تاریخ و ساعت دربی استقلال و پرسپولیس (دربی ۹۹ پایتخت) لیگ بیست و دوم ۱۴۰۱

0

تاریخ و ساعت دربی ۹۹ استقلال و پرسپولیس لیگ بیست و دوم ۱۴۰۱

تاریخ و ساعت دربی استقلال و پرسپولیس (دربی ۹۹ پایتخت) لیگ بیست و دوم ۱۴۰۱ تاریخ و ساعت دربی ۹۹ پرسپولیس و استقلال در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ لیگ برتر فوتبال ایران بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار میشود

تاریخ و ساعت دربی ۹۹ استقلال و پرسپولیس

ساعت دقیق بازی دربی ۹۹ استقلال و پرسپولیس در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ لیگ برتر فوتبال ایران بزودی اعلام میشود

قرار بود هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس با شهرآورد ۹۹ پایتخت همراه شود که زمان و تاریخ دربی ۱۳ آبان ۱۴۰۱ عوض شد و گویا این بازی بعد از جام جهانی قطر ۲۰۲۲ برگزار میشود

تیم پرسپولیس تهران با برد مقابل حریفان در حال حاضر در صدر جدول قرار گرفته و استقلال رتبه جدول لیگ برتر فوتبال را به خود اختصاص داده است.

استقلال تهران رقیب سنتی پرسپولیس که نتایج خوبی در لیگ برتر امسال کسب کند و باید دید در شهرآورد نود و نهم کدام تیم پایتخت نشین برنده میدان خواهد شد. بازی حساسی که بینندگان زیادی را به خود جلب کرده و یکی از مسابقات مهم و حائز اهمیت لیگ برتر فوتبال ایران است.

تقابل یحیی گل محمدی و ریکاردو سا پینتو سرمربی پرتغالی استقلال دیدنی است و در زمان مسابقه حتما بیننده آن باشید

با این توضیحات شهرآورد پایتخت برای هر دو تیم از جهاتی حائز اهمیت است. استقلال برای ماندن در جمع مدعیان قهرمانی و پرسپولیس برای حذف فاصله خود در صدر جدول پای در این شهرآورد می گذارند.

ساعت بازی دربی پرسپولیس استقلال

ساعت دقیق بازی دربی ۹۹ استقلال و پرسپولیس در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ لیگ برتر فوتبال ایران بزودی اعلام میشود

بر اساس اعلام سایت فدراسیون فوتبال ایران، بازی پرسپولیس و استقلال در چارچوب مسابق دربی و شهراورد ۹۹ در تاریخ سیزدهم آبان ۱۴۰۱ در ورزشگاه آزادی برگزار نمی سود و به تاریخ دیگری پس از اتمام جام جهانی قطر موکول شد

دربی ۹۹ پایتخت در صورت تغییر نکردن برنامه تیم ملی فوتبال به احتمال فراوان روز ۱۳ آبان برگزار می‌شود، اما سهیل مهدی از تغییر تاریخ دربی ۹۹ خبر داد.

داور مسابقه

هنوز داور و ساعت بازی دربی پرسپولیس و استقلال مشخص نشده، در همین رابطه سهیل مهدی مدیر مسابقات ابراز امیدواری کرده که حداقل ۱۲ هفته از لیگ برتر قبل از جام جهانی برگزار شود. در صورتی که چنین اتفاقی رخ بدهد فوتبال دوستان می‌توانند قبل از جام جهانی شاهد دربی حساس پایتخت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم و احتمالا روز ۱۳ آبان باشند و بعد از آن هم اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان آغاز خواهد شد.

سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ خبر از قطعی شدن زمان برگزاری بازی استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم داد. طبق اعلام وی، دربی پایتخت ۱۳ آبان ماه سال جاری در دور رفت بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر برگزار می‌شود.

 

نظرات