ساعت و شبکه پخش ختم آنلاین آزاده نامداری + پخش زنده و لینک ورود

0

مراسم ترحیم و ختم آزاده نامداری به صورت آنلاین پخش میشود. ساعت و شبکه پخش ختم آنلاین آزاده نامداری + لینک ورود به ترحیم آنلاین آزاده نامداری و پخش زنده مراسم را در این بخش میخوانید.

ساعت و شبکه پخش ختم آنلاین آزاده نامداری + پخش زنده و لینک ورود

 

ساعت و شبکه پخش ختم آنلاین آزاده نامداری

خانواده مرحومه آزاده نامداری و دکتر جمال اعتمادی دایی آزاده نامداری با اننتشار اعلامیه مجازی و پیام مشترکی زمان و ساعت و لینک و شبکه پخش ختم انلاین وی را منتشر کردند.

دکتر جمال اعتمادی در پیج اینستاگرامش نوشت:  امروز – نیمه شعبان – آزاده عزیز بعد از تشییع از سالن تطهیر بهشت زهرای تهران در قطعه هنرمندان دفن می شوند(از ساعت ده صبح )
درخواست خانواده آزاده نامداری از مردم برای حاضر نشدن در مراسم خاکسپاری وی…..

بسم الله الرحمن الرحیم

▪️ناباورانه در سوگ فرزندی نجیب،بانویی شايسته، همسری وفادار و مادری مهربان «آزاده نامداری» که سالیان متمادی از نوجوانی در قاب تصویر برای بهتر شدن حال مردم از جمله دختران این مرز و بوم با اجراهای هنرمندانه‌اش کوشید، نشسته‌ایم.

▪️برخود فرض می‌دانیم ضمن قدردانی از اظهار همدردی عزیزانی که با تماس و پیام و دل نوشته‌های اخلاق مدارانه، تسلی بخش خاطر خانواده بودند، از کلیه عزیزانی که مهربانانه قصد همراهی در مراسم خاکسپاری پیکر آن عزیز سفر کرده را دارند تقاضا نمائیم به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از حضور در مراسم اجتناب نمایند.
ضمنا بنا به شرایط حاد بیماری کووید – نوزده بعدا هیچ مراسم حضوری دیگری برگزار نخواهد شد.

خانواده‌های نامداری و عبادی و بستگان و دوستان

همچنین ببینید: بیوگرافی رحیم عبادی و همسرش فریده ماشینی پدر و مادر سجاد عبادی 

پخش زنده و لینک ورود به ترحیم آنلاین آزاده نامداری

مراسم ترحیم آنلاین وی از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ سه شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ به آدرس live.onlietarhim.com/ch/namdari برگزار میشود

برای حضور در مراسم مجازی این مجری درگذشته به آدرس اعلام شده در اعلامیه بالا مراجعه کنید و برای روح این بانوی جوان درگذشت فاتحه بخوانید.

نظر آزاده نامداری درباره مرگ

آزاده نامداری در گفتگوهایی که محمد اشعری – روزنامه نگار – در توئیت به آن اشاره کرده. در ادامه گفتگویی از وی را میخوانید که دیدگاه خود را از مرگ گفته است.

«کاش سی و هفت-هشت سال بیشتر عمر نکنم! (البته امیدوارم مامانم ناراحت نشود!) ابدا از خدا عمر طولانی نمی خواهم. دوست دارم در خواب بمیرم. مثل فیلم «مادر». دوست دارم وقتی می میرم مردم جای خالی ام را حس کنند.

مثل آقای معدنی، مربی والیبال که فوت کرد. او در روزهایی فوت کرد که والیبال در اوج بود و برای مردم مهم. خدا چقدر یکی را دوست دارد که در چنین روزهایی فوت می کند و نبودن آنها حسرت دارد. کاش من هم وقتی می میرم، بگویند «آخی، مرد».

کاش نبودن من حس شود. به خاطر همین خواهش می کنم وقتی مردم، شب اول من را تنها نگذارند.»

نظرات