دانلود کامل خندوانه روزبه حصاری در فصل هشتم خندوانه (لینک مستقیم و تیزر)

10

برنامه خندوانه پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ با حضور روزبه حصاری ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم می رود و این بازیگر که به تازگی سریال بچه مهندس را روی آنتن شبکه دو داشته، حالا به شبکه نسیم و فصل هشتم برنامه خندوانه می آید تا با شما درباره زندگی هنری و ماجرای عاشق شدن و بازیگر شدن و … صحبت کند. در ادامه دانلود کامل خندوانه روزبه حصاری در فصل هشتم خندوانه با همه سکانس های جذاب دیدنی مانند شوخی با رامبد جوان و عاشق رامبد جوان شدن و بازیگر شدن و سوتی بازی و خوانندگی او سوژه شبکه های اجتماعی شده که در ادامه فیلم کامل خندوانه روزبه حصاری همراه با تیزر این برنامه را دانلود کنید

دانلود کامل خندوانه روزبه حصاری در فصل هشتم خندوانه (لینک مستقیم و تیزر)

دانلود کامل خندوانه روزبه حصاری در فصل هشتم خندوانه (لینک مستقیم و تیزر)

پیج اینستاگرام برنامه خندوانه با انتشار تیزر قسمت جدید، خبر از حضور روزبه حصاری این قسمت جدید داد و نوشت: امشب (۳۰ دی ۱۴۰۰) روزبه حصاری مهمان خندوانه هستند میتونید این برنامه رو امشب ساعت ۲۳ از شبکه نسیم تماشا کنید مهمون خونه‌های گرمتون هستیم

در ادامه تیزر این قسمت را ببییند:

لینک دانلود کامل را از آپارات ببینید

گفتنی است روزبه حصاری، زاده تهران و دانش‌آموختهٔ مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد است. آموزش بازیگری را از سال ۱۳۹۰ و در آموزشگاه کارنامه آغاز کرد. پس از اتمام دورهٔ دبیرستان مدتی به تدریس عربی و شیمی کنکور پرداخت.

حصاری به دلیل مخالفت خانواده تا ۲۰ سالگی غیر از نواختن سازهای کوبه‌ای فعالیت هنری دیگری نداشت. او فعالیت موسیقی خود را از نوازندگی خیابانی و همراهی با گروه‌های زیرزمینی آغاز کرد و پس از پذیرفته شدن در دانشگاه در سن ۱۸ سالگی تصمیم گرفت در دوره‌های بازیگری آموزشگاه «کارنامه» شرکت کند تا مقدمات حضور حرفه‌ای او در عرصهٔ بازیگری فراهم شود.

دانلود کامل خندوانه روزبه حصاری در فصل هشتم خندوانه (لینک مستقیم و تیزر)

همچنین بخوانید: فیلم کامل / آوازخوانی برادران هاشمی در خندوانه (علی ، هادی و هدایت هاشمی) 

او در سال ۱۳۸۹ پس از دو سال تمرین بازیگری برای نخستین بار در تئاتر «بالاخره این زندگی مال کیه نوشتهٔ «برایان کلارک» به کارگردانی اشکان خیل‌نژاد به ایفای نقش پرداخت.

فیلم «امروز» با بازی حصاری در سال ۱۳۹۲ نمایندهٔ ایران در اسکار بوده‌است.

او در سال ۱۳۹۲ برای بازی در سریال «یادآوری» دعوت شد. پس از آن بازیِ روزبه حصاری در سریال تاریکی شب، روشنایی روز (۱۳۹۵) با استقبال بسیار خوب مخاطبان و بازتابی گسترده در رسانه‌ها و فضای مجازی مواجه شد.

او در آثار تلویزیونی نظیر: «سلام آقای مدیر»،«یادآوری»، «تاریکی شب، روشنایی روز» و «بچه مهندس ۳» و همچنین در «دومینو» به ایفای نقش پرداخته‌است.
وی برای بازی در سریال بچه مهندس، در نظرسنجی‌های مختلف، ازجمله نظرسنجی مردمی مجله همشهری جوان به عنوان بهترین بازیگر سریال‌های تلویزیونی در سال ۱۳۹۹ انتخاب شد.

10 دیدگاه در “دانلود کامل خندوانه روزبه حصاری در فصل هشتم خندوانه (لینک مستقیم و تیزر)

  1. ناشناس گفت:

    بابا دیگه خیلی بالا بردینش تو اینجا شیراز بازیش گل کرد شبیه حاج آقا ها شده هر چن اون تصویر تسبیح بدست 😂

  2. Maryam گفت:

    عزیزم روزبه جون
    بالبخند قشنگت
    مخصوصا هزارتا هنر دار بگم بازیگر خواننده استاد شیمی وعربی گارگردان تائتر ووووووووووووووو

  3. Maryam گفت:

    وااااااااای عشقم چه خوشتیپ مهربون خاص
    عشقم فن پیچم
    روزبه جون LOVE
    خیلی باحالی

  4. 🍀🍀 گفت:

    تو بهترینی و برای ما فن پیج ها یه نعمتی از طرف خدای مهربون با لبخند نازت.. 🍀

  5. زهرا گفت:

    عاشقتم عزیزم خیلی دوست داشتنی هستی تو فیلم بچه مهندس و افرا خیلی خوب بودی ❤😘😘😍❤ 😍 ❤😍 ❤😘😍❤❤❤حیف شد فصل ۴ بچه مهندس نبودی 😢 😭😢
    اما عالی بودییییییییی❤❤ 😍😘😍👏👌

  6. فاعزه گفت:

    سلام من طرفدارشم وخوشحالم دوباره دیده شدن ویه حالی به ما ومردمشون دادن در برنامه خندوانه وبچه مهندس عالی بودن انیدوارم همیشه خوب باشن وتنشون سلامت در کنار خانواده 😘

  7. ملیحه گفت:

    خیلی با کمالات و مردی متین و چهره ی آرامش بخش

  8. فاطمه امیری گفت:

    عاشقتم روزبه جونم❤❤❤❤❤

  9. امار شکینا گفت:

    عشقی

  10. اسما گفت:

    وای عشقممممممم 🥰🥰😍😍😍😍
    هیچ مهمونی به اندازه ی روزبه حصاری عزیزم خاص و خوشتیپ نیست 😘😘😘😘😘😘

نظرات