بازیگر نقش علی آقا گرگین در سریال یاغی کیست بیوگرافی و عکس بدون گریم

0

بازیگر نقش علی آقا گرگین در سریال یاغی کیست بیوگرافی و عکس بدون گریم

بیوگرافی عباس جمشیدی فر بازیگر نقش علی آقا گرگین در سریال یاغی کیست بیوگرافی و عکس جدید و اینستاگرام و آشنایی با عباس جمشیدی فر بازیگر نقش علی آقا گرگین در سریال یاغی همراه سن و ویکی پدیا و فیلم ها و سریال های جدید عباس جمشیدی فر بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در سریال یاغی را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش علی آقا گرگین در سریال یاغی

عباس جمشیدی فر فعالیت بازیگری را از ۱۷ سالگی در تئاتر آغاز کرده و برای اولین بار با شرکت در آموزشگاه استاد سمندریان وارد بازیگری حرفه ای شد
او در سال ۱۳۸۶ با سریال «روزگار خوش حبیب آقا» به کارگردانی مهدی مظلومی و نویسندگی سعید آقاخانی وارد قاب تلویزیون شد و تاکنون در چندین فیلم و سریال پربیننده و مطرح بازی کرده است.

سریال یاغی توسط محمد کارت ساخته شده است. یاغی مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام است که برای سرویس نمایش خانگی فیلیمو ساخته شده‌ است. فیلم‌نامهٔ آن را پدرام پورامیری، حسین دوماری و کارت بر اساس رمان سالتو به نگارش درآورده‌اند.

بیوگرافی عباس جمشیدی فر بازیگر نقش علی آقا گرگین در سریال یاغی

سوابق بازیگری

عباس جمشیدی فر در سریال یاغی نقش علی آقا گرگین را بازی کرده است که بلزی خموب و درخشان او مورد توجه مخاطبان این سریال قرار گرفته است.

او متولد ۱۷ شهریور ۱۳۵۹ در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.

عباس جمشید فر از بازیگران قدیمی و با سابقه تئاتر و تلویزیون است و اولین تجربه بازیگری حرفه ای خود را در ۱۷ سالگی با بازی در تئاتر آغاز کرد.

در سال ۱۳۸۷، با باز در سریال روزگار خوش حبیب آقا  سه دنگ سه دنگ به شهرت رسید

وی به تازگی در فیلم ها و سریال های خوشنام ، بچه مهندس ۴ ، آخر خط ، بچه مهندس ۳ ،بچه مهندس ۱ و ۲ ، شهرک جیم ، آقا و خانم سنگی ، بیدار باش ،خانه اجاره ای، سه دونگ، سه دونگ ، باغ شیشه ای ،عید امسال ، بزنگاه ، پیامک از دیار باقی ، روزگار خوش حبیب آقا ف مهمان خارجی ،مترسک ، قصه های تهرانی ،تله فیلم : شیپورچی ، مجموعه های نمایش خانگی: جوکر ، شب های مافیا ، زخم کاری ، موچین ،ریکاوری ، موقعیت خطرناک یک شهروند و … بازی کرده و همچنین تجربه بازی در چند فیلم و تله فیلم را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

بیوگرافی بازیگر نقش علی آقا گرگین در سریال یاغی

بیوگرافی بازیگر نقش علی آقا گرگین در سریال یاغی

عباس جمشیدی فر فارغ التحصیل کارشناسی رشته تئاتر می باشد و بازیگری را از تئاتر آغاز کرده است او تاکنون فیلم ها و سریال های خوشنام ، بچه مهندس ۴ ، آخر خط ، بچه مهندس ۳ ،بچه مهندس ۱ و ۲ ، شهرک جیم ، آقا و خانم سنگی ، بیدار باش ،خانه اجاره ای، سه دونگ، سه دونگ ، باغ شیشه ای ،عید امسال ، بزنگاه ، پیامک از دیار باقی ، روزگار خوش حبیب آقا ف مهمان خارجی ،مترسک ، قصه های تهرانی ،تله فیلم : شیپورچی ، مجموعه های نمایش خانگی: جوکر ، شب های مافیا ، زخم کاری ، موچین ،ریکاوری ، موقعیت خطرناک یک شهروند و خوشنام در نقش فریدون و… بازی کرده و همچنین تجربه بازی در چند فیلم و تله فیلم را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

مهمترین حضور عباس جمشیدی فر در تلویزیون و علت شهرتش سریال بچه مهندس باشد. او در این سریال در نقش کریم فرجام که سرایدار پرورشگاه است بازی کرد.

جمشیدی فر در سال ۱۴۰۰ با نقش متفات اخوان که حسابدار شرکت بود در سریال «زخم کاری» نشان داد در آستانه چهل سالگی به اوج قدرت و مهارت در بازیگری رسیده است.

او در سریال یاغی در کنار بازیگرانی چون پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، مهدی حسینی‌نیا، آبان عسکری، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی و الیکا ناصری و … حضور دارد.

نظرات