بیوگرافی محمدرضا خسروی بازیگر سریال صفر ۲۱

0

محمدرضا خسروی بازیگر، نویسنده، دستیار کارگردان، نقاش ، خطاط و معلم آموزش و پرورش متولد دی ماه ۱۳۴۹ است. این بازیگر در شهر فریدونکنار مازندران متولد شده است.
او میگوید در کنار دریا بزرگ شده است. تا مقطع راهنمایی در این شهر بوده و برای اخذ مدرک دیپلم در رشته گرافیک به آمل و بعد از آن برای ادامه تحصیل به تهران آمده است

محمدرضا خسروی

بیوگرافی محمدرضا خسروی

اولین حضور محمدرضا خسروی در جلوی دوربین به سال ۱۳۵۱ برمیگردد . خسروی اولین بار در فیلم سینمایی نواب به کارگردانی جواد طاهری به عنوان بازیگر حضور داشته است.
یکی از مهمترین کارهایی که باعث دیده شدن این بازیگر شد سریال خنده بازار است که از تلویزیون پخش میشد.
محمدرضا خسروی سال ۱۳۹۰ در سریال خنده بازار نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با شهاب عباسی همکاری داشته است

محمدرضا خسروی

همسر محمدرضا خسروی

محمدرضا خسروی با بیتا معماریان در سال ۱۳۷۷ ازدواج کرده است.
خسروی یک دختر به نام رها و یک پسر به اسم رسا که همین چند روز پیش در آبان ۹۹ بدنیا آمده است.

محمدرضا خسروی

نحوه آشنایی و ازدواج

برگرفته از مصاحبه با جام جام :

همسر محمد رضا خسروی خانم معماریان نیز بازیگر و منشی صحنه می باشند. این دو هنرمند در تهران و هنگام کار در سریال مادر باهم آشنا شده اند که این آشنایی در نهایت به ازدواج ختم شد.
خسروی در مورد نحوه آشناییش با همسر میگوید :
من دانشجوی ترم آخر تئاتر بودم و در سریال مادر به کارگردانی مسعود فروتن دستیار یک، برنامه‌ریز و بازیگر بودم. در آنجا نیاز به یک بازیگر داشتیم که در کنار فخری خوروش چند سکانس به ایفای نقش بپردازد. بیتا معماریان را به مجموعه معرفی کردند که این آشنایی من و بیتا را فراهم کرد و بسیار زود و به هم علاقه‌مند شدیم و همه چیز ظرف یک هفته که کار سریال تمام شد، به نتیجه رسید و اتفاقات شیرینی برای زندگی ما افتاد.
وی میگوید بلافاصله بعد از اتمام کار سریال به خواستگاری رفته است و توانسته جواب بله را از همسرش بگیرید و در روز تولد همسرش که ۱۷ مرداد بود در سال ۱۳۷۷ عقد کنند.
دخترشان رها در ۲۳ خرداد ۱۳۸۰ متولد شده است.

محمدرضا خسروی

صفحه اینستاگرام محمدرضا خسروی :

پیج اینستاگرام خسروی با آدرس @khosravi_official در دسترس می باشد.

محمدرضا خسروی

از این بازیگر این شب ها سریال صفر بیست و یک به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری از شبکه سوم سیما در حال پخش می باشد.

محمدرضا خسروی

محمدرضا خسروی

محمدرضا خسروی

محمدرضا خسروی

فیلم ها و سریالهای این بازیگر

از آثار مهم این بازیگر میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

– سریال صفر بیست و یک ۱۳۹۹

– شکرآباد ۱۳۹۷

– طعم شیرین خیال ۱۳۹۳

– آتش سبز ۱۳۸۶

– رومشکان ۱۳۸۲

– سایه به سایه ۱۳۷۴

– نواب ۱۳۵۱

نظرات