بازیگر نقش نازی در سریال گیسو کیست؟

0

سانیا سالاری (بازیگر نقش نازی) در سریال گیسو است که در ادامه با بیوگرافی این بازیگر و هر آنچه که میخواهید درباره «سانیا سالاری» بدانید را در این اینجا بطور کامل بخوانید.

بازیگر نقش نازی در سریال گیسو کیست؟ +بیوگرافی سانیار سالاری (بازیگر نقش نازی) در گیسو

بیوگرافی سانیا سالاری بازیگر نقش نازی در سریال گیسو کیست؟

حرف تازه؛ سریال گیسو در شبکه نمایش خانگی از اسفند ۹۹ آغاز شده و در سال ۱۴۰۰ نیز روزهای چهارشنبه قسمت جدید آن میشود و بازیگر نقش نازی هوشیار نظر مخاطبان را بخود جلب کرده است. برای آشنا و معرفی این بازیگر جدید، بیوگرافی و عکس ها و اینستاگرام و فیلم ها و سریال ها و زندگی شخصی و هنری سانیا سالاری و همسرش را برای شما منتشر کردیم.

سانیا سالاری متولد ۲۰ تیر ۱۳۶۸ بوشهر، سینما ، تئاتر و تلویزیون، دارای مدرک تحصیلی لیسانس رشته تدوین است.

فیلم و سریال های جدید سانیا سالاری

خانواده

اصالتا عرب هستند و خودش متولد بوشهر است، پدر سانیا سالاری وکیل دادگستری و اصالتا بیرجندی بقوده که فوت کرده و مادرش اصالتا آبادانی است، اما اجداد مادری اش عرب بوده و اهل سوریه هستند.

او تا دو سالگی به همراه خانواده و تنها خواهرش به نام آزالیا در بوشهر ساکن بودند و سپس به مشهد نقل مکان کردند و از آنجا نیز به شهر گرگان رفتند.

بیوگرافی سانیا سالاری بازیگر نقش نازی در سریال گیسو کیست؟

سوابق هنری

سالاری با تئاتر کار هنری را آغاز کرده و با بازی در سریال دلدادگان در نقش ارغوان به کارگردانی منوچهر هادی در کنار سامان صفاری و شاهرخ استخری به شهرت رسید.

از آثار وی میتوان به اولین حضورش در قاب تلویزیون سریال دلدادگان در نقش ارغوان و همچنین نمایش لیلا و چند مسافر و تمام مادران و نمایش مطرب به کارگردانی بهزاد فراهانی می توان اشاره کرد.

سریال دلدادگان ساخته منوچهر هادی یک ملودرام خانوادگی است که در دو فصل گذشته و حال، داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش، فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

بیوگرافی بازیگر نقش نازی در سریال گیسو

بیوگرافی بازیگر نقش نازی در سریال گیسو

سانیا سالاری در جدیدترین کار هنری خود در نقش نازی هوشیار مدیر مالی رستوران کتایون در سریال گیسو ساخته منوچوهر هادی در سال ۹۹ – ۱۴۰۰ ایفای نقش کرده، این دومین همکاری او با این کارگردان است .

گیسو در ادامه فصل اول سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی هومن کبیری است. این سریال به صورت هفتگی (چهارشنبه‌ها) از پلتفرم نماوا پخش می‌شود. اولین قسمت این سریال در چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ پخش شد.

داستان این سریال درباره رضا با بازی حسین یاری در مخمصه‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل (محمدرضا گلزار) و پیمان (هومن سیدی) نیاز دارد. اما نقشه آن‌ها آن‌طور که باید پیش نمی‌رود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می‌کند و …

عکس های جنجالی و جدید سانیا سالاری

همچنین ببینید: بیوگرافی و عکسهای الهه جعفری بازیگر نقش گیسو سریال احضار

از جمله بازیگران سریال گیسو عبارتند از: محمدرضا گلزار سهیل بقایی,ساره بیات پگاه دادگر همسر سهیل,هانیه توسلی کتایون آزاد مدیر رستوران,
هومن سیدی پیمان,مسعود رایگان یونس شکیبا همسر سابق گیسو,شمسی فضل‌الهی مهین کیانی,یژن امکانیان هوشنگ پدر سهیل,بهاره رهنما افرا,جولیا پانلی بازیر نقش لوسیا نامزد پیمان,علیرضا زمانی‌نسب بازگیر نقش محسن شکیبا برادر رضا,آزاده ریاضی مونا همسر محسن,همراز اکبری دنا شکیبا دختر رضا و ریحانه,تورج ثمینی‌پور هوتن علی زرینی,هوشنگ حبیبی پدر درسا,مونیا جمال‌پور آذر بازیگر نقش مادر درسا,حسین دالمن پدر کتایون و … که در این سریال ایفای نقش کردند

اینستاگرام سانیا سالاری

این بازیگر جوان در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی sania__salari پیج دارد و میتوانید تصاویر شخصی و خانوادگی وی را بیشتر ببینید.

 

نظرات