نمونه سوالات آیین نامه اصلی و راهکار قبولی در آزمون آیین نامه

0

مطالعه نمونه سوالات آیین نامه اصلی و پاسخ آنها به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر در این آزمون قبول شوید. زیرا هر سال تعداد زیادی آزمون آیین‌نامه با سوالات مشابه در سراسر كشور برگزار می‌شود.

آشنایی با سوالات آیین‌نامه باعث می‌شود در مدت‌زمان کوتاهی آمادگی لازم برای آزمون اصلی را پیدا كنید.

اگر قصد شرکت در آزمون آیین‌نامه را دارید، با ما همراه باشید. در این مطلب به راه‌های قبولی در این آزمون اشاره كرده و نحوه دریافت سوالاتی كه در دوره‌های گذشته تكرار شده­است را به شما معرفی می‌کنیم.

آزمون آیین نامه

آزمون آیین‌نامه رانندگی

بعد از اینکه در کلاس‌های تئوری آیین‌نامه شرکت کردید و دوره آموزش عملی را هم گذراندید، نوبت به شرکت در آزمون آیین‌نامه اصلی می‌رسد.

در آزمون آیین‌نامه، سوالاتی برای سنجش اطلاعات شما در مورد تمامی مطالب مطرح‌شده در کتاب راهنمای دریافت گواهینامه از جمله حق تقدم‌ها، بخش فنی، تصادفات و هوشیاری طراحی می‌شود.

در واقع تمام قوانینی که یک فرد باید برای رانندگی ایمن و مطمئن آنها را رعایت کند، مثل آشنایی با تابلوها و علائم هشدار راهنمایی و رانندگی، در این آزمون مورد سنجش قرار می‌گیرد.

راه‌های قبولی در آزمون آیین‌نامه اصلی

۲ راه برای قبولی در این آزمون وجود دارد:

یک راه این است که کتاب آیین‌نامه را به‌طور کامل مطالعه کنید و تسلط کافی به بخش‌های مختلف آن داشته باشید.

راه دوم که معمولا بیشتر افراد انتخاب می‌کنند، مطالعه سوالات آیین نامه راهنمایی رانندگی است. این روش هم ذهن شما را با نحوه طراحی سوالات آشنا می‌کند و هم باعث می‌شود که به مباحث مهم، تسلط پیدا کنید.

نكات كلیدی برای قبولی در آزمون آیین نامه اصلی

این آزمون ۳۰ سوال دارد كه ۷ مورد از آنها مربوط به بخش فنی خودرو می­شود. بهتر است ۱۰ روز تا یك هفته قبل از آزمون، سوالات پرتکرار را مطالعه کنید.

نمونه سوالات آیین نامه اصلی طبقه­بندی شده هستند. بنابراین بعد از خواندن مباحث، می­توانید با تست­زدن، میزان تسلط خود را ارزیابی کنید.

سوالات آزمون اصلی را از سایت معتبر تهیه کنید. به هر نمونه سوالی اعتماد نکنید. زیرا برخی افراد که فقط به‌دنبال سودجویی هستند، تعهدی در قبال مخاطبان ندارند و پاسخ‌های اشتباه را به‌عنوان جواب درج می‌کنند.

سوالات آیین نامه اصلی با جواب

شما می‌توانید نمونه سوالات آیین نامه رانندگی با جواب را به‌صورت رایگان از سایت مرسی تست دانلود کنید. با مراجعه به این سایت و دانلود سوالات آن ۱۰۰درصد تضمینی بدون کتاب در آزمون قبول خواهید شد.

مرسی تست ۸ سال سابقه فعالیت در این زمینه را دارد و به افراد زیادی کمک کرده تا در فرصت کم و بدون نیاز به مطالعه کتاب، در آزمون آیین نامه قبول شوند.

علاوه‌بر این ۲۰ آزمون آنلاین آیین نامه برای آمادگی بیشتر شما در سایت مرسی تست طراحی شده است.

جمع‌بندی

آزمون آیین‌‌نامه، آزمونی است که بعد از شرکت در دوره‌های تئوری و عملی آموزشگاه‌های رانندگی برگزار می‌شود. در این آزمون تمامی اطلاعاتی که یک راننده باید برای رانندگی ایمن بداند، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

۲ راه برای قبولی در آزمون آیین‌نامه وجود دارد. شما می‌توانید کتاب آیین‌نامه را به‌طور کامل مطالعه کنید یا اینکه به تست‌ها و سوالاتی که در دوره‌های گذشته مطرح شده مسلط شوید.

از آنجایی که آزمون‌های متعددی در طول سال برگزار می‌شود و سوالات آنها مشابه یکدیگر است، می‌توانید با دانلود نمونه سوالات آیین‌ نامه اصلی از سایت‌ معتبر مرسی تست، بدون مطالعه کتاب در آزمون قبول شوید.

نظرات