پیامک و متن تبریک روز جهانی توالت ۲۰۲۱ + عکس نوشته پروفایل و اس ام اس

0

پیامک و متن تبریک روز جهانی توالت ۲۰۲۱ + عکس نوشته پروفایل و اس ام اس

پیام و متن روز جهانی توالت ۲۰۲۱، ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ مصادف با ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۰ روز جهانی توالت مبارک. به همین مناسبت، ما امروز برای شما، مجموعه از جدیدترین متن تبریک روز جهانی توالت مبارک (رسمی ، دوستانه ، طنز تلخ ، ادبی ، تاریخچه روز جهانی توالت) به همراه عکس نوشته تبریک روز جهانی توالت به همه کنشگران و تولیدکنندگان و فروشندگان و فعالان این عرصه و عکس رپوفایل استوری و پیام تبریک روز جهانی توالت ۱۴۰۰ مبارک به همه قرار داده ایم. شما می توانید از این عکس نوشته ها به عنوان عکس پروفایل خود در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید

پیامک و متن تبریک روز جهانی توالت 2021 + عکس نوشته پروفایل و اس ام اس

متن تبریک روز جهانی توالت ۲۰۲۱ به همراه عکس نوشته

۱۹ نوامبر روز توالت مبارک است. روزی برای آگاهی از ارزش توالت بهداشتی و حفظ سلامت همگانی. عدم دسترسی سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون نفر در جهان به توالت از عوامل آلودگی آب آشامیدنی، رودخانه‌ها، محصولات غذایی و گسترش بیماری‌هاست.

حالا باید روز مرد و توالت تو یه روز می افتاد 😂
روزجهانی توالت مبارک

****
این روز در سال ۲۰۰۱ توسط سازمان جهانی توالت تاسیس شد. دوازده سال بعد، در سال۲۰۱۳، مجمع عمومی سازمان ملل متحد روزجهانی توالت را یک روز رسمی اعلام کرد.

پیامک و متن تبریک روز جهانی توالت 2021 + عکس نوشته پروفایل و اس ام اس

هدف از نامگذاری این روز، تضمین مدیریت و در دسترس بودن آب و رعایت بهداشت برای همه است تا به افرادی هم که دسترسی به آن ندارند، بتوانند سطح بهداشت خوبی را در اطراف خود ایجاد کنند.

****

دسترسی به توالت بهداشتی یکی از حقوق اولیه بشر است و در این روز قرار است که بیش از همیشه به حقوق انسانی و آرامش امنیت جهانی تمرکز کرد

عکس نوشته تبریک روز جهانی توالت 2021

روزجهانی توالت بسیار مهم است زیرا دسترسی به یک توالت با عملکرد امن را در اختیار افراد قرار می دهد و تاثیر مثبتی روی سلامت جامعه، حقوق انسانی و امنیت شخصی افراد مخصوصاً برای خانم ها دارد.

هدف ازاین اقدام اطلاع رسانی و آگاهی دادن درباره ضرورت وجود سرویس های بهداشتی در منازل و تمیز نگاه داشتن آن است، زیرا این امر می تواند در کاهش نسبت مرگ و میر و مبتلا شدن به بیماریها تأثیر زیادی داشته و زندگی خوب و سالمی را برای مردم رقم بزند.

عکس پروفایل و استوری روز جهانی دستشویی مبارک

پیامک و متن تبریک روز جهانی توالت 2021 + عکس نوشته پروفایل و اس ام اس

میخواین بدونین تنهایی یعنی چی؟

تنهایی یعنی بری توالت
بعد شیر آب رو باز کنی و ببینی ای دل غافل آب نیست
اون وقت دادب زنی یکی آب برسونه
ولی کسی نباشه یه آفتابه آب بده دستت!
اصن یه وض بدیه ها
بخشید اشک جلوی چشامو گرفته دیگه نمیتونم ادامه بدم…

عکس پروفایل تبریک روز جهانی توالت 1400
تازه مهاجرت کرده بودم، مثل بقیه دوست های ایرانی ام وقتی می خواستم تو دانشگاه برم دستشویی یه بطری آب با خودم می بردم، یه بار ی ایتالیایی بهم گفته بود چرا شما ایرانی ها همتون موقع توالت رفتن تشنه تون میشه؟!…

******

رفیقم دپرس بود باباش فرستادش سوئیس چن ماه بمونه ریکاوری کنه برگرده

اونوقت من ۵ دیقه میرم توالت بابام با لگد میاد تو میگه ببند شیرآبو پولش زیاد میشههه…

*****
اگه جایی میرید توالت فرنگی اول چک کنید سیفونش کار کنه، وگرنه اونی که توش میرینید توالت نیست، آبروتونه.

نظرات