بازیگر نقش حدیث در سریال نیکان کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

0

بازیگر نقش حدیث در سریال نیکان کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

مریم شعبانی بازیگر نقش حدیث در سریال نیکان میباشد. مریم شعبانی بازیگر تئاتر ،سینما و تلویزیون متولد متولد ۱۲ بهمن ۱۳۷۶ در تهران میباشد او فارغ التحصیل رشته بازیگری در هنرستان سینما می باشد و به تازگی وارد سینما و تلویزیون شده و فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد و سپس به سینما و تلویزیون راه یافت. او اینروزها در سریال نیکان خوش درخشیده و بازی خوب او مورد توجه بینندگان قرار گرفته است و بدون کش در آینده یکی از بازیگران پرتوان و مشهور خواهد شد.

بازیگر نقش حدیث در سریال نیکان کیست بیوگرافی و عکس های شخصی و ناگفته های بازی مریم شعبانی بازیگر نقش حدیث در سریال نیکان در سریال نیکان خواهیم دید

بازیگر نقش حدیث در سریال نیکان کیست بیوگرافی و عکس

عکس و بیوگرافی بازیگر نقش حدیث در سریال نیکان کیست

مریم شعبانی بازیگر نقش حدیث در سریال نیکان متولد ۱۲ بهمن ۱۳۷۶ در شهر تهران می باشد . او فارغ التحصیل رشته بازیگری در هنرستان سینما می باشد و به تازگی وارد سینما و تلویزیون شده و فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد و سپس به سینما و تلویزیون راه یافت. مریم شعبانی فعالیت خود را به صورت حرفه ای از سال ۱۳۹۱ در تاتر شروع کرد و در چندین تاتر بر روی صحنه رفت.

چند نمونه از تاترهای مریم می توان به تاتر زمستان ۶۶ کجا بودی نوشته محمد یعقوبی اشاره کرد در این تاتر مریم شعبانی تقدیر بازیگری زن را از داور جشنواره حسین پارسایی دریافت کرد.

از تئاتر های مریم شعبانی می توان به خانه برناردا آلبا نوشته فدریکو گارسیا لورکا و تاتر زمستان ۶۶ کجا بودی نوشته محمد یعقوبی اشاره کرد که در فستیوال یورجینکا ترکیه بر روی صحنه رفت و مریم شعبانی در آن نمایش نقش اده لا را بازی و به طور تحسین بر انگیزی نقش آفرینی می کرد . قبل از اجرا در فستیوال یورجینکا مریم شعبانی تاتر خانه برناردا آلبا را به مدت پانزده شب در پردیس تاتر شهرزاد در تهران به روی صحنه رفت.

خانواده

خانواده مریم شعبانی بر خلاق خودش در سینما و بازیگری فعالیت ندارند، اما در رشته های دیگر هنری مشغول هستند. پدر ای نبازیگر جوان و خوش چهره نوازنده کیبورد و پیانو و برادرش نیز کارمند صدا و سیما و مجری تلویزیون می باشد.

بازیگر نقش حدیث در سریال نیکان کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

سوابق بازیگری

مریم شعبانی از بازیگران جدید و تازه کار در ایران است که با بازی در نمایش شایعات وارد بازیگری شد و توانست استعداد خود را به نمایش بگذارد. او بازیگری را از دوران دانشجویی آغاز کرده و توانسته با حضور در چند فیلم و سریال و نمایش های مهم به یکی از بازیگران مطرح تبدیل شود. شهرت او به دلیل بازی در سریال های در کنار پروانه ها و سریال نیکان می باشد.

مریم شعبانی بازیگر نقش حدیث در سریال نیکان

در سال ۱۴۰۰ با بازی در سریال در کنار پروانه ها بازی خوبی را ارائه کرد و در کنار بازیگرانی چون محمدرضا رهبری زینب شعبانی کامبیز کاشفی فهیمه مومنی حدیث نیکرو تجارب خوبی را کسب کرد.

مریم شعبانی در سال ۱۳۹۶ با بازی در فیلم پروانه خورشید وارد سینما شد و در کنار محمدرضا رهبری زینب شعبانی کامبیز کاشفی فهیمه مومنی حدیث نیکرو خوش درخشید. او به تازگی در سریال نیکان در نقش حدیث بازی کرده است.

بازیگر نقش حدیث در سریال نیکان کیست

خانم شعبانی در سال ۱۳۹۷ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم مریم شعبانی در این سال، بازیگری در نمایش لباسی برای مهمانی و یک سال بعد از فیلم کوتاه کاتی و ستاره به کارگردانی رضا مجلسی محسوب می‌شود.
از دیگر این بازیگر جوان می توان به فیلمهای مورچه خوار، کاتی و ستاره، پروانه خورشید و سریالهای نیکان، در کنار پروانه ها و … اشاره کرد

مریم شعبانی همچنین در فیلمهای کوتاه عبور، محکوم، کم و بیش، آبی تر از آب و نمایشهای لباسی برای مهمانی، شایعات نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است.

عکس های شخصی مریم شعبانی بازیگر نقش حدیث در سریال نیکان

او به تازگی در سریال نیکان بازی کرده است. مریم شعبانی در این سریال بهنام تشکر، سیما تیرانداز، شقایق دهقان و پژمان بازغی و مه لقا مینوش زاد و … همبازی می باشد.

از دیگر نمایش های تئاتری مریم شعبانی میتوان به تاتر خانه برناردا آلبا نوشته فدریکو گارسیا لورکا در نقش اده لا اشاره کرد که در فستیوال یورجینکا ترکیه برروی صحنه رفت

آثار

نمایش محکوم
کاتی و ستاره
لباسی برای مهمانی
پروانه خورشید
کم و بیش (کوتاه)
نیکان
در کنار پروانه ها

نظرات