بازیگر نقش فریده در سریال تب و تاب کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

0

بازیگر نقش فریده در سریال تب و تاب کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

بازیگر نقش فریده در سریال تب و تاب کیست بیوگرافی و عکس های شخصی و ناگفته های بازی فهیمه مومنی بازیگر نقش فریده در سریال تب و تاب را می خوانید

بازیگر نقش فریده در سریال تب و تاب کیست بیوگرافی و عکس

مجموعه تلویزیونی «تب و تاب» با کارگردانی داریوش مختاری ساخته شده و این شب‌ها از شبکه ۲ سیما پخش می‌شود و داستان خانوادگی و درام چند خانواده را روایت می کند و بازیگران بسیار زیادی در این سریال مشغول بازی هستند که یکی از آن ها بازیگر نقش «فریده» می باشد

فریده سریال تب و تاب کیست

فهیمه مومنی فریده در سریال تب و تاب

 

فهیمه مومنی متولد ۲۳ آذر ۱۳۶۵ خمام استان گیلان فارغ التحصیل فارغ التحصیل رشته جغرافیا از دانشگاه پیام نور بندر انزلی می باشد. او فعالیت خود را با تئاتر و سپس استندآپ کمدین آغاز کرد و در نهایت به تلوزیون و سینما راه یافت.

سوابق بازیگری

فهیمه مومنی، بازیگر سینما و تلویزیون، برای اولین بار بازیگری را با اجرای تئاتر آغاز کرد. وی فعالیت خود را به صورت جدی در عرصه بازیگری از سال ۱۳۷۹ شروع کرد و با نمایش راحیل به کارگردانی زینب شعبانی به روی صحنه رفت و در ادامه از سال ۱۳۸۱ در کلاس های بازیگری آقای رضا حقی حاضر شد.

جدیدترین اثر هنری فهیمه مومنی مربوط به بازی در نقش صبا در سریال «افرا» می باشد که در سال ۱۴۰۱ از شبکه ۳ پخش شد.

بیوگرافی بازیگر نقش فریده در سریال تب و تاب

ورود به تلویزیون

این بازیگر در سال ۱۳۹۵ با بازی در سریال پرستاران و بازگشت وارد قاب تلویزیون شد. او تاکنون در فیلم های کوتاه و بلندی متعددی بازی کره که می توان به پروانه خورشید، راهدار، سفر داوود، عشق داء، خاتلو، در جست و جوی زن، ناجه، تابستان با امید، مسیر معکوس، سر بار، پلاک تهران، تابوت ساز، متولی، زنده شور، تلنگر و شعله های شعور اشاره کرد.

مومنی همچنین سریال هایی چون نیمه پنهان ماه، بازگشت، راه و بیراه، زندگی از نو، فصل دوم ستایش، پرستاران، تاریکی شب، روشنایی روز، وارش، ترور خاموش، محکومین و هابیل و … حضور داشته است.

فهیمه مومنی همچنین در سریال ستایش در سال ۱۳۹۶ هم حضور داشت. جدیدترین کار هنری فهیمه مومنی بازی در سریال افرا در نقش صبا می باشد.

عکس بازیگر نقش فریده در سریال تب و تاب

بازیگر نقش فریده در سریال تب و تاب کیست

بازی در تب و تاب

سریال تب و تاب با بازی فهیمه مومن و با بازی بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران در ۳۶ قسمت و به کارگردانی داریوش مختاری ساخته شده و از ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

فهیمه مومنی درباره فعالیت های هنری خود به جام جم گفته: فکر می‌کنم بازی در سریال افرا در دیده ‌شدنم خیلی مؤثر بود. سه ماه بعد از آن سریال وارد سریال تب و تاب شدم. من پیش از آن سریال خیلی کار تصویری انجام داده‌ بودم اما افرا باعث شد مخاطب مرا بشناسد. در این سریال هم نقش فریده را بازی می‌کنم که با پسرخاله‌اش ازدواج فامیلی داشته و درگیر برخی مسائل می‌شود و مشکلی هم دارد که بهتر است خودتان با تماشای سریال غافلگیر شوید. وی ادامه می‌دهد: یکی از ویژگی‌های فریده این است که خیلی دوست دارد به دیگران کمک کند و یک سازمان مردم نهاد هم برای کمک به بچه‌های بی‌سرپرست و بد سرپرست دارد. چند بعدی بودن این شخصیت برایم خیلی جذاب است. این‌که سعی می‌کند یک سری وظایف اجتماعی‌اش را به‌درستی انجام بدهد. می‌توانم بگویم یک خانم جوان امروزی است و دغدغه‌های خاص خودش را دارد و به دنبال راه حلی برای مشکلش است.

بازیگر نقش فریده همچنین می‌افزاید: من خیلی خوشحالم که با آقای مختاری در این سریال آشنا شدم. چون بسیار انسان باسواد و صبور و مهربان و حرفه‌ای است. به نظرم این‌که کارگردان، نویسنده فیلمنامه هم است اتفاق خوبی برای بازیگر می‌تواند باشد. البته ایشان خیلی روی متن تعصب دارد و ما هم تلاش می‌کنیم به متن وفادار باشیم. همین موضوع کار را کمی سخت می‌کند اما خروجی کار مهم است، امیدوارم همین‌طور که پیش‌بینی می‌کنیم باشد و مردم دوست داشته‌باشند. چون وقتی فیلمنامه و کارگردانی خوب و حرفه‌ای باشد، قطعا کار باکیفیتی هم خواهد شد.

نظرات