بیوگرافی بازیگران سریال یاغی به همراه خلاصه داستان +عکس ها و قسمت آخر لورفت

3

بیوگرافی بازیگران سریال یاغی به همراه خلاصه داستان +عکس ها و قسمت آخر لورفت

سریال یاغی جدیدترین مجموعه نمایش خانگی محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران به کارگردانی محمد کارت است که در ادامه به معرفی سریال یاغی و داستان سریال یاغی لورفت و و جزئیات و زمان دقیق پخش و تولید و ساخت سریال و بازیگران سریال یاغی میپردازیم

بیوگرافی سریال یاغی به همراه خلاصه داستان و بازیگران +عکس و دانلود همه قسمت ها

معرفی کامل سریال یاغی محمد کارت

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی با حضور ستاره های معروف سینما از شبکه نمایش خانگی در حال پخش می باشد.

چهره های مطرح سینما این بار در اثر جدید کارگردان جوان محمد کارت که کارنامه درخشانی در عرصه فیلم سازی دارد حضور دارند و در سریال یاغی وی هنرنمایی کرده اند.

یاغی به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی قرار است با طی مراحل فنی، سال ۱۴۰۱ از فیلیمو پخش شود. در این سریال جذاب و باکیفیت، تعدادی از بازیگران چهره و سرشناس سینما و تئاتر به ایفای نقش پرداخته‌اند که باید به تماشای آن بنشینید..

این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی است. بازیگر نقش اول سریال پارسا پیروز فر است که مدت هاست به دلیلی نامعلوم تصمیم گرفته که کمتر جلوی دوربین برود اما محمد کارت توانسته پیروزفر را قانع نماید که در سریال خود به ایفای نقش بپردازد. شاید اما در سریال یاغی پیروزفر تنها ستاره این سریال نیست و طناز طباطبایی هم مانند پیروز فر کم کار تر از همیشه اینبار در این سریال ایفای نقش کرده اند. آخرین سریالی که طباطبایی در شبکه نمایش خانگی در آن جلوی دوربین رفته است شاهگوش بود؛ اما پس از چند سال حال، دوباره به عرصه نمایش خانگی بازگشته است.

داستان این سریال در قالب ۲۰ قسمت است که هر پنجشنبه ساعت ۸ صبح منتشر می‌شود. هر قسمت ازسریال یاغی به اندازه یک فیلم سینمایی بلند تایم دارد و تماشاگر باید یک ساعت و ۳۵ دقیقه برای دیدن آن وقت بگذارد.

معرفی و خلاصه داستان سریال (یاغی) + اسامی و معرفی تمامی بازیگران

موضوع و خلاصه داستان سریال یاغی

خلاصه داستان سریال یاغی محمد کارت : داستان این سریال در قالب ۲۰ قسمت است که هر پنجشنبه ساعت ۸ صبح منتشر می‌شود. هر قسمت از سریال یاغی به اندازه یک فیلم سینمایی بلند تایم دارد و تماشاگر باید یک ساعت و ۳۵ دقیقه برای دیدن آن وقت بگذارد.

اسامی بازیگران سریال یاغی

درباره لیست اسامی بازیگران سریال اینکه پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی و علی شادمان سه بازیگری هستند که حضورشان در این سریال در نقش و کاراکتر اصلی بسیار تاثر گذار است و بازی امیر جعفری و مه لقا باقری و عباس جمشیدی فر و مهدب حسینی نیا نیز حتما باعث تحسین بینندگان خواهد شد. گفتنی است که نگارش فیلمنامۀ این سریال توسط پدرام پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت طی یک سال گذشته انجام شده‌ و مدتی ست به اتمام رسیده و بطور انحصاری از پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد. این تیم تجربۀ نگارش فیلمنامۀ «فیلم سینمایی شنای پروانه» را نیز با یکدیگر در کارنامۀ خود دارد.

پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی و آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی، (با معرفی) الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری‌پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام‌فر، پگاه سعیدی، لادن ژاو‌ه‌وند‌، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی، نیلوفر شه فری و…

دیگر عوامل

کارگردان: محمد کارت، تهیه کننده: سید مازیار هاشمی، نویسنده: پدرام پورامیری، حسین دوماری، محمد کارت

و ….

معرفی و خلاصه داستان سریال (یاغی) + اسامی و معرفی تمامی بازیگران

محمد کارت کارگردان

محمد کارت (زاده ۱۵ فروردین ۱۳۶۵ در شیراز) کارگردان ایرانی است. شروع فعالیت هنری محمد کارت در زمینه بازیگری و کارگردانی تئاتر از سال ۱۳۷۹ بوده و فارغ‌التحصیل هنرستان هنرهای نمایشی، لیسانس کارگردانی سینما و عضو پیوسته خانه سینمای ایران است

آخرین جوایز جشنواره وی کسب سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردمی برای فیلم سینمایی شنای پروانه و برنده سیمرغ بلورین برای فیلم داستانی بچه‌خور و … می باشد.

محمد کارت همسر آبان عسگری بازیگر شنای پروانه است که به تازگی در فیلم همسرش بازی کرده است.

3 دیدگاه در “بیوگرافی بازیگران سریال یاغی به همراه خلاصه داستان +عکس ها و قسمت آخر لورفت

  1. مجتبی رحیمی گفت:
    8
    1

    بسیار عالی نمیشه یک سریال ایرانی با این همه محدودیت را بدون ایراد دید،زیبایی سریال از فیلم نامه نویسی که نه تخیل ونه تصور نقشی نداشتند با انتخاب بازیکر مجموعه زیبایی را بوجود اورده
    ممنون بابت تمامی عوامل ایجاد کننده

  2. داریوش آریس گفت:
    5
    1

    عالی

  3. ابوکیان گفت:
    5
    2

    سریال بسیار زیبا و قوی با فیلمنامه ای ملموس در جامعه ته شهر و جلوه های ویژه عالی ، بازیگران فوق حرفه ای ، خط روایی بسیار دقیق ، استفاده از جملات لوطی منش باعث جذابیت و استفاده از الفاظ رکیک نقطه ضعف سریال که باعث عامه پسند شدن فیلم نمی شود ، فحش در جامعه کشتی مذموم است ، فیلم بسیار کند پیش می رود که در نسل جدید که به سرعت اهمیت میدهد و به سمت تکس رپ و فیلم های سریع علاقه دارد مانع از اقبال در فصل های بعد خواهد شد ، در مقایسه با سریال های آمریکایی مثل دکستر و بریکینگ بد …. ضعیف می باشد ولی در مقایسه با سریال های ایرانی جزو ده سریال برتر تاریخ ایران می باشد.

نظرات