشا کننداستان سریال منطقه متروک در شهری دورافتاده در دل جنگل های فرانسه به اسم «ویلفرانشی» روایت می شود؛ جایی که زنجیره ای از جنایات هولناک در آن به وقوع می پیوندند. در این میان، یک افسر پلیس و یک دادستان تازه وارد و عجیب غریب به حل این پرونده های جنایی می پردازند تا راز پشت پرده آن ها را افشا کنند.

بیوگرافی بازیگران سریال منطقه سفید

لورن سالی که ۱۸ ساله شد، مانند همه جوانان این سن در ویلفرانچ، برای شب زنده داری خود به جنگل رفت. او پس از سه روز ناپدید شد. در آن زمان دوست او برتراند اشتاینر بود که او را بیهوش یافت و به بیمارستان برد. وقتی از خواب بیدار شد، لورن فقط چند جزئیات را به یاد آورد و احساس کرد که همه اینها یک تصادف ساده نبوده است. در آن زمان مادرش به شدت بیمار بود. پدرش از او خواست که ساکت باشد تا او را نگران نکند. زمان گذشت و او دیگر در مورد آن چیزی به کسی نگفت. پس از ناپدید شدن ماریون اشتاینر، لورن زمان زیادی را چه روز و چه شب در جنگل می گذراند. این رویداد ضربه روحی در او به وجود آورد و او را به سمت یافتن جواب سوق داد

بیوگرافی بازیگران سریال منطقه سفید

بیوگرافی سولیانه براهیم (Suliane Brahim)

سولیانه براهیم بازیگر نقش لورن وایس متولد ۱ آوریل ۱۹۷۸ بازیگر فرانسوی فرانسه است. او بازیگر تئاتر، در سینما و تلویزیون است و در آثاری چونÉcole Nationale Supérieure des Arts et Technics du Theatre بازی کرده است. او همچنین دریافت‌کننده فیلم است. جایزه سوزان بیانچتی که به آینده‌دارترین بازیگر جوان فرانسوی داده شد.

بیوگرافی سولیانه براهیم بازیگر نقش لورن در بازیگران سریال منطقه سفید

بیوگرافی لوران کاپلوتو (Laurent Capelluto)

لوران کاپلوتو بازیگر نقش فرانک متولد ۱۶ مارس ۱۹۷۱ در کینشاسا، جمهوری دموکراتیک کنگو است. او بازیگری است که در نقش آقای هیچکس برای فیلم های (۲۰۰۹)، Fils unique (2011) و Amour (2012) شناخته شده است.

بیوگرافی نایدرا ایادی

بیوگرافی نایدرا ایادی بازیگر نقش لیلی برامی در بیوگرافی بازیگران سریال منطقه سفید

نایدرا ایادی بازیگر نقش لیلی برامی در سریال منطقه سفید در یک خانواده تونسی در سن اوئن ، سن سن دنی ، در حومه شمالی پاریس به دنیا آمد. او چندین سال را به طور عمده در بازیگری تئاتر و تلویزیون گذراند تا قبل از نقش آفرینی در فیلم در سال ۲۰۱۱ در فیلم Polisse به کارگردانی وایون بود.

دیگر بازیگران

  • لوران کاپلوتو
  • هوبرت دلاتره
  • ساموئل آگیلار
  • رنو روتن
  • رنو روتن در نقش لوئیس هرمان
  • کامیل آگیلار بازیگر نقش کورا وایس
  • بریژیت سای در نقش سابین هنکین
  • دن هرزبرگ بازیگر نقش گاسپارد بلان
  • سیریل دبرویل در نقش آنا دلمبره
  • توماس دورت بازیگر نقش رودی گورین
  • اولیویه بونجور بازیگر نقش جرالد اشتاینر
  • تئو کاستا مارینی در نقش رومن بارتلمی
  • سمیر بوتارد بازیگر نقش پل مریک
  • ژان میشل بالتازار
  • پاسکال السو بازیگر نقش پیر وینکلر
    سرژ ریابوکین

نظرات