خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم اینجا هم باران میبارد

0

“اینجا هم باران میبارد″، فیلم ایرانی به کارگردانی نادر طریقت و به تهیه کنندگی محمد متوسلانی است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۷ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. فیلم اینجا هم باران میبارد که به تازگی ساختش به پایان رسیده است، حالا در لیست اکران نوروزی ۱۴۰۰ قرار گرفته است. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم اینجا هم باران میبارد

 

خلاصه داستان

فیلم “اینجا هم باران میبارد” روایتگر ماجراهای یک خانواده چهار نفره است. در این خانواده که با دنیایی از مشکلات دست و پنجه نرم می کنند، مادر خانواده در پی این است تا تنها آرزوی پسر نیمه بینای خود را برآورده کند که خود این ماجراهایی را در پی دارد…

خلاصه داستان فیلم اینجا هم باران میبارد

نادر طریقت، کارگردان این فیلم پیش از این، کارگردانی فیلم “سوت دل” در سال ۱۳۹۳ بر عهده داشته است. همچنین تهیه کنندگی فیلمهای “بوی پول” در سال ۸۱ و “سوت دل” در سال ۹۳ بر عهده دارد.

 

اسامی بازیگران فیلم اینجا هم باران میبارد

اسامی بازیگران فیلم اینجا هم باران میبارد

 

دیگر عوامل

کارگردان: نادر طریقت، تهیه کننده: محمد متوسلانی، مدیر فیلمبردار: حمید شکوهی، تدوین: مرتضی مشهودی، صدابردار: داوود قلی پور، چهره پرداز و طراح صحنه: محمد ضیایی، موسیقی متن: مجتبی تیموری، طراح پوستر: مهین نوبخت، دستیار اول کارگردان: رضا عباس زاده، مدیر صحنه: غزال تاجبخش، منشی صحنه: ملینا رضایی.

نظرات