فیلم کامل سکانس تلخ فصل ششم جوکر قسمت پنجم بیاد علی انصاریان و مهرداد میناوند

0

دانلود فیلم کامل سکانس تلخ و گریه و اشک یوسف تیموری در جوکر برای علی انصاریان و گریه و اشک های بازیگران فصل ششم جوکر قسمت پنجم بیاد علی انصاریان و مهرداد میناوند که این‌بار قسمت آخر فصل ۶ قسمت ۵ جوکر اشک همه را درآورد در فیلم زیر ببینید:

فیلم کامل سکانس تلخ فصل ششم جوکر قسمت پنجم بیاد علی انصاریان و مهرداد میناوند

فیلم کامل سکانس تلخ گریه و اشک یوسف تیموری در جوکر بیاد علی انصاریان و مهرداد میناوند

در قسمت پنجم فصل ۶ برنامه جوکر سکانس احساسی و گریه دار همراه با بغض و اشک رقم خورد. بخشی از قسمت جدید جوکر (فصل ششم قسمت پنجم جوکر) که در شبکه نمایش خانگی پخش می شود، نام علی انصاریان و مهرداد میناوند به میان آمد، تیموری به یاد این دو چهره فقید فوتبال ایران، به صورت تعمدی خندید و از داور مسابقه کارت قرمز گرفت.

این حرکت تیموری، منجر به ایجاد یک فضای احساسی شد و اشک همه حاضران – حتی آنهایی که به سختی در این برنامه می خندیدند – را در آورد؛ تا جایی که سیامک انصاری داور جوکر را هم تحت تاثیر قرار داد که در فیلم زیر ببینید:

دانلود فیلم

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد.

سریال جوکر یک برنامه طنز و جذاب و پر مخاطب محسوب می شود.سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی ساخته شده است. سریال جوکر محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. سریال جوکر دارای چندین فصل می باشد که در هر فصل ۸ نفر از هنرمندان کشور به رقابت می پردازند. سریال جوکر از آذر ۱۴۰۰ شروع به پخش در شبکه خانگی کرده است.

در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‌خنداندن یک‌دیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی این‌جاست که خودشان نباید بخندد. این برنامه با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته‌ شده است منبع فیلم: خبرآنلاین

نظرات