اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم سگ بند با نقش + داستان و عکس واقعی بازیگران

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم سگ بند با عکس و نقش + خلاصه داستان و عکس واقعی بازیگران

فیلم سگ بند یکی از فیلم های کمدی و طنز محصول سال ۱۳۹۸ به کارگردانی مهران احمدی بود که برای نمایش در نوروز ۱۴۰۱ مجوز گرفت. فیلم کمدی «سگ‌بند» دومین فیلم سینمایی مهران احمدی بازیگر پایتخت است که حضور بازیگران شناخته شده همچون امیر جعفری، بهرام افشاری، مرحوم سیروس گرجستانی، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، علی تقی پور، ناهید مسلمی، مرحوم عزت الله مهرآوران، سیامک صفری، باعث شده بود که این فیلم سینمایی به خوبی داستانش را در مقابل دوربین پیاده کرد.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم سگ بند با نقش ها + داستان و عکس واقعی بازیگران

موضوع و داستان فیلم سگ بند

فیلم کمدی «سگ بند» فیلمی کمدی و اجتماعی به کارگردانی مهران احمدی و نویسندگی حمید اکبری خامنه تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی محصول سال ۱۳۹۸ ایران است. این فیلم آخرین بازی مرحوم سیروس گرجستانی و مرحوم عزت الله مهرآوران در سینما بود.

فیلم سینمایی سگ بند برگرفته از نام یکی از فنون کشتی پهلوانی است. این فیلم دومین ساخته مهران احمدی بعد از مصادره بوده و برای سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر آماده گردید.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم‌ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود.

لوکیشن و محل فیلمبرداری فیلم سینمایی سگ بند طبق خبرهای منتشر شده قرار بود ۷۰ درصد آن در تهران و ۳۰ درصد دیگر در خارج از کشور فیلمبرداری شود.

اسامی بازیگران فیلم سگ بند با نقش ها

اسامی بازیگران فیلم سگ بند با بیوگرافی نقش ها

لیست بازیگران فیلم سگ بند عبارتند از: امیر جعفری، بهرام افشاری، مرحوم سیروس گرجستانی، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، علی تقی پور، ناهید مسلمی، سعید امیر سلیمانی، میرطاهر مظلومی، مرحوم عزت الله مهرآوران، سیامک صفری، امین فصیح و مهران احمدی بازیگران «سگ بند» هستند.

خلاصه داستان فیلم سگ بند

امیر جعفری در شهریور ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمد. وی دارای لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه است. جعفری بازیگری را در یک دوره دو ساله زیر نظر حمید سمندریان آموخت. بازی او در مجموعه بدون شرح (مهدی مظلومی، ۱۳۸۰) اولین حضور او در تلویزیون بود. زوج او و فتحعلی اویسی در دو مجموعه بدون شرح و کمربندها را ببندیم (مهدی مظلومی، ۱۳۸۳) با استقبال فراوان مخاطبین مواجه شد

بازیگران فیلم سگ بند
بهرام افشاری (زادهٔ ۶ خرداد ۱۳۶۶) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. اولین حضور وی در تلویزیون با سریال پایتخت ۲ بود که به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت اما در پایتخت ۵ و پایتخت ۶ حضور پررنگ‌تری پیدا کرد.

 

بیوگرافی بازیگران فیلم سگ بند

نازنین بیاتی (زادۀ ۱۵ دی ۱۳۶۸) بازیگر ایرانی است. او فعالیت خود را با فیلم دربند (۱۳۹۱) آغاز کرد که نامزد دریافت جایزۀ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شد.

 

اسامی بازیگران سینمایی سگ بند

 

بهاره کیان‌افشار (زاده ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۲) ترانه‌سرا، بازیگر، سینما و تلویزیون ایرانی است.

وی بازیگری را به‌طور حرفه‌ای از سال ۱۳۸۵ با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی کلاه پهلوی در نقش «شادی مستشارنیا» با دوبلهٔ فریبا رمضان پور آغاز کرد

  • ناهید مسلمی عفت خانم همسایه خانواده عیاران
  • سعید امیرسلیمانی احمد سلیمی رئیس فدارسیون کشتی
  • میرطاهر مظلومی سیامک کشتی‌گیر
  • سیامک صفری عباس شوفر راننده
  • عزت‌الله مهرآوران فریدون خان رئیس باند
  • ویدا جوان (عسل) دوست سیما، دختر عفت خانم

سومین ساخته مهران احمدی به اسم (سریال) بی گناه هم قرار است در سال۱۴۰۰ پخش شود

به گفته مهران احمدی : سگ‌بند ۲سال پیش ساختم وبه خاطر کرونا هنوز اکران نشده امیدوارم بتونیم بزودی اکرانش کنیم ودل شما رو شاد کنیم

برخی عوامل:

کارگردان مهران احمدی
تهیه‌کننده محمدحسین قاسمی
نویسنده حمید اکبری خامنه

اکران در نوروز ۱۴۰۱

در شرایطی که موافقت با فیلم‌های معرفی شده از سوی شورای صنفی نمایش برای اکران نوروزی ۱۴۰۱ در سازمان سینمایی با اما و اگرهایی روبرو شده، اداره کل روابط عمومی این سازمان خبر داد که شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی، در جلسه اخیر خود با صدور پروانه نمایش برای فیلم «سگ بند» به تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی و کارگردانی مهران احمدی موافقت کرده است.

به گفته محمدرضا فرجی مدیرکل نمایش سازمان سینمایی از گزینه‌های رزرو شورای صنفی نمایش بوده و سازمان سینمایی تاکید دارد که با توجه به ایام عید نوروز ۱۴۰۱، باید فیلم‌های شاد و کمدی در بسته اکران نوروز قرار بگیرند و احتمالا صدور مجوز این فیلم کمدی در همین راستا اتفاق افتاده است.

نظرات