مهمان امشب دورهمی چهارشنبه ۱۳ فروردین ۹۹ کیست ؟

1

مهمان امشب دورهمی چهارشنبه ۱۳ فروردین ۹۹ کیست ؟

دورهمی چهارشنبه ۱۳ فروردین ۹۹ با اجرای مهران مدیری بازپخش برنامه محمد بحرانی و سینا درخشنده به روی آنتن میرود ، توضیحاتی درباره زندگینامه این عزیزان در حرف تازه میدهیم با ما همراه باشید

مهمان امشب دورهمی چهارشنبه 13 فروردین 99

مهمان امشب دورهمی ۱۳ فروردین

مهمان امشب جدید نیست و قرار است بازپخش برنامه با حضور محمد بحرانی و خوانندگی سینا درخشنده چهارشنبه ۱۳ فروردین پخش شود و البته توضیح داده نشده که چرا بازپخش برنامه محمد بحرانی و سینا درخشنده پخش خواهد شد و مهمان جدیدی در دورهمی امشب حضور ندارد .

لازم به ذکر است که برنامه دورهمی در ایام نوروز ۹۹ با اجرای مهران مدیری هر شب ساعت ۱۱ از شبکه نسیم پخش میشود و طبق نظرسنجی های سیما برنامه دورهمی در نوروز ۹۹ سومین برنامه پر مخاطب تلویزیون بعد از عصر جدید شده است و اولین برنامه پر مخاطب، سریال پایتخت ۶ به کارگردانی سیروس مقدم است.

دورهمی امشب مهران مدیری

اولین مهمان دورهمی نوروز ۹۹ جمعه شب بهنام بانی خواننده جوان پاپ بود. دومین برنامه نیز با حضور بهرام افشاری در دورهمی شنبه شب روی آنتن رفت. در شب سوم (یکشنبه شب) محمدحسین مهدویان کارگردان و محمد بحرانی
یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون و همسر منوچهر هادی و پنجشنبه شب با حضور ریما رامین فر روی آنتن رفت. در برنامه جمعه شب امیرحسین آرمان و شنبه شب نیز با حضور بنیامین بهادری و دوشنبه هم امید حاجیلی دیگر خواننده پاپ در این برنامه حضور پیدا کرد.

بعد از اعتراضات در فضای مجازی به دلیل حضور تماشاچیان در محل ضبط دورهمی در روزهای شیوع ویروس کرونا، دست اندرکاران این برنامه و مهران مدیری تصمیم گرفتند تا ادامه ضبط در شب های نوروز بدون حضور تماشاچان باشد. در دو شب اخیر اما تصاویری از تماشاچیان در بین برنامه پخش می شد! در توضیح، زیرنویسی روی صفحه نمایش داده شد که نوشته بود «تصاویر تماشاچیان آرشیوی است»

برنامه دورهمی به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در شب های نوروز روی آنتن شبکه نسیم می رود. این برنامه مطابق ساعت قبلی یعنی ۲۲ پخش می شود. همچنین تکرار برنامه دورهمی، روز بعد در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر پخش خواهد شد.

1 دیدگاه در “مهمان امشب دورهمی چهارشنبه ۱۳ فروردین ۹۹ کیست ؟

  1. شادی گفت:

    ای بابا اینام دیگه افتادن پخش تکرار برنامه ):

نظرات