بازیگر نقش عمه فروغ در سریال آخر خط کیست؟

0

سریال آخر خط از روز جمعه ۳۰ تیر ۹۹ از رسانه ملی در حال پخش است و ما در این بخش به معرفی بازیگر نقش “عمه فروغ در سریال آخر خط” با بازی فاطمه امینی معروف به مل مل می پردازیم و عکس ها و سن و سوابق هنری بازیگر و مجری برنامه کودک را به همراه پیج اینستاگرام یکی از بازیگران اصلی سریال آخر خط را منتشر میکنیم. با ما در مجله حرف تازه همراه باشید.

بازیگر نقش عمه فروغ در سریال آخر خط کیست؟ + عکس شخصی عمه فروغ در آخر خط

بازیگر نقش عمه فروغ در سریال آخر خط کیست؟

سریال آخر خط به کارگردانی علی مسعودی از شبکه ۳ در حال پخش است و کاراکتر عمه فروغ با بازی فاطمه امینی به دل مخاطبان و بینندگان نشسته است. او در نقش عمه فروغ کمند امیرسلیمانی و عباس جمشیدی فر در نقش فرامرز و اشکان اشتیاق در نقش حسام بازی میکند که بسیار نقشی متفاوت و جذاب را به نمایش گذاشته است.

بیوگرافی فاطمه امینی بازیگر نقش عمه فروغ در سریال آخر خط

 

فاطمه امینی بازیگر نقش عمه فروغ در سریال آخر خط

فاطمه امینی بازیگر نقش فروغ در اخر خط علی مسعودی است. او بازیگر و مجری برنامه کودک و صداپیشه عروسک ململ و خاله گلی تلویزیون در ۱۶ دی سال ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمده و يک خواهر و یک برادر به نام مريم و رضا دارد و متاهل است.
امینی با صداپیشگی عروسک ململ در برنامه کودک و نوجوان به مخاطبان معرفی شد و با این نام به شهرت رسید و در بین بچه ها محبوب شد. پیج اینستاگرام وی با آیدی fatemeh_aminni فعال است.

 

اسم واقعی عمه فروغ در سریال آخر خط

در سریال بازیگرانی همچون شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امیر نوری، عباس جمشیدی فرد، کمند امیر سلیمانی، اشکان اشتیاق، رضا ایرانشهر، داریوش سلیمی، علی صبوری، بیژن پیشدادی، سیدرضا حسینی، مجید شهریاری، فاطمه امینی، مهسا باقری، غزال وکیلی، محمدامین سلیمی راد، مهران رجبی، محمدبرسوزیان و فریده سپاه منصور و  تعدادی از هنرمندان سوری و لبنانی ایفای نقش می کنند

بازیگر نقش فروغ در اخر خط

مجموعه تلویزیونی «آخر خط» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا مسعودی با مضمونی کمدی و طنز راوی داستان دو پسرخاله است که بسیار شرور هستند. خانواده‌ها از دست این دو نفر به ستوه آمده‌اند. این دو پسر خاله به دلیل انجام جرمی به زندان می‌افتند و از آنجا تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند که …

سوابق فاطمه امینی بازیگر

زمان پخش سریال آخر خط

مجموعه تلویزیونی «آخر خط» هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود و تکرار سریال هم در ساعات ۱:۳۰ بامداد، ۱۰:۰۰ صبح و ۱۴:۳۰ بعد از ظهر روز بعد می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال اخر خط

منبع: مجله حرف تازه

نظرات