پنکه صنعتی و نکاتی که باید قبل از خرید پنکه بدانیم

0

یکی از جدیدترین تجهیزاتی که با به روز ترین تکنولوژی های دنیا تولید گردیده است انواع پنکه صنعتی است که سبب تسریع امور در محیط های کاری گردیده است، وظیفه این محصول به عنوان یک سیستم تهویه تغییر دادن هوای یک فضای سربسته است که هرروزه با جدیدترین فناوری های روز در حال توسعه و تولید می باشد.

پایگاه اینترنتی حاضر به نمایندگی کارخانه تولید انواع پنکه صنعتی سعی در معرفی و عرضه این محصول صنعتی و فوق العاده کاربردی دارد که اگر قصد خرید پنکه صنعتی در بهترین کیفیت و کارایی دارید خواهشمندیم تا انتها با ما همراه باشید تا به واسطه سایت ایران فنگدا خریدی به صرفه و تضمینی انجام دهید.

این مجموعه قبل از هر چیزی به معرفی و بررسی چگونگی کارکرد و قابلیت های هر کدام از محصولات خود پرداخته است تا کاربران و مشتریان عزیز با اطلاعات و شناخت کافی محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند.

  انواع پنکه صنعتی

پنکه صنعتی و قابلیت های عالی آن

پیشرفت تکنولوژی و فناوری های جدید در ساختار و طراحی پنکه نیز اثر خود را گذاشته است به گونه ای که یک پنکه معمولی را به محصولی چند کاره همراه با سیستم های قوی و ایده آل تبدیل کرده است.

معرفی مشخصات و ویژگی های پنکه صنعتی:

  1. یکی از جمله مشخصات پنکه صنعتی قابلیت حمل و نقل آسان و راحت آن است به گونه ای که مصرف کنندگان به راحتی می توانند در صورت لزوم جا به جا کنند.
  2. دیگر ویژگی این محصول وزن سبک آن است که همین همین عامل سبب جا به جایی راحت آن گردیده است.
  3. پره های گردان از دیگر مشخصه های این محصول صنعتی است که به واسطه وجود پره های تعبیه شده امکان جا به جایی هوا و خنک شدن محیط امکان پذیر است.

توجه داشته باشید که پنکه های صنعتی روز به روز طبق پیشرفت تکنولوژی پیشرفته و از قابلیت های جدیدی برخوردار می شوند یکی از جمله پنکه هایی که امروزه فرایند تهویه هوا را با ویژگی های جدید ترین انجام می دهد پنکه های مه پاش یا پنکه رطوبت ساز هستند، قابلیت و کارکرد این محصول به گونه ای است که استفاده از آن یکی از بهترین گزینه ها برای خرید دستگاه تهویه هوا انتخاب گردیده است:

آشنایی با پنکه مه پاش و چگونگی کاربرد آن:

  • پنکه مه پاش که به آن پنکه رطوبت ساز نیز گفته می شود یک نمونه دستگاه مخصوص تهویه هوا است که نسبت به پنکه های معمولی صنعتی دیگر از قابلیت های جدیدتری برخوردار است.
  • این محصول نیز مانند سایر پنکه ها کاملا مقرون به صرفه عمل کرده و در صرفه جویی انرژی تاثیر بسزایی دارد.
  • قابلیت جدیدی که سبب جذابیت این مدل پنکه صنعتی گردیده است ویژگی ایجاد رطوبت و مه سازی آن است، کارکرد این محصول با این قابلیت به گونه ای است که پس از جذب گرمای محیط آن را تبخیر کرده و محیط را مرطوب و سرد می نماید.
  • منکه مه پاش نیز توانایی پخش کردن مه ایجاد شده در یک محیط را دارا است که این فرایند سبب خنک تر شدن اطراف می شود.
  • لازم به ذکر است که بدانید مه تولید شده به وسیله این دستگاه کاملا لطیف و نرم است به گونه ای که هرگز سبب خیس شدن نکرده و احساس بدی نخواهید داشت.
  • استفاده از این دستگاه برای هر مکانی مناسب بوده و مشتریان می توانند آن را با اطمینان کامل خریداری نمایند.

خرید پنکه صنعتی

پنکه صنعتی ایستاده

پنکه های مه پاش صنعتی دارای دو نوع است که هر یک با توجه به نوع خود از قابلیت هایی ویژه برخوردار است، این دستگاه شامل دو نوع پنکه مه پاش ثابت و پنکه مه پاش پرتابل می باشد که به بررسی مختصر هر یک خواهیم پرداخت.

معرفی انواع پنکه های مه پاش یا پنکه رطوبت ساز:

پنکه مه پاش ثابت: ساختار طراحی این محصول مانند دستگاه مه پاش معمولی است، این پنکه را می توان به صورت ایستاده و یا دیواری خریداری نمود که هر کدام از قابلیت تهویه هوای فضای داخلی به خوبی برخوردارند.

پنکه مه پاش پرتابل: این دستگاه به گونه ای تولید گردیده است که پکیج رطوبت ساز را همراه با پنکه قابل حمل تماما داراست، پمپ، پنکه، نازل ها و مخزن آب در این دستگاه به صورت قالبی مه پاش تعبیه شده است و ساختار آن به صورتی است که می توان برای هر مکانی از آن استفاده نمود.

از آنجایی که پنکه های مه پاش و رطوبت ساز با آب و رطوبت همراه هستند رعایت برخی نکات و دستورالعمل ها می تواند به روند عالی و سالم این دستگاه کمک کند، برای آگاهی از این نکات از مطالب درج شده در قسمت زیر استفاده کنید.

نکات لازم در زمان استفاده از پنکه های مه پاش:

  1. همانطور که گفته شد این دستگاه جهت خنک کردن فضا از آب استفاده می کند که همین امر باعث شده است که برخی اقدامات لازم را برای عملکرد سالم دستگاه انجام دهید.
  2. مهم ترین نکته ای که باید در این خصوص رعایت گردد فاصله دادن پنکه از برق است دلیل این امر نیز وجود غبارهای آب است زیرا اگر در نزدیکی برق و مدارهای الکتریکی قرار گیرد اتفاق ناخوشایندی پیش خواهد آمد.
  3. دومین نکته کلیدی دور نگه داشتن پنکه های رطوبت ساز از مواد حساس به آب است به عنوان مثال اگر این دستگاه رو به رو و در نزدیکی مبل  های چوبی قرار گیرد سبب پوسیدگی و خراب شدن آن می گردد.
  4. استفاده از این دستگاه ممکن است سبب ایجاد رطوبت در سیم ها و مدارها شود به همین منظور در زمان استفاده از این محصول باید ابتدا به ایمن بودن آن توجه داشته باشید.

مزایای دیگری نیز پنکه رطوبت ساز به همراه دارد که سبب محبوبیت و فروش عمده آن گردیده است که عبارت است از:

  • کاهش مصرف برق
  • این محصول می تواند سلامتی و ایمنی را در زمینه خنک کردن هوا در فصل تابستان حفظ کند.
  • سبب صرفه جویی در پرداخت هزینه می شود.
  • عدم انتقال هرگونه بیماری ویروسی و باکتری است.
  • از قابلیت تطبیق پذیری برخوردار است.

قیمت پنکه صنعتی

پنکه رطوبت ساز ارزان

خرید پنکه صنعتی  و خرید پنکه مه پاش با قیمتی مقرون به صرفه به صورت آنلاین:

نیاز عمده به این محصول در زمینه تهویه و سرد کردن محیط در فصل تابستان سبب تولید آن به صورت عمده گردیده است که امروزه توسط کارخانه های تولیدی و صنعتی بسیار زیادی در حال طراحی و تولید است.

تولید عمده این دسته از محصولات توسط این مجموعه سبب عرضه پنکه رطوبت ساز ارزان با بهترین کیفیت گردیده است که سایت ایران فنگدا با کوتاه کردن دست واسطه ها آن را با ارزان ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد.

یکی از جمله مراکز معتبر خرید پنکه رطوبت ساز در بهترین قابلیت های جدید و فناوری های جدید سایت ایران فنگدا است که مرکز عرضه انواع پنکه و بخاری فضای باز است که به صورت آنلاین می توانید از آن خرید کنید.

نظرات