مدل های جدید پیراهن مجلسی آستین دار زنانه و دخترانه زیبا و منحصر به فرد ویژه ۱۴۰۳

0

پیراهن مجلسی آستین دار : امروزه چون اغلب مجلس های عروسی و سرور مختلط برگزار می شود بیشتر بانودان پیراهن های مجلسی آستین دار را می پوشند که هم شیک هست اما ترند شده. همراه ما حرف تازه ایی ها باشید.

پیراهن مجلسی آستین دار

مدل های جدید پیراهن مجلسی آستین دار زنانه و دخترانه زیبا و منحصر به فرد ویژه ۱۴۰۳

مهم ترین نکته در خرید لباس مجلسی این است که بدن تان را بشناسید. برای اینکه بدانید تاکید لباس باید روی کدام ویژگی بدن شما باشد، فرم و شکل کلی اندام تان را مشخص کنید. برای مثال لباس های یقه باز یا یقه قایقی برای جلب توجه افراد به بالاتنه و گردن شما مناسب است. در مقابل اگر تمایل دارید پایین تنه یا پاهای شما مورد توجه قرار بگیرند بایستی لباس های کوتاه با یقه های ساده تر را انتخاب کنید. اگر اندام گلابی شکل دارید سعی کنید توجه کمتری به پایین تنه ی شما جلب شود، در مقابل اگر لاغر اندام و کشیده هستید می توانید از لباس های جذب یا لباس هایی که در قسمت پایین تنه چین دار یا چاک دار هستند انتخاب کنید.

پیراهن مجلسی آستین دار زنانه

لباس های یقه گرد برای افراد قد کوتاه یا متوسط طراحی نشده اند، پس اگر قدبلند نیستید لباس های مجلسی یقه گرد را از لیست گزینه های موجود برای خرید حذف کنید و به جای آن ها لباس های کوتاه و بالای زانو را جایگزین کنید تا از آنچه هستید بلندتر به نظر برسید.اگر قد متوسط یا کوتاه دارید و دچار اضافه وزن هستید لباس های یقه هفت برای شما مناسب به نظر می رسند. دامن های راسته اندام شما را بلند تر و کشیده تر نشان می دهند، پس لباس های مجلسی با دامن های پفدار و زیر سینه را فراموش کنید.قدبلندها دامنه ی انتخاب وسیع تری دارند، اگر قدبلند هستید پیراهن های طرح دار یا دامن های فون و پرنسسی می تواند برای شما انتخاب هوشمندانه ای باشد. اگر قد شما خیلی بلند است دامن راسته یا لباس های جذب و ماکسی انتخاب های خوبی نیستند.

پیراهن مجلسی زنانه آستین دار

افرادی که رنگ پوست خیلی روشنی دارند با پوشیدن لباس های رنگ روشن بی روح و بی حال به نظر می رسند و از جذابیت آن ها کاسته می شود. لباس های تیره، نه الزاما مشکی، برای پوست های روشن جلوه ی متمایزی به ارمغان می آورد. رنگ های سبز یشمی، سورمه ای، کاربنی و جگری انتخاب های خاص برای مجالس مختلف هستند.برای پوست های گندمگون مناسب ترین توناژ رنگی در رنگ های روشن دیده می شود. نباتی، آبی و سبز روشن، صورتی، کرمی و شیری از رنگ های مناسب برای افراد با پوست گندمی رنگ هست.خانم های با پوست برنزه و سبزه می توانند از لباس مجلسی با طیف رنگ های روشن و یا نئونی بهترین لباس مجلسی را انتخاب کنند.

پیراهن مجلسی زنانه

توجه داشته باشید لباس هایی که در مدت زمان کوتاهی ترند می شوند و موج زیادی از خانم ها به سمت دوخت یا خرید انواع آن می روند اغلب گزینه ی خوبی برای پوشیدن در میهمانی ها نمی باشند. زیرا احتمال اینکه افراد دیگر همانند شما دنباله رو ترند روز بوده و لباس مشابه را پوشیده باشد زیاد است. نکته ی دوم اینکه با گذشت زمان کوتاهی لباس های ترند قدیمی شده و در مراسم های بعدی قابل استفاده نیستند.

پیراهن آستین بلند زنانه

راهنم خرید پیراهن مجلسی آستین بلند

نکات خرید پیراهن مجلسی زنانه

مدل های جدید پیراهن آستین بلند زنانه

شیک ترین پیراهن مجلسی زنانه

پیراهن کوتاه آستین بلند

همراه ما باشید

نظرات