دانلود کامل فیلم خندوانه ارسلان قاسمی فصل هشتم (کامل فصل ۸ قسمت ۳۳)

1

دانلود کامل فیلم خندوانه ارسلان قاسمی فصل هشتم (کامل فصل ۸ قسمت ۳۳)

فصل هشتم (فصل ۸ قسمت ۳۳) خنداونه ۱۹ دی ۱۴۰۰ با اجرای رامبد جوان شب گذشته مهمان ارسلان قاسمی از چهره های سینما و تلویزیون بود که سکانس خاطره بازی و شعبده بازی وی سوژه شبکه های اجتماعی شده که در ادامه فیلم دانلود کامل خندوانه ارسلان قاسمی رایگان از مجله حرف تازه دریافت کنید

دانلود کامل فیلم خندوانه ارسلان قاسمی فصل هشتم (کامل فصل 8 قسمت 33)

دانلود خندوانه ارسلان قاسمی

برنامه «خندوانه»خندوانه به کارگردانی و اجرای رامبد جوان و تهیه‌کنندگی سیدعلی احمدی از یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۳ در شبکه نسیم روی آنتن می رود.

قسمت ۳۳ فصل هشتم خندوانه با حضور ارسلان قاسمی و جناب خان در ۱۹ دی ۱۴۰۰ پخش شد که سکانس های جذابی مانند خاطه بازی از تفنگ بازی ارسلان قاسمی با رامبد جوان و شعبه بازی و سابقه ۲۰ سال کار بازیگری و تعجب رامبد و گفتگوی زیبا و گاهی تلخ ارسلان قاسمی درباره ورود به بازیگری از کودکی و … این بازیگر بود که مورد توجه مخاطبان و بینندگان تلویزیون قرار گرفت.

در ادامه فیلم برنامه خندوانه با حضور ارسلان قاسمی را دانلود کنید و ببییند:

زمان پخش

خندوانه از یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۳ در شبکه نسیم روی آنتن است.

خندوانه به کارگردانی و اجرای رامبد جوان و تهیه‌کنندگی سیدعلی احمدی از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

ارسلان قاسمی، بازیگر جوان تلویزیون و سینما، شامگاه یکشنبه ۱۹ دی مهمان برنامه «خندوانه» شد.

دانلود کامل فیلم خندوانه ارسلان قاسمی فصل هشتم (کامل فصل 8 قسمت 33)

قاسمی فعالیت بازیگری را در سن هفت سالگی با مجموعه تلویزیونی «در چشم باد» در نقش کودکی بیژن (پارسا پیروزفر) آغاز کرد. این بازیگر ۲۶ ساله، رمضان ۱۴۰۰ در نقش محسن چلویی در سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی و اصغر نعیمی بازی کرد.

او در مجموعه‌های تلویزیونی یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین و در چشم باد در نقش کودکی بیژن را بازی کرده‌است. قاسمی فعالیت بازیگری را در سن هفت سالگی در مجموعه تلویزیونی در چشم باد در نقش کودکی بیژن (پارسا پیروزفر) آغاز کرد.وی همچنین در فیلم جعبه موسیقی (فرزاد مؤتمن) نقش اصلی را به‌عهده داشت. وی علاوه بر کار تصویری دو ترانهٔ آفرین و ای کاش را به همراه سینا دست‌خوش با تنظیم محمد جواندر خوانده است، و در مصاحبه با سایت ایران کنسرت به علاقمندی اش به فعالیت در زمینه موسیقی‌ اشاره کرده است.

1 دیدگاه در “دانلود کامل فیلم خندوانه ارسلان قاسمی فصل هشتم (کامل فصل ۸ قسمت ۳۳)

  1. السا جعفری گفت:

    ارسلان قاسمی عشقه کنه ❤️❤️♥️♥️♥️♥️♥️🥰

نظرات