زمان پخش و نحوه شرکت در مسابقه برخط شو + سوالات و دانلود اپلیکیشن

3

زمان پخش و نحوه شرکت در مسابقه برخط شو + سوالات و دانلود اپلیکیشن

مسابقه برخط شو اولین مسابقه تلویزیونی از شبکه پنج است که علاوه بر شرکت کنندگان تلفنی ،بی‌نهایت شرکت کننده می‌توانند از طریق اپلیکیشن شرکت کنند. “مسابقه برخط شو” که همان مسابقه اسم فامیل است، در ماه رمضان ۱۳۹۹ در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد با اجرای “سید ایمان موسوی” پخش میشود. برای شرکت و “نصب اپلیکیشن” و مراحل و “سوالات مسابقه” و جوایز و “شرکت برخط شو” اینجا کلیک کنید.

زمان پخش و نحوه شرکت در مسابقه برخط شو + سوالات و دانلود اپلیکیشن

شماره پیامک برای شركت کنندگان تلفنی

این برنامه یک برنامه با رویکرد سرگرمی و تفریحی است و دارای بخش هایی همچون اسم فامیل عمومی، اسم مشاهده فیلم، اسم کتابخوانی از جمله بخش های برنامه است.

علاقه مندان برای شرکت به صورت تلفنی در مسابقه ” بر خط شو” باید نام و نام خانوادگی و شهر خود را به شماره پیامک برنامه (۱۰۰۰۰۵۳۰) ارسال کنند. همچنين علاوه بر این روش، افرادي كه بيشترين امتياز هفتگي را در اپليكيشن برنامه كسب نمايند، براي شركت در مسابقه به صورت تلفني انتخاب خواهند شد.

مسابقه برخط شو در ماه مبارك رمضان هر شب ۳۰ دقیقه بامداد مهمان خانه مخاطبان شبکه پنج می شود.

شركت در مسابقه از طریق اپلیکیشن

پس از دريافت و نصب اپليكيشن از طريق لينك هاي مشخص شده در پايين صفحه، در اولين اجراي اپليكيشن از طريق شماره موبايل ثبت نام خود را تكميل نماييد و در ساعت ۲۱ (شنبه تا چهارشنبه) منتظر شروع مسابقه باشيد.
زماني كه مسابقه در حال پخش از شبكه پنج سيما است به صحبت هاي مجري دقت كنيد و در قسمتي كه اعلام مي شود اين سوال مخصوص شركت كنندگان در منزل (اپليكيشن) مي باشد، جواب سوالي كه از طريق تلويزيون در حال پخش است را انتخاب نماييد.
هرچه برنامه هاي بيشتري را ببينيد و به سوالات بيشتري پاسخ بدهيد امتياز بيشتري كسب مي كنيد و در پايان هفته به بالاترين امتياز، جايزه نقدي ويژه يك ميليون (۱،۰۰۰،۰۰۰) توماني تعلق خواهد گرفت.

شماره پیامک و نحوه دانلود اپلیکیشن مسابقه برخط شو

مبلغ جایزه برخط شو

در هر برنامه مبلغ ۱۰ میلیون تومان جایزه نقدی برای برندگان مسابقه در نظر گرفته شده که بین افرادی که مراحل بازی را با موفقیت طی می‌کنند تقسیم می‌شود و برای انتخاب برگزیدگان محدودیتی نداریم
اما اگر برندگان مسابقه بیش از ۴۰ نفر شوند از طریق اپلیکشین درخصوص اینکه مبلغ جایزه بین تمام برندگان تقسیم یا قرعه کشی شود از مردم نظرسنجی می‌شود.

زمان و ساعت پخش مسابقه برخط شو

این مسابقه برای اولین بار در سال ۹۷ از شبکه پنج پخش شد و اکنون نیز در جدیدترین پخش و تولیدات خود از نوروز ۹۹ تا آخر ماه رمضان ۱۳۹۹ شمسی شروع به پخش کرده که در ماه مبارك رمضان هر شب ۳۰ دقیقه بامداد مهمان خانه مخاطبان شبکه پنج با اجرای سید ایمان موسوی می باشد

ساعت پخش در ماه رمضان ۹۹

این برنامه در ماه رمضان در یک نوبت در ساعت ۰۰:۳۰ از شبکه پنج میشود

تا زمانی که خانه‌نشینی به دلیل شیوع بیماری کرونا پابرجاست پخش این برنامه ادامه دارد و قرار است تا پایان ماه مبارک رمضان پخش آن ادامه داشته باشد البته با تفاوت این که فقط یک نوبت پخش در ساعت ۳۰ بامداد خواهد داشت.

اضافه شدن برندگان و جوایز در رمضان

این مسابقه در ماه رمضان با ویژگی و جوایز بیشتر روی آنتن میرود که به جای یک میلیون جهار میلیون برای چهار نفر شرکت کننده در نظر گرفته شده، اما در عوض زمان و مهلت پاسخگویی شرکت کنندگان کمتر شده است

دانلود اپلیکیشن مسابقه برخط شو

پس از دریافت و نصب اپلیکیشن از طریق سایت شبکه پنج سیما، در اولین اجرای اپلیکیشن از طریق شماره موبایل ثبت نام خود را تکمیل نمایید و از شبکه پنج منتظر شروع مسابقه باشید.

بعد از شروع مسابقه در قسمت اعلام سوال برای شرکت کنندگان از طریق اپلیکیشن، جواب سوال مجری را انتخاب کنید و جواب دهید واگر امتیاز بیشتری کسب کنید برنده هفته خواهید شد
توصیه مهم اینکه هر چه برنامه‌های بیشتری را ببینید و به سوالات بیشتری پاسخ بدهید امتیاز بیشتری کسب می‌کنید و در پایان هفته به بالاترین امتیاز، جایزه نقدی ویژه یک میلیون (۱٬۰۰۰٬۰۰۰) تومانی تعلق خواهد گرفت.

ویژگی ها: این مسابقه کاملاً رایگان است و هیچ هزینه ای بابت دانلود، نصب، فعالسازی و استفاده از آن برای شرکت کنندگان ندارد.

قوانین شرکت در شهربازی:

• پاسخ‌هایی مورد قبول خواهند بود که در بانک داده‌های اپلیکیشن (در صفحه راهنما) موجود باشند
• برای نوشتن کلمات چند بخشی، نیازی به استفاده از نیم فاصله نیست.
• مشخصات هویتی خود را کامل درج کنید.
• کارت بانکی باید متعلق به شخص شرکت‌کننده باشد.
• چنانچه مغایرتی در این مورد دیده شود، جایزه واریز نخواهد شد.

توجه: در صورتی که صفحه مسابقه شهربازی برای شما نمایش داده نشد یکبار اپلیکیشن را از روی گوشی خود پاک نمایید و مجددا همان نسخه دریافت (دانلود) شده را نصب نمایید
برای شرکت در شهربازی لازم است اپلیکیشن خود را بروزرسانی نمایید…

سوالات مسابقه برخط شو

بینندگان می‌توانند از طریق اپلیکیشن برنامه و با استفاده از تلفن همراه به سئوالات پاسخ دهند و امتیاز کسب کنند.

این مسابقه همان اسم فامیل نوستالژیک دهه شصت، اما به صورت دیجیتال است شرکت‌کنندگان از طریق اپلیکیشن که دانلود، نصب و استفاده از آن رایگان و بدون کسر هزینه برای شرکت کنندگان است برای بردن جایزه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مراحل و نحوه بازی

این مسابقه سه مرحله دارد :
• مرحله نخست همان بازی اسم فامیل کلاسیک است و طی آن یک حرفی مشخص می‌شود و بر اساس آن شرکت کنندگان موارد درخواستی و مشخص شده را با آن حرف بیان می‌کنند و «بانک اطلاعاتی» (data base) آن در اپلیکیشن و دسترس شرکت کنندگان موجود است.
• مرحله دوم سئوالات انتخابی از یک اپیزود نمایشی مطرح می‌شود که این سئوالات درباره ویروس کرونا و راه‌های پیشگیری از آن است. شخصیت این آیتم «خشایار» نام دارد که قبل از قرنطیه خانگی به خانه عمه اش رفته و حالا مجبور است این روز‌ها را همان جا سپری کند و اتفاقات طنزی که برایش روی می‌دهد، روایت می‌کند که از دل گفته‌های وی، سه سئوال برای شرکت کنندگان مطرح می‌شود.

• مرحله پایانی مسابقه، شرکت کنندگان باردیگر بازی اسم – فامیل را انجام می‌دهند، اما این دفعه تنها ۳۰ ثانیه فرصت برای پاسخگویی دارند که در نهایت با جمع امتیازات، برندگان معرفی می‌شوند.

3 دیدگاه در “زمان پخش و نحوه شرکت در مسابقه برخط شو + سوالات و دانلود اپلیکیشن

  1. محمد جواد جهانشاهی گفت:

    سلام من اپ نصب کردم شرکت کردم یک میلیون بردم واریز نشد.چرا؟؟؟

  2. علی محمدی گفت:

    سلام خسته نباشید من محمدی هستم تو مسابقه تلفنی زنده برخط شو جایزه بردم اما چیزی به حسابم واریز نشده|

  3. ابولفضل جمشیدی گفت:

    خیلی عالی

نظرات