فیلم کامل لحظه قهرمانی هادی چوپان در مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۲ و واکنش ها را ببینید

7

فیلم کامل لحظه قهرمانی هادی چوپان در مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۲ و واکنش ها را ببینید در ویدئوی قهرمانی هادی چوپان در مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۲ در لاس وگاس آمریکا که برای نخستین بار عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

قهرمانی هادی چوپان مسابقات مستر المپیا 2022

فیلم کامل لحظه قهرمانی هادی چوپان در مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۲ و واکنش ها را ببینید

فیلم منتشر شده از قهرمانی هادی چوپان در مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۲ در لاس وگاس آمریکا که برای نخستین بار عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد با واکنش های زیادی همراه بوده و برخی کاربران بر این عقیده اند که هادی چوپان مزد همه زحمات چندین ساله خود را گرفت. زحمات و تلاش هایی که به تنهایی و بدون حمایت با هزینه شخصی بوده و برای رسیدن به چنین جایگاهی تلاش کرده بود و بارها در مصاحبه های خود از زندگی سختش که با گچ کاری می گذراند، در نهایت پس از سال ها با مربیگری هنی رامبد یکی از برترین مربیان دنیا در استیج مسترالمپیا به مقام قهرمانی رسید.

 قهرمانی هادی چوپان در مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۲

او پیشتر به مقام دومی و سومی دست پیدا کرده بوده و مدال های برنز و نقره را از آن خود کرده بود، اما امسال توانست گردن آویز خوش رنگ طلا را از چنگ دیگر مدعیان قهرمانی دراورد

لانسفورد، نیک واکر، برندون کوری و بیگ رامی رقبای سرشناس هادی چوپان بودند که به ترتیب بعد از او در رتبه های دوم تا پنجم مسترالمپیای ۲۰۲۲ ایستادند.

فیلم کامل لحظه قهرمانی هادی چوپان در مسابقات مستر المپیا 2022 و واکنش ها را ببینید

هادی چوپان، مقلب به گرگ ایرانی بدنساز و ورزشکار پرورش اندام ایرانی در مسابقات مستر المپیا بعد از چند سال قدرت نمایی، بالاخره موفق شد عنوان قهرمانی این رویداد بزرگ بدنسازی جهان را به نام خود رقم بزند.

هادی چوپان باقهرمانی در مستر المپیا، جایزه ۴۰۰ هزار دلاری را به خود اختصاص داد.

گفتنی است که مسابقات مستر المپیا که هر ساله در ماه دسامبر میلادی در لاس وگاس آمریکا با حضور برترین بدنسازان حرفه ای جهان برگزار می شود، امسال نیز (۱۴۰۱) شاهد حضور هادی چوپان بود. در دو سال اخیر بیگ رامی، غول مصری با بدنی پرحجم موفق به کسب عنوان قهرمانی مسترالمپیا شده بود و امسال نیز گمانه زنی ها تا قبل از رفتن مدعیان روی استیج بیشتر خبر از سومین قهرمانی متوالی بیگ رامی می داد.

فیلم کامل لحظه قهرمانی هادی چوپان در مسابقات مستر المپیا 2022 و واکنش ها را ببینید

اولین قهرمانی

هادی چوپان برای اولین بار به عنوان یک ایرانی قهرمان مسترالمپیا شد و حالا با جایزه ویژه قهرمان مسترالمپیا به نام ساندو به ایران بازخواهد گذشت.
این یک قهرمانی تاریخی نه تنها برای ایران، بلکه برای آسیایی هاست که آخرین بار حدود ۴۰ سال قبل توسط یک بدنساز لبنانی به چنین عنوانی دست یافته بودند.

مسابقات مستر المپیا

مستر المپیا (Mr.Olympia) رقابت بین‌المللی و حرفه‌ای پرورش‌اندام مردان است که هر ساله توسط فدراسیون جهانی پرورش اندام برگزار شده و به نفر برتر آن مجسمه ساندو و جوایز نقدی اهدا می‌شود.

7 دیدگاه در “فیلم کامل لحظه قهرمانی هادی چوپان در مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۲ و واکنش ها را ببینید

  1. فرهاد گفت:

    آقا محسن عزیز
    نظرت قابل احترام
    اما غیر کارشناسانه و غیر منطقی نظر دادن کار درستی نیست.

  2. سالار گفت:
    3
    3

    یک قشقایی باغیرت .درود که با غیرت و استواری خودت و بدون حمایت باعث سربلندی این مرزوبوم شدی ,بهتر از دردانه هایی که شش تابی شدند جلو انگلیس ! با اون همه نازوغمزه و ریخت و پاش !

  3. فری کاتلر گفت:

    در جواب نظر دوستان باید بگم این ورزش بدلیل خطرناک بودن و آسیب دائمی ! و همچنین نیاز به مصرف انواع پپتاید و استروئید ! در دوزهای بالا ، باعث میشه که ورزشکارا از خیر این ورزش به شکل حرفه ایی بگذرن

  4. باران گفت:
    1
    1

    هادی باید تو کشور ثالث نزدیک ایران مثل ترکیه و امارات حساب باز کنه اونا هم شرایط خودشون دارن

    بخاطر اینه کشورها اطراف دلشون خوشه ب تحریم ها ایران
    کاسبان و دلالان تحریم ند

  5. ناشناس گفت:
    1
    1

    پول رو چطوری میخواد بیاره ایران . با این تحریم ها؟

  6. امین گفت:
    2
    3

    کاملا درسته . حرف محسن ، متینه .

  7. محسن گفت:
    13
    26

    چرا این بدن ها به دل نمیشینه ، خداوکیلی نفر دهم سالهای قهرمانانی مثل رونی کلمن ، جی کاتلر ،کوین لورون و….این مسابقه بود اول میشد
    کیفیت بدن بدنسازها سال به سال افت میکنه

نظرات