فیلم / سکانسی از فیلم غریب درباره امر به معروف خبرساز شد !!

1

فیلم / سکانسی از فیلم غریب درباره امر به معروف بعداز جریان ماست پاشی خبرساز شد !!

پس از جریان خالی کردن ظرف ماست روی سر دختر بی حجاب در شاندیز مشهد سکانسی از فیلم غریب درباره امر به معروف خبرساز شد ! که حتما در ویدیوی زیر ببینید:

فیلم / سکانسی از فیلم غریب درباره امر به معروف بعداز جریان ماست پاشی خبرساز شد !!

سکانسی از فیلم غریب درباره زندگی شهید محمد بروجردی، فرمانده شهید کردستان پس از انتشار ویدیو خالی کردن ظرف ماست روی سر دختر بی حجاب در شاندیز مشهد از روز گذشته بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشته و فراگیر شد که حتما در ویدیوی زیر ببینید:

خبر آنلاین : این دیالوگی از فیلم غریب است درباره زندگی شهید محمد بروجردی ، فرمانده شهید کردستان. در این بخش، امر به معروف و نهی از منکر را این فرمانده شهید در دل جبهه روایت می کند. شاید بد نباشد آنهایی که به اسم امر به معروف سطل ماست بر سر دختر مردم می کوبند، این بخش کوتاه را به روایت شهید محمد بروجردی ببینند.

گفتنی است، انتشار فیلمی در فضای مجازی در روز جمعه ۱۱ فروردین مبنی بر خالی کردن سطل ماست روی سر مادر و دختری در خیابان ولیعصر منطقه شاندیز مشهد تبدیل به یکی از اخبار جنجالی روزهای اخیر شد.

رکنا نوشت: لبنیاتی هاجرپور مشهد که بعد از فیلم خالی کردن سطل ماست روی سر مادر و دختری پلمب شده بود، فک پلمب شد. مالک مغازه لبنیات هاجرپور گفت: شب گذشته ساعت ۱۱ شب با حکم قضایی، برای پلمب مغازه آمدند و مرا برای مراجعه به پاسگاه خواستند و حتی فیلم های دوربین مداربسته را برای روشن شدن ابعاد ماجرا بردند و قرار شد تا دوشنبه نیز برای ارئه توضیحات به دادگاه مراجعه کنیم.

مالک مغازه لبنیات هاجرپور درباره پلمب مغازه اش گفت: آن روز مادر و دختری وارد مغازه شدند که یک آقایی وارد شده و بعد از تذکر سطل ماست را روی سر آن زن ریخت که همین مسئله باعث شد یکی از مشتریان با حمله به این فرد او را ازمغازه به بیرون پرت کند. این برخورد باعث شد تا درگیری در خارج مغازه نیز ادامه پیدا کند. درگیری بین زن جوان و آن مرد بود ، در حالی که دختر این زن از مادرش می خواست که درگیری را پایان دهد.

او ادامه داد: شب گذشته ساعت ۱۱ شب با حکم قضایی، برای پلمب مغازه آمدند و مرا برای مراجعه به پاسگاه خواستند و حتی فیلم های دوربین مداربسته را برای روشن شدن ابعاد ماجرا بردند و قرار شد تا دوشنبه نیز برای ارئه توضیحات به دادگاه مراجعه کنیم.

صاحب لبنیاتی هاجرپور با بیان اینکه اولین فیلم منتشر شده را ما پخش نکردیم تاکید کرد: ظهر امروز نیز در نهایت به ما اعلام شد که مغازه از پلمب باید خارج شود و هم اکنون ما در مغازه مشغول به فعالیت هستیم.

منبع فیلم: خبرانلاین

1 دیدگاه در “فیلم / سکانسی از فیلم غریب درباره امر به معروف خبرساز شد !!

  1. مهرزاد گفت:
    1
    1

    عالی بود. اگر با این همه تلاش حکومتی برای دین ، عده ای از دین بسیار گریزان هستند به دلیل عده ای کج فهم است که اصرار بر دینداری مردم دارند. در حالی که اسلام بهترین آموزه ها را دارد به دلیل رفتار نادرست ، دین گریزی رواج یافته است.

نظرات