زمان پخش و تکرار فیلم ایستاده در غبار از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱

0

زمان پخش فیلم ایستاده در غبار : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار فیلم ایستاده در غبار برای علاقه مندان به این فیلم را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این فیلم جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

فیلم ایستاده در غبار

این فیلم به کارگردانی و نویسندگی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد محصول سال ۱۳۹۳ سازمان هنری رسانه‌ای اوج در ژانر جنگی،خانوادگی و درام است. این فیلم برای بار اول در تاریخ ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده‌است. این فیلم برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شد و توانست سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۴ را از آن خود کند همچنین در دیگر بخش ها مانند بهترین کارگردانی،بهترین فیلنامه،بهترین صدا،بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و… نامزد شده اما فقط توانست از جهت بهترین فیلم، بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و جلوه‌های ویژه بصری و بهترین طراحی صهنه و لباس جایزه دربافت کند. حالا قرار شده این فیلم به عنوان فیلم هفته از شبکه آی فیلم در تاریخ ۳ آذر از شبکه آی فیلم پخش شود.

از جمله بازیگران این فیلم می توان به هادی حجازی فر،عماد محمدی،امیرحسین هاشمی،داریوش حق دوست و… اشاره کرد.

در خلاصه مجموعه آمده احمد متوسلیان که دوران نوجوانی‌اش را در سکوت گذرانده و اکنون بزرگتر شده، فرمانده لشکری می‌شود که باید در دروازه‌های خرمشهر با دشمن بجنگند. اما سرنوشت او فرسنگ‌ها دورتر از مرزهای ایران رقم می‌خورد. این فیلم دربارهٔ زندگی احمد متوسلیان است…

زمان پخش فیلم ایستاده در غبار از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش فیلم ایستاده در غبار از آی فیلم

این فیلم پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲ و تکرار آن روز بعد ساعت ۶ بامداد و ۱۴ ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر بازیگران می توان به مهدی زمین پرداز،ابراهیم امینی،محمدرضا زمانی،حامد شیخی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این فیلم جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات