معرفی سریال نوش جان به همراه خلاصه داستان و عکس های جدید

23

سریال “نوش جان″، سریال ژاپنی به کارگردانی تاکافومی کیمورا، تتسویا واتانابه است.این سریال در ژانر درام در سال ۲۰۱۳ ساخته و منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال در روزهای زمستانی امسال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “نوش جان” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما همراه باشید.

سریال نوش جان

خلاصه داستان

میکو اونو با بازی آن واتانابه در یک خانواده ای بزرگ شده است که پدر و مادرش یک رستوران در توکیو اداره می کنند. آنها در این رستوران غذاهایی به سبک غربی ها درست می کنند. او از کودکی در این خانواده بزرگ شده است.او آشپزی را نیز بسیار خوب به سبک غربی ها یاد گرفته است.

سریال نوش جان

میکو همزمان به تحصیل خود در دانشگاه نیز مشغول می باشد و با یکی از همکلاسی های خود را که در خانه او زندگی می کند، بعد از مدتی با هم ازدواج و به اوزاکا نقل مکان می کنند. او با علاقه ای که به آشپزی دارد آن را ادامه می دهد. ولی بعد از مدتی جنگ جهانی دوم آغاز می شود و میکو با مشکلات زیادی روبرو می شود.

سریال نوش جان

اسامی بازیگران سریال نوش جان

  • آن واتانابه
  • ماساهیرو هیگاشیده
  • میابی ماتسورا
  • دایگو نیشیهاتا
  • تایسوکه نیشیکادو
  • کازوکو یوشیوکی
  • نائومی زایزن
  • تازیو هارادا
  • کای اینوواکی
  • ماسااومی کونودو
  • یوشیکو میازاکی
  • میدوریکو کیمورا
  • میتسوکی تاکاهاتا
  • یورا آراتا نوریکو (جوانی)
  • تاکاشی یاماناکا
  • تسویوشی مورو
  • تاکویا ایشیدا
  • ماساتو وادا
  • هانا تویوشیما

سریال نوش جان

زمان پخش

مجموعه تلویزیونی «نوش جان» برای اولین بار قرار است از شبکه تماشا پخش شود و سریال بسیار جذابی می باشد.

 

23 دیدگاه در “معرفی سریال نوش جان به همراه خلاصه داستان و عکس های جدید

  1. Setayesh گفت:

    چرا شبکه تماشا بقیه فیلم رو دیگه نمیده😶😡😠

  2. Meyko گفت:

    من عاشق این فیلم هستم
    فیلم بسیاااااار عالی هست😍😊❤🌷🌷🌷

  3. دیانا گفت:

    واقعا سریال زیبا و جذاب هستش من عاشق این سریال هستم

  4. Shengu گفت:

    کلا هر سه قسمت اصلی برابر یک قسمت ایران هست اما سر قسمتی که شوهر میکو نزدیک بود بهش خیانت کنه ۶ قسمت اصلی رو تبدیل به یک قسمت کردن . وقتی الوارها ریخت سر شوهر میکو و اونو به بیمارستان بردن دکترش دوست سابقش بود که قصد داشت زمان قدیم باهاش ازدواج کنه و ناگهان فیلش یاد هندوستان کرد و هر روز به بهانه اون زخم مسخره می رفت بیمارستان تا اینکه میکو فهمید و اوضاع بهم ریخت . با دوبله حتی دیالوگها رو هم عوض کردن خوبه حالا من زبون اصلیش رو دارم جلوتر می بینم وگرنه نمی فهمیدم چی به چی یه و چرا رابطه میکو با شوهرش بد شده بود . البته سریالهای ژاپنی برعکس سریالهای کره ای ناجور نیست و صحنه های بد و کیس هم نداره و راحت میشه جلوی خانواده دید . دوبله اش خیلی حرص آدمو درمیاره (یاکی گوری) رو (آلاسکای کبابی) ترجمه کردن . خوبه یکی بیاد اسم غذاهای مارو عوض کنه؟ اگه زبان انگلیسی ام خوب بود فقط زبان اصلی با زیرنویس انگلیسی برام کافی بود و نیازی نبود فارسی شو ببینم .

  5. Shengu گفت:

    اصلاح میکنم (خانم اوشیزو) فوتُن می نواخته ، هارمونیکا ساز دهنی یه . تو قسمت جدیدتر میکو موفق میشه همه خانواده رو در جشن تِنجین دور هم جمع کنه .

  6. Shengu گفت:

    پدر یوتارو مهندس معدن زغال سنگ بوده و دور از خونه کار میکرده ، خونه و زندگی رو مادر یوتارو راه می برده تا اینکه مادرش تو آتیش سوزی می میره و پدرش مجبور میشه کارش رو رها کنه و بیاد پیش اونا و هنوز یک سال از مرگ زنش نمی گذشت که یک گیشا (خانم اوشیزو) رو به عنوان همسر دومش با خودش به خونه می بره و میگه با او مثل مادرشون رفتار کنن و بچه ها از این درخواست نامعقولانه پدرشون شوکه میشن . خانم اوشیزو در ۱۰ سالگی به اوزاکا اومده بوده و خواهرش یک گیشا بوده و خودش هم به این سرنوشت دچار میشه . کازوئه خواهر بزرگ یوتارو که تازه طلاقش داده بودن و به خونه برگشته بوده کلی با خانم اوشیزو دعوا میکنه و می خواد اونو از خونه بیرون بندازه . پدر یوتارو که از دعواهای هر روز دختر بزرگش با زن دومش خسته شده بوده از خونه میره و وقتی بچه هاش اونو در مسافرخانه ای که چشمه آب گرم داره پیدا می کنند دوباره شوکه میشن . پدرشون دائم مشغول زهرماری خوردن بوده و با خدمتکار اونجا رابطه داشته و از اون به بعد امیدشون به پدرشون از بین می ره و اونو مرده فرض میکنند . در قسمتهای آینده زنانی هستن که اغلب به محل زندگی پدرشوهر میکو می رن و خانم اوشیزو همسرش (پدر یوتارو) رو با اون زنهای جوان می بینه و ناراحت شده و تصمیم می گیره خونه رو ترک کنه و دوباره به اتاقهای تاتامی برگرده و باز یک گیشا بشه اما در شب جشنواره تِنجین وقتی میره با گیشاها برای مردها برنامه اجرا کنه تصور میکنه داخل اتاق پدر یوتارو در کنار مردهای دیگه نشسته . بعد از ریختن زهرماری برای مردها شروع به نواختن هارمونیکا میکنه که ناگهان تاری از تارهای هارمونیکا پاره میشه … لطفا یکی برای این سریال زیرنویس فارسی درست کنه من انگلیسیم تعریفی نداره و همه داستان رو کامل نمی فهمم .

  7. Shengu گفت:

    کسانی که سریال هانیکو رو دیدن حتما شوهر هانیکو ، گنزو رو یادشون میاد . اسم اصلیش (کن واتانابه) و پدر (آن واتانابه) همین میکو در سریال نوش جان هست . یه زمانی سریال پدر رو می دیدیم حالا سریال دختر رو می بینیم . اسم سریال هم اشتباهه اسمش (گو چی سو سان) به معنی (متشکرم برای غذا) هست . بعد از پخش این سریال در سال ۲۰۱۵ میکو (آن واتانابه) با یوتارو (ماساهیرو هیگاشیده) ازدواج کرده و صاحب دو دختر دوقلو و یه پسر شدن . اما ماساهیرو وقتی آن بچه سومشون رو باردار بود بهش خیانت کرد و سال ۲۰۲۰ از هم طلاق گرفتن . تی وی درست امسال که اینا از هم جدا شدن یادش افتاده سریال رو پخش کنه .

  8. یاسمن گفت:

    واقعا سریال قشنگیه… من در کل علاقه خاصی به کشور ژاپن دارم خیلی سخت کوش و پر تلاشن…

  9. دنیا گفت:

    سلام من عاشق فیلم نوش جان شدم واقن خیلی خندار است

  10. کرمی گفت:

    این سریال خوبیه نگاه میکنیم مثل آسا. هم کره ای دوست دارم هم ژاپنی کلا این سبک قشنگه باسه منه دهه ۸۰ جدیده

  11. دنیا گفت:

    سلام من عاشق فیلم نوش جان شدم

  12. سهراب گفت:

    سلام
    این سریال عالی هست من فیلم های کره ای، ژاپنی، چینی را خیلی دوست دارم 😊

  13. M گفت:

    سریال بسیار زیبایی هست .
    به نظر من بهتر این هست که به نظرات یکدیگر احترام بذاریم .بالاخره بعضی ها فیلم کره ای دوست دارن بعضی ها هم ژاپنی .
    اما در کل فیلم نوش جان سریال خوبی است 🍀🍀

  14. نیلوفر گفت:

    توی توضیحاتتون اشتباه نوشتید این دختر توی دبیرستان دخترونه درس میخونه و این پسره هم معماری توی دانشگاه میخونه بقیه توضیحات درسته

  15. نازی گفت:

    سریال قشنگیه. یاد قدیما که سریال ژاپنی پخش میشد

  16. Samin گفت:

    تم فانتزی سریال برعکس بعضی سریال ها خیلی خوبه
    من خودم سریال کره ای بیش تر دوست دارم اما از این سریال هم خوشم اومد اما کاش تو انتخاب اسم سریال دقت بیشتری میشد

  17. هانیه گفت:

    به نظر من که سریال جذاب و قشنگیِ.سریال های ژاپنی که به سبک قدیمی میسازن خیلی جالبِ. هنوزم هانیکو و اوشین رو به یاد دارم. یک جورایی برام تداعی کننده دهه هفتادِ.من که عاشق این سریال شدم.

  18. Zahra گفت:

    خیلی سریال خوب قشنگیه وبه نظر من هیچی از سریالای کره ای کم نداره حتی جذاب تر هم هست.

  19. هانیتا گفت:

    واقعا وقتی درمورد چیزی نمیدونید نظر ندید لطفا …ژاپن هم تو انیمه سازی وهم فیلم خیلی بهتر وقوی تر از کره است .وقتی ژاپنی ها داشتن فیلم میساختن کره ای هادور آتیش میرقصیدن یه خورده دیدتون رو عوض کنید بد نیست

  20. ه گفت:

    چرا می گین این سریال بده ؟ اتفاقا خیلیم خوبه . چقد دیگه سریالای کره ای تلویزیون که همیشه سریال کره ای می زاره ! یه بارم ژاپنی .

  21. ریحانه گفت:

    نه ژاپنی دوست ندارم کره ای بزاریدد😑😑😑

  22. مرتضی گفت:

    واقعا سریالهای ژاپنی یه جوری هستن. مثل کره ای ها جذاب نیستن.

  23. مهدی گفت:

    کی تموم شه که بازم سریال کره ای بزارن…
    هیچ سریال شرقی نمیتونه جای سریالای کره ای رو بگیره

نظرات