عکس / حضور سحر دولتشاهی در جشن تولد همایون شجریان

0

عکس / حضور سحر دولتشاهی در جشن تولد همایون شجریان

عکسی از سحر دولتشاهی در جشن تولد همایون شجریان در ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ و استوری خاص تبریک تولد با قلب قرمز جنجالی شد در ادامه عکسی دو نفره و استوری تبریک تولد عاشقانه سحردولتشاهی به مناسبت تولد همایون شجریان را مشاهده کنید.

عکس / تبریک تولد عاشقانه سحر دولتشاهی به همایون شجریان با قلب قرمز

 

تبریک تولد سحر دولتشاهی به همایون شجریان با قلب قرمز

به مناسبت تولد همایون شجربان مارال بنی آدم بازیگر سریال هم گناه عکسی چهار نفره در کنار همسرش علی سرابی و سحر دولتشاهی و همایون شجریان منتشر کرد و این گونه تولد این خواننده معروف را تبریک گفت

همچنین سحر دولتشاهی با انتشار استوری خاص با قلب قرمز و عکسی از کودکی همایون، زادروز تولد یادگار استاد شجریان را در استوری صفحه شخصی خود در اینستاگرام تبریک گفت.

جالب اینکه اوا مشکاتیان نیز با انتشار استوری و عکس کودکی، او نیز تولد دایی خود را تبریک گفت

مارال بنی آدم نوشت:

در جهان هيچ چيز ارزشمندتر از رفاقتهاى ناب نيست،همايون جان، رفيق نازنين مباركمان باشى

عکس همایون شجریان در کنار سحر دولتشاهی

عکس / حضور سحر دولتشاهی در جشن تولد همایون شجریان

سلفی علی سرابی به همراه همسرش مارال بنی آدم، همایون و سحر

دولتشاهی به تازگی در سریال «می خواهم زنده بمانم» ایفای نقش میکند که خواننده تیتراژ آن آقای شجریان هستند

استوری سحر دولتشاهی

استوری سحر دولتشاهی برای تولد همایون شجریان

از دو سال گذشته خبرهایی مبنی بر ازدواج این دو چهره در رسانه ها منتشر شده که عکس ها و تصاویر جدید و حضور دو  نفره در برخی مراسم و مناسبت ها حکایت از صحت این خبر دارد، اما هیچ کدام از این دو نفر تاکنون خبرهای ازدواجشان را تاید و یا تکذیب نکردند.

سحر دولتشاهی زادهٔ ۱۶ مهر ۱۳۵۸ تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

وی فارغ‌التحصیل رشته‌های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می‌باشد. شروع فعالیت هنری وی با تئاتر بود. او فعالیت هنری را از سال ۸۰ با تئاتر آغاز کرده و به مرور وارد عرصه سینما و تلویزیون شد.
بازی در فیلم طلا و مس به کارگردانی همایون اسعدیان در سال ۱۳۹۰ برایش نامزدی جایزهٔ بهترین بازیگر نقش دوم زن از چهاردهمین جشن خانهٔ سینما را در پی داشته‌است.

حضور در صحنهٔ تئاتر بود که منجر به آشنایی او با رامبد جوان شد. دولتشاهی در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با رامبد جوان ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد.

همایون شجریان (۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ تهران) خوانندهٔ موسیقی سنتی ایرانی و نوازندهٔ تنبک و کمانچه است. وی فارغ التحصیل کنسرواتوار موسیقی تهران است.

نظرات