معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم کارت پرواز

0

فیلم “کارت پرواز، فیلمی ایرانی به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه کنندگی  مهدی رحمانی و بهمن کامیار است. این فیلم در ژانر اجتماعی در سال ۹۶ ساخته و چند روزی است که وارد شبکه نمایش خانگی شده است. ”کارت پرواز” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم کارت پرواز

 

خلاصه داستان

فیلم “کارت پرواز” روایتگر داستان زندگی دختری به نام “ندا” است. او که برای حل بحران مالی اش، تصمیم گرفته با بلعیدن مواد مخدر به ترانزیت آن روی بیاورد، اما این کار برایش خطراتی در پی دارد.

داستان فیلم کارت پرواز

“کارت پرواز” تازه‌ ترین فیلم مهدی رحمانی در مقام کارگردان بعد از فیلم “برف” (۱۳۹۲) است. این فیلم موفق به کسب سه جایزه بهترین کارگردانی، فیلمنامه و بازیگر زن از جشنواره «Queen Palm» آمریکا شد.

 

اسامی بازیگران فیلم کارت پرواز

اسامی بازیگران فیلم کارت پرواز

 

دیگر عوامل

کارگردان: مهدی رحمانی، نویسنده: امیر عربی، مهدی رحمانی و بابک میرزاخانی، تهیه کننده: مهدی رحمانی و بهمن کامیار، مدیر فیلمبرداری: محمد رسولی، تدوین: محمدرضا موئینی، آهنگساز: بابک میرزاخانی، طراح صحنه و لباس: ویدا روشنی، طراح گریم: محسن دارسنج، صدابردار: امیر نوبخت حقیقی، صداگذار: امیرحسین قاسمی، طراح جلوه های بصری: امیر سحرخیز، مدیر تولید: سعید شرفی کیا، مشاور رسانه ای: مریم قربانی نیا.

 

نظرات