خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال هوش سیاه

0

سریال “هوش سیاه″، سریال ایرانی به کارگردانی مسعود آب پرور و  تهیه کنندگی سید عباس فاطمی نویسی است. این سریال در ژانر اکشن و پلیسی در سال ۸۹ ساخته و برای اولین بار در  همان سال از شبکه سوم سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال در روزهای پاییزی امسال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “هوش سیاه” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در مهرماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال هوش سیاه

 

خلاصه داستان

سریال “هوش سیاه” روایتگر سرگرد “احمدی” معاون دایره پیشگیری و مبارزه با جرایم رایانه ای پلیس است که همراه با دستیاران خود درگیر پروندهٔ پیچیدهٔ یک خرابکار و نابغهٔ رایانه و الکترونیک، “جمشید کاظمی” با نام تقلبی “کامران بوریایی” شده ‌است.

خلاصه داستان سریال هوش سیاه

“مسعود آب پرور”، نویسنده و کارگردان با سابقه ایرانی، سریال های “لژیونر”، “زخم” و عملیات ۱۲۵ را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

 

اسامی بازیگران سریال هوش سیاه

اسامی بازیگران سریال هوش سیاه

 

دیگر عوامل

کارگردان: مسعود آب پرور، تهیه کننده: سید عباس فاطمی نویسی، دستیار کارگردان: خسرو نصیری خواه، مدیر تصویربرداری: حسن کریمی، صدابردار: اصغر آبگون، صدابردار: مرتضی مظفری، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، دستیار صحنه: علی اسماعیلی، طراح گریم: نوید فرح مرزی، منشی صحنه: شیدا باسمه چی، مدیر تدارکات: علی رضایی.

 

زمان پخش سریال هوش سیاه

سریال “هوش سیاه” قرار است از شنبه ( مصادف با ۱۹ مهرماه) راس ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه سوم سیما پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات **:** روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات