بیوگرافی هلیا حسینی نابغه ایرانی از برنده باش تا مهاجرت +عکس و کشف حجاب

6

بیوگرافی هلیا حسینی نابغه ایرانی از برنده باش تا مهاجرت +عکس و کشف حجاب

بیوگرافی و سوابق هلیا حسینی نابغه ایرانی و مسابقه برنده باش و جوان ترین رتبه کنکور سراسری ۹۶ با عکس و اینستاگرام و زندگی شخصی هلیا حسینی و خانواده اش از جوانترین کنکور سراسری سال ۱۳۹۶ تا مسابقه برنده باش و مهاجرت به آمریکا و کشف حجاب وی با عکس در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی هلیا حسینی نابغه ایرانی از برنده باش تا مهاجرت +عکس و کشف حجاب

بیوگرافی هلیا حسینی نفر برتر کنکور ۹۶

هلیا حسینی از نفرات برتر کنکور سراسری ۹۶ و دختر نابغه ای که در مسابقه برنده باش شرکت کرده بود متولد سال ۱۳۸۱ در تهران است که لقب جوانترین رتبه کنکور سراسری را در سال ۱۳۹۶ با رتبه ۳۶ در رشته پزشکی به دست آورد. او اخیرا به امریکا مهاجرت کرده و هم اکنون دانشجوی رشته پزشکی در یکی از دانشگاه های آمریکا می باشد.

بیوگرافی هلیا حسینی نفر برتر کنکور 96

از مسابقه برنده باش تا امریکا

هلیا دختر نابغه ایرانی در سال ۱۳۹۸ در برنامه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار شرکت کرد، او در آن زمان ۱۶ سال داشت و دانشجوی سال دوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران بود. اما حالا مدتی است که به آمریکا مهاجرت کرده و فیلمی از او در اردیبهشت ۱۴۰۱ که در حال ارائه کنفرانس علمی در یکی از دانشگاه های امریکاست بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

حسینی گفت: سال ۹۶ جوانترین شرکت کننده کنکور بودم و رتبه ۳۵ منطقه و ۹۵ کشوری رشته تجربی را به دست آوردم کلاس اول دبستان را خواندم و سال آینده آن در سن ۸ سالگی مقطع دبستان را جهشی خواندم.

مهاجرت هلیا حسینی به آمریکا و کشف حجاب

مهاجرت به آمریکا و کشف حجاب

هلیا حسینی نابغه ایرانی که بیشتر مخاطبان او را با مسابقه برنده باش با محمدرضا گلزار می شناسند، با انتشار تصاویری بی حجاب در صفحه اینستاگرام خبر از مهاجرتش از ایران را داد. او هم اکنون دانشجوی پزشکی در آمریکا است و در این کشور به همراه خانواده اش زندگی میکند

صفحه اینستاگرام هلیا حسینی

پیج اینستاگرام هلیا حسینی نابغه ایرانی و شرکت کننده برنده باش محمدرضا گلزار را با نشانی دنبال کنید

او اخیرا در پیج اینستاگرامش عکسی از دبیرستان حیاط ابوریحان به اشتراک گذاشته که در ۱۵ تیر سال ۱۳۹۶ در کنار دوستانش گرفته شده است. در کپشن عکس نوشته:

با خودم فکر کردم چقدر بی انصافیه که برای همه بجز اون ۶۰۰،۰۰۰ نفری که کنکور دارن فردا فقط جمعه س. دیر بیدار میشن، میرن بیرون، بعد گردش و تفریح غصه شنبه رو میخورن.
خسته شدم.
به من گفتن «حسینی»! باید فلان رتبه رو بیاری، ما این عدد رو برات تخمین زدیم…یکی حدس زده بود ۳۴، یکی دیگه خواب دیده بود ۶. ولی خب مگه به این سادگیه؟ «حسینی» باید ۲۷۰ تا سوال ۸ تا درس مختلف رو‌ جواب بده. یک ماه بعد جواب ها اومد. ۳۵ تجربی ۴ زبان. کی فکرشو میکرد؟ منی که اول دبیرستان لقب زیبای «علی الافتضاح» رو از دبیر ادبیات گرفته بودم.
خلاصه، «حسینی» شد ۴-۳۵. مراسم جشن رتبه های برتر قلمچی بود، گفتن ۴-۳۵ مقنعه ت رو بکش جلو. ۴-۳۵ رو زدن روی دیوار ابوریحان ولی «حسینی!» رو راه ندادن چون مانتوی جلو باز پوشیده بود. ۴-۳۵ شد «دختر ۱۶ ساله در برنده باش»، همراه با حرفای نه چندان جالبی که شنیدم و هنوز میشنوم.
من که ازش عبور کردم.
ولی جدی. ۴ سال گذشت. الان دیگه کسی ازم در مورد کنکور کمک میخواد نه میدونم چه پیشنهادی بدم، چی درسته، چی غلط. اسم کتاب های کمک درسی یادم رفته. نمیدونم روزی ۱۲ ساعت میخوندم یا ۱۴؟
فقط اینو میتونم بگم. ممکنه یه چیزی الان به نظر پر تنش و سرنوشت ساز بیاد ولی زندگی خیلی بزرگتر از این حرف هاست. کنکور و رتبه و …فقط بخشی ازشه. میخوام بگم جدی بگیرینش ولی نذارید یه نتیجه بشه کل زندگیتون. چه خوب، چه بد.
با آرزوی موفقیت برای همه ی کنکوری های سابق، کنونی و آینده 🙂

6 دیدگاه در “بیوگرافی هلیا حسینی نابغه ایرانی از برنده باش تا مهاجرت +عکس و کشف حجاب

  1. ..... گفت:
    4
    1

    کسایی ک میگن اون انستگرام هلیا حسینی نیست چی میزنین شما؟😂😂

    پس اون عکسایی ک پست کرده منم

  2. کسری گفت:

    آقا علی که گفتی چرا باید اینو بورسیه کنن، خدمتت عارضم که چون با حدود ۱۷ سال سناولش دانشجوعه و رتبه ۳۵ رو تو کنکور داشته

  3. مرتضی گفت:
    1
    4

    هرچی گشتم چیزی پیدا نکردم تایید موضوع باشه فک کنم واقعین نداره مردم هم اون چیزی که دوست دارن باور میکنن

  4. مهلا گفت:
    3
    6

    اگه حجاب داشت باز هم به دانشگاه آمریکا راش میدادن و اینقدر بزرگش میکردن.

  5. M گفت:
    9
    5

    ان شاالله روزی من باشه که برم..

  6. علی گفت:
    2
    14

    تورو خدا این حرفا رو باور نکنید ، کدوم دانشگاه آمریکایی به یه ایرانی که وسط تحصیل پزشکیه پذیرش میده؟ چرا باید هشتک اعدام نکنید ترند کنه ؟ تو کانال تلگرامی جزوه نویسی دانشگاهشون ۶ ماه پیش جزوه ویرایش کرده ، تو این ۶ ماه چی عوض شده ؟
    این پیج اینستاگرامیش ساختگیه ، اون دختر هلیا حسینی نیست. چقدر زود فریب میخورید

نظرات