دانلود کامل قسمت ۲ سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره (قسمت ۲ دوم) +‌جدید

0

دانلود کامل قسمت ۲ سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره (قسمت ۲ دوم) +‌جدید

هم اکنون قسمت ۲ سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟‌ سروش صحت در دسترس مخاطبان قرار گرفت. شما می توانید سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره قسمت ۲ در ادامه مطلب این صفحه از مجله حرف تازه به صورت مستقیم و رایگان دانلود و تماشا کنید:

دانلود کامل قسمت 2 سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره (قسمت ۲ دوم) +‌جدید

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟‌ قسمت ۲ دوم

برای دانلود قسمت ۲ دوم سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؟‌ روی عکس کیک کنید:

سریالی کمدی و خانوادگی مگه تموم عمر چند تا بهاره؟‌، با بازی علی مصفا، قدرت‌الله ایزدی، کاظم سیاحی، آناهیتا افشار، مجید یوسفی، گیلدا ویشکی و بیژن بنفشه خواه به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی و کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان محصول سال ۱۴۰۲ کشور ایران است.

این نخستین سریال تولید شده توسط سروش صحت برای شبکه نمایش خانگی به شمار می رود. سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟‌ پنجشنبه ها ساعت ۸ صبح از نماوا و فیلیمو پخش می شود.

داستان قسمت دوم

سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره، عنوان جدید شبکه نمایش خانگی توسط سروش صحت و ایمان صفایی نوشته شده و محمدرضا تخت کیشیان تهیه کنندگی این سریال را بر عهده دارد. فیلمبرداری این کار در شهر‌های تهران، اصفهان، قشم و جزایر کیش انجام شده. همچنین قرار است در ۳۲ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای پخش شود.

موضوع سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره در راستای ژانر کمدی و خانوادگی روایت می‌شود. در خلاصه سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره آمده است که زندگی آرام اعضای خانواده ربانی به دلیل ورود ناخواسته یک مار، کشف یک نسخه خطی نفیس و یک سوراخ مرموز دستخوش تغییراتی می‌شود.

نظرات