زمان دقیق پخش و تکرار «سریال روزهای ابدی» از تلویزیون

0

سریال روزهای ابدی از ۸ دی ۹۹ از شبکه یک به جای سریال خانه امن روی آنتن میرود. زمان پخش و تکرار و بازپخش سریال روزهای ابدی را در مجله حرف تازه با تعداد قسمت ها و قسمت آخر سریال روزهای ابدی و تیتراژ و اسامی کامل بازیگران ایرانی و خارجی بخوانید.

زمان دقیق پخش و تکرار «سریال روزهای ابدی» +قسمت آخر سریال روزهای ابدی

ساعت دقیق و زمان پخش سریال روزهای ابدی از تلویزیون

سریال روز‌های ابدی ۸ دی‌ماه از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. این سریال به جای سریال خانه امن هر شب از ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می شود.

تعداد قسمت های روزهای ابدی

اسامی و بیوگرافی بازیگران خارجی سریال روزهای ابدی

این سریال در ۴۴ قسمت تولید شده که با نام قبلی سریال نفوذ و خط تماس تاکنون به مخاطبان معرفی شده و در نهایت اسم روزهای ابدی روی آنتن میرود.

موضوع و داستان با اتفاقات اواخر دی‌ماه ۱۳۵۷ شروع می‌شود و در نقطه ۱۳ آبان‌ماه ۱۳۵۸ به پایان می‌رسد. “روزهای ابدی” در سه فصل پیش‌بینی شده، فصل یک از پیش از انقلاب شروع می‌شود و تا تسخیر لانه جاسوسی را روایت می‌کند. فصل‌های بعدی هم به حوادث حین گروگانگیری تا کودتای نوژه و آغاز جنگ تحمیلی که با حمایت آمریکا صورت گرفت، می‌پردازد.

بازیگران ایرانی سریال: احمد نجفی، حمید گودرزی، علیرام نورایی، رحیم نوروزی، صالح میرزا آقایی، جلیل فرجاد، شهره لرستانی، زهرا سعیدی، امیرمحمد زند، کاوه سماک باشی و بازیگران جدیدی چون امین اسکندریان، یلدا افشارنیا و کیمیا اکرمی و … هستند

اسامی بازیگران خارجی سریال روزهای ابدی

بازیگران ایرانی سریال «روز‌های ابدی»: بازیگران خارجی این سریال آلمانی، بلغاری و فرانسوی هستند. فلیپ ساپرکین، توماس سینکلراسپنسر، ایو ربر، دیمیتری گودیم، کلودیا ریدل، یکتارینا آکیلینا، ژان کلود ریکبورگ، فلوریان فیشر، نیکولاس بارکر، نیکولای سونین و ویتالی خاژیف در سریال روزهای ابدی ایفای نقش کرده‌اند، که دیالوگ آن‌ها با زیرنویس ترجمه خواهد شد.
مجموعه تلویزیونی «روزهای ابدی» تلاش دارد تا با روایت ۹ ماه از روزهای ابتدایی انقلاب، تاریخ معاصر کشور را به تصویر بکشد.

سریال روزهای ابدی که پیشتر با نام نفوذ معرفی شده است توسط محسن علی اکبری در سیما فیلم تولید شده است.

نظرات