بیوگرافی بازیگران سریال داستان یک شهر ۳ فصل سوم با نقش + عکس ها و داستان

0

بیوگرافی بازیگران سریال داستان یک شهر ۳ فصل سوم با نقش + عکس ها و داستان

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال داستان یک شهر ۳ شبکه پنچ با تصاویر و اسامی همه نقش ها در فصل سوم سریال داستان یک شهر و داستان سریال داستان یک شهر ۳ تا ساعت پخش و تکرار از ۴ تیر ۱۴۰۱ و حواشی را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

سریال داستان یک شهر

«داستان یک شهر» یکی از سریال های پر بیننده و پر مخاطب دهه ۸۰ تلویزیون است که تاکنون دو فصل ۲۶ قسمتی آن به تهیه کنندگی و کارگردانی اصغر فرهادی از سال ۸۷ تا ۸۰ از شبکه پنج پخش شد و حالا با گذشت ۲۰ سال فصل سوم این سریال از ۴ تیر ماه ۱۴۰۱ با بازی دانیال عبادی (پیمان)، هلیا امامی (آزاده)، امین ایمانی (وحید)، ریحانه رضی (بهار) و شقایق زمانی (شیدا)، نیوشا مدیر (رعنا )در این سریال در نقش گزارشگران در شهر ظاهر می‌شوند و علی دهکردی جایگزین فرامرز صدیقی به روی آنتن شبکه پنج می رود.

داستان سریال داستان یک شهر ۳

سریال داستان یک شهر فصل سوم یکی از پربازیگرترین سریال‌ های تلویزیون با بازی بیش از ۴۰۰ بازیگر در این پروژه میشود که بیش از ۱۵ نفر از آن‌ ها، بازیگران اصلی و ثابت سریال هستند. این سریال ۲۶ قسمتی از تولیدات گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما است. در ادامه عکس و بیوگرافی بازیگران سریال داستان یک شهر شبکه پنچ با اسامی همه نقش ها در فصل سوم سریال داستان یک شهر و داستان سریال داستان یک شهر ۳ تا ساعت پخش و تکرار از ۴ تیر ۱۴۰۱ می پردازیم

داستان سریال داستان یک شهر ۳

داستان سریال داستان یک شهر ۳

پیمان عباسی نگارش فصل سوم سریال داستان یک شهر را برعهده گرفته و کارگردانی آن نیز بر عهده محمدرضا آهنج بوده است. این سریال قصه‌ های «در شهر» و «در استان» و «تهران ۲۰» را روایت می‌کند و لوکیشن‌ های متعدد و زیادی در تهران دارد.

«داستان یک شهر» روایت تازه‌ای از تلاش ۲۶ ساله تیم برنامه‌ ساز برنامه گزارشی «در شهر» شبکه پنج سیما است و قصه از اینجا شروع می‌شود که تیم جوان و جسور برنامه «در شهر» با تماس مردمی برای تهیه گزارشی از تخریب و گودبرداری غیراصولی یک ساختمان راهی می‌شوند و … این شروع قصه‌ای ۲۶ قسمتی از تلاش بخش کوچکی از رسانه ملی در رساندن مسائل و مشکلات مردم به گوش مسئولان است.

اسامی بازیگران سریال استان یک شهر فصل سوم

فرشید محمودی تهیه‌کننده سریال داستان یک شهر که کارگردانی آن برعهده محمدرضا آهنج است، درباره این سریال گفت: «داستان یک شهر» حس نوستالژی دارد زیرا این مجموعه ۲۰ سال پیش توسط اصغر فرهادی ساخته شده است و در میان مردم نیز در آن سال‌ها جایگاه خوبی داشت.

او افزود: در این مجموعه به مشکلات، سختی‌ها، چالش‌هایی که روزانه اهالی رسانه با آن رو به رو می‌شوند، پرداخته می‌شود اما درست مانند همان فصل ابتدایی در قالب اتفاقات و جریان‌هایی که در برنامه «در شهر» رخ می‌دهد، به آن می‌پردازیم.

درحال حاضر تمامی عوامل پشت دوربین انتخاب و حضورشان قطعی شده و قرار است ۲۶ قصه را در «داستان یک شهر» به قلم پیمان عباسی روایت کنیم.

زمان پخش فصل سوم داستان یک شهر

فصل سوم مجموعه تلویزیونی «داستان یک شهر» به تهیه کنندگی فرشید محمودی و و کارگردانی محمدرضا آهنج از ۴ تیر ماه ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه پنج ساعت ۱۹ پخش و تکرار آن ساعت ۲۳ و روز بعد ساعت ۱۱ خواهد بود.

تیتراژ سریال داستان یک شهر ۳

قطعه تیتراژ ابتدایی را امیر چهارم برای این سریال خوانده است و به‌ زودی تیتراژ پایانی را با صدای هنرمند دیگری ضبط خواهیم کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال داستان یک شهر

بیوگرافی بازیگران سریال داستان یک شهر ۳

دانیال عبادی (پیمان)، هلیا امامی (آزاده) و امین ایمانی (وحید) در این سریال در نقش گزارشگران در شهر ظاهر می‌شوند و علی دهکردی (رضا ستوده) جایگزین فرامرز صدیقی در فصل قبلی شده است.
یوسف مرادیان، ایرج نوذری (ایرج)، سروش جمشیدی (حمید) ، عزت‌الله رمضانی فر (عمو صفر)، بهزاد خداویسی، امیر دژاکام، نسرین بابایی، مریم کاظمی (عفت)، ایوب آقاخانی (آزاد مشفق)، رضا توکلی ()، فرشید زارعی فر، پورانداخت مهیمن، علی آهنج (کیوان)، فرزام ناظری (سپهر)، ریحانه رضی (بهار)، علیرضا مهران، ساناز سماواتی (ویدا)، عاطفه جلالی، شقایق زمانی، رضا دودانگه (خسرو)، حسین عباسی (شاهرخ)، مهتاب شکریان، بهار نوحیان، علی عطایی، ایران مسعودی، حسین کریمی، پارمیس عباسی (النا) ، نیوشا مدبر (رعنا)، دانیال ابراهیمی (مهرداد)، شقایق بابایی و مانی رحمانی (پویا) و منوچهر علیپور (ابوالحسن)… از دیگر بازیگران این سریال هستند.

هلیا امامی بازیگر نقش آزاده در سریال داستان یک شهر ۳

عکس هلیا امامی در نقش آزاده در بیوگرافی بازیگران سریال داستان یک شهر

هلیا امامی بازیگر جوان و خوش سیما ایرانی متولد سال ۱۳۶۶ در تهران می باشد. او فعالیت خودش را با حضور در کلاس های مرحوم استاد سمندریان شروع کرد سپس مدت ها در تئاتر بازی کرد و در نهایت در چند تله فیلم توانست به عرصه تصویر قدم بگذراد.

دانیال عبادی (پیمان)

سریال داستان یک شهر 3

دانیال عبادی متولد ۵ شهریور ۱۳۵۹ در مشهد، فارغ التحصیل رشته مدیریت اجرایی در مقطع کارشناسی ارشد اسـت، پدرش مشهدی و مادرش تهرانی است که در داستان یک شهر در نقش پیام ناصری گزارشگر ایفای نقش میکند

شقایق زمانی در نقش شیدا در سریال داستان یک شهر ۳

عکس شقایق زمانی در نقش شیدا در بیوگرافی بازیگران سریال داستان یک شهر

نیوشا مدبر در نقش رعنا

عکس نیوشا مدبر در نقش رعنا در بیوگرافی بازیگران سریال داستان یک شهر

نیوشا مدیر متولد دهه ۶۰ از بازیگران جوان کشورمان است که در این سریال در نقش رعنا حضور دارد.

ایرج نوذری

عکس های سریال داستان یک شهر 3

ایرج نوذری متولد (متولد ۷ اسفند ۱۳۴۲) هنرپیشه و قهرمان کونگ فو ایرانی، فرزند منوچهر نوذری می‌باشد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته زبان‌شناسی است. او به زبان‌های سانسکریت، هندی، اردو، اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی مسلط است و هم اکنون ریاست امور بین‌الملل کونگ فوی ایران را برعهده دارد.او اصالتا اهل استان قزوین است

سروش جمشیدی

بیوگرافی بازیگران سریال داستان یک شهر ۳ فصل سوم با نقش + عکس ها و داستان

سروش جمشیدی متولد متولد ۲۰ اسفند ۱۳۵۸ در یزد ، بازیگر اهل ایران است. وی فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۷ از تئاتر و رادیو آغاز کرد.

فرزام ناظری

عکس فرزام ناظری در نقش سپهر در بیوگرافی بازیگران سریال داستان یک شهر

فرزام ناظری بازیگر جوان کشورمان است که در این سریال در نقش سپهر ظاهر شد

امین ایمانی

عکس امین ایمانی در نقش وحید در بیوگرافی بازیگران سریال داستان یک شهر 3

امین ایمانی بازیگر متولد دوازدهم مردادماه ۱۳۶۰ در تهران است.

او در دوره نوجوانی و جوانی شش سال قهرمان شنای کشور بود و در این ورزش قهرمانی، دارای سه رکورد ملی میباشد که هنوز هم یکی از رکورد ها در انحصار خود اوست. بعد از دوره دبیرستان چون پدرش خلبان بود، برای تحصیل در رشته خلبانی به خارج از کشور رفت و در رشته هوانوردی تحصیل کرد.

علی آهنج

علی آهنج بازیگر نقش کیوان در بیوگرافی بازیگران فصل سوم سریال داستان یک شهر

علی آهنج ، بازیگر سینما، تاتر و تلویزیون و دستیار کارگردان ، متولد ۲۳ مرداد ۱۳۶۸ در تهران ، فارغ التحصیل مهندسی متالورژی، فارغ التحصیل کلاس بازیگری کارنامه و پسر محمدرضا آهنج کارگردان معروف و مشهور سینما و تلویزیون است.

مانی رحمانی در نقش پویا

عکس مانی رحمانی در نقش پویا در بیوگرافی بازیگران سریال داستان یک شهر

مانی رحمانی بازیگر متولد ۱۲ اردیبهشت سال ۱۳۸۳ است. او در تهران در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد و از وقتی به ۴ سالگی رسید علاقه‌اش را به بازیگری نشان داد.

همین هم باعث شد او در کودکی در یک دفتر سینمایی تست بدهد و به عنوان هنرور انتخاب شود. بعد از آن رحمانی وارد دنیای بازیگری شد البته ابتدا در دو کار به عنوان هنرور حضور داشت.

پیمان عباسی بازیگر فصل سوم داستان یک شهر

پیمان عباسی بازیگر فصل سوم داستان یک شهر

پیمان عباسی نویسنده فصل سوم داستان یک شهر در پیج اینستاگرامش نوشته:
پر چالش ترین کار زندگی ام رو پذیرفتم
نوشتن سیزن جدید سریال (داستان یک شهر )
ساخته زیبای اصغر فرهادی
اونم پس از ۲۲ سال
نوستالژی جذاب دهه شصتی ها
اولین سریال ، اجتماعی و مدرن اون دوران
حالا امروز با اینهمه درد اجتماعی جدید و میلیون ها محدودیت جدید در مسیر نگارش

میدونم هرکاری کنم
تهش خواهند گفت
باز اون سریال یه چیز دیگه بود
اما امیدوارم بعد از بچه های نسبتا بد و شش سال دوری از تلویزیون ، در بازگشتم تو این کار بتونم یه اثر متفاوت و مدرن بنویسم بماند به یادگار

تا اینجا برای ۲۶ قسمت اول فقط
۱۵۷ شخصیت خلق شده
یعنی نیاز به ۱۵۷ بازیگر جدید و با استعداد

برخی عوامل

تهیه کننده : فرشید محمودی
کارگردان: محمدرضا آهنج
نویسنده : پیمان عباسی

دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : ماکان رضایی پور / مدیر فیلمبرداری: رضا مقصودی / مدیرتولید: سارا کیا / مجری طرح: سعید سلطانی / مدیر پس تولید ،تدوین ،صداگذاری اتالوناژ : محمد سیحونی / منشی صحنه: آناهیتا کارخانه /صدابردار: سهیل متولی / آهنگساز: محمدرضا چراغعلی / جلوه های ویژه بصری: پیام مهماندوست / طراح گریم: نوید فرح مرزی / طراح صحنه: رضا حاجی درویش / طراح لباس : رویا ذولفقاری

نظرات