زمان پخش و تکرار سریال شاهرگ از شبکه تماشا ۱۴۰۲ + روزهای پخش

0

سریال شاهرگ از شبکه تماشا : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال شاهرگ برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال شاهرگ از شبکه تماشا

این مجموعه به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری و به نویسندگی کریم لک زاده و مقداد محمدی نژاد محصول سال ۱۳۹۹ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. این مجموعه برای بار اول از شبکه دو سیما پخش شد. این مجموعه تلویزیونی به روایت داستانی پرچالش از دهه ۱۳۶۰ می‌پردازد سالار عقیلی خوانندگی تیتراژ این مجموعه تلویزیونی را بر عهده داشته‌است. این مجموعه تلویزیونی آخرین نقش‌آفرینی کامل سیروس گرجستانی در تلویزیون ایران، قبل از درگذشتش بوده‌است.این سریال در لوکیشن‌های مختلفی در تهران و اطراف کرج فیلمبرداری شده است.

از جمله بازیگران سریال می توان به نیما رئیسی،حسین پاکدل،عباس غزالی،سیروس گرجستانی،فریده سپاه منصور،مهدی سلوکی،آزاده زارعی،محسن بهرامی و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده پایه اصلی داستان این مجموعه بر بمب‌گذاری‌های سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در سال‌های دهه ۶۰ گذاشته شده و همزمان چند خرده داستان هم در میان آن گنجانده شده‌است. در سال‌های نا آرام پس از انقلاب در سال ۶۰، گروه ویژه‌ای برای یک عملیات بزرگ فراخوانده شدند. این گروه مسئولیت بزرگی بر عهده دارند؛ چرا که عقربه‌های چندین بمب در تهران در حال حرکت است…

در واقع اجرای ۴ جوانی که مسئول خنثی‌کردن بمبند و در اتفاقات سال ۱۳۶۰ مخاطب با نوعی تاریخ‌نگاری مواجه می‌شوند.

سریال شاهرگ

ساعت تکرار و زمان پخش سریال شاهرگ از شبکه تماشا

این مجموعه از ۴ تیر ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۲۳ و تکرار آن روز بعد ساعت ۵ صبح و ۱۱ ظهر و ۱۷ از شبکه تماشا پخش می شود.

از دیگر هنرمندان سریال می توان به عطا عمرانی،سپیده خداوردی،سید جواد هاشمی،سام قریبیان،حلیمه سعیدی و… می توان اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات