خرید سی پی ارزان همراه با هدیه در ارزان جم

0

در سال ۲۰۰۳ کمپانی بزرگ اکتیویژن در زمینه طراحی بازی ها غوغا به پا کرد. این کمپانی بر طبق بازی معروف گارنا فری فایر یک بازی جدید ارائه داد. منتها بازی از نظر نمایش و گرافیک در سطح حرفه‌ای و بسیار بالاتری قرار دارد. در حقیقت از صفحه نمایش سه بعدی بهره می برد. این بازی مرز بین دنیای حقیقی و مجازی را کوچک تر نموده است. حالا دیگر تشخیص دنیای واقعی و مجازی به سختی صورت می گیرد. اما این تنها قابلیت این بازی محبوب و مشهور جهانی نیست. این بازی از نظر سبک بازی هم رده بازی های معروف پابجی و فری فایر می باشد. بازی های بتل رویالی که دارای سبک اکشن، جنگی و تیراندازی هستند. ارتقا سطوح قدرتی در این بازی در گرو یک آیتم ویژه تحت عنوان ارز رایج بازی می باشد. به ارز رایج کالاف دیوتی موبایل، سی پی گفته می شود. آیا می دانستید که سی پی یکی از آیتم های فوق العاده ای است که در ارزان جم ارائه می شود؟ خیلی هیجان انگیز بوده که خرید سی پی ارزان کالاف دیوتی موبایل همراه با هدیه در ارزان جم امکان پذیر شده است. در ادامه، در ارتباط با این فرایند بیشتر صحبت می کنیم.

بازی اکشن کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی موبایل از پلتفرم های هیجان انگیز و اکشن دنیا می باشد. این پلتفرم هیجان انگیز از گیم پلی های بسیار جذابی بهره‌مند است. برنامه معروفی که در ابتدا جهت ارائه بر روی پلی استیشن و کامپیوتر ها طراحی شده بود. اما استقبال فراوان، این برنامه را برای گوشی های همراه نیز بهینه سازی نمود. بنابراین از صفحه کامپیوتر فراتر رفته و به گوشی هوشمند با سیستم عامل های اندروید و ios انتقال پیدا کرد. بازی مراحل مختلفی دارد که تحت تاثیر مود های مختلف همگام سازی می شوند. در هر مرحله از این بازی صد بازیکن حاضر می شوند. هر بازیکن در قالب یک کاراکتر و شخصیت استثنایی به میدان بازی وارد می شود. در مود بتل رویال هر بازیکن باید تمام رقبای خود را شکست دهد تا پیروز شود. اما این بازی مدرن از حالت های دیگر نیز حمایت می کند. در کنار مود بتل رویال از مدل زامبی و  مولتی پلیر نیز برخوردار است.

سی پی ارزان کالاف

سی پی در بازی کالاف موبایل چیست؟

یکی از نقاط قوت برنامه کالاف دیوتی موبایل، بهره‌مندی از سی پی می باشد. سی پی نوعی پول درون برنامه ای و کاملا اختصاص است که فقط درون این برنامه اعتبار دارد. در حقیقت این ارز موجودی مالی حساب شما در بازی تلقی می شود. کالاف یک بازی آنلاین است که نیاز به پول درون برنامه ای دارد. این آیتم هیجان انگیز و دیجیتال در بازی، امکان سودآوری را برای شرکت سازنده بازی فراهم نموده است. به ‌عبارت‌ دیگر شرکت بازی ساز اکتیویژن از این راه کسب درآمد می کند. شاید در ابتدای امر برنامه بازی را به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. اما ادامه موثر و هیجان ‌انگیز بازی در گرو دریافت آیتم های گوناگونی در طول بازی است. اکتیویژن این آیتم ها را در ازای دریافت پول در اختیار بازیکنان قرار می دهد. تغییرات بی نظیری در ضمن فراهم کردن اوقات خوش و دلچسب برای بازیکن، رقم می خورد. این پول یک سرمایه مالی برای طراح اصلی تلقی می شود.

کاربرد سی پی و ویژگی های استفاده از آن

سی پی ، نوعی ارز و اعتبار درون برنامه ای است. بر پایه این تعریف، با کمک آن می توان اقدام به خرید و فروش در درون خود برنامه نمود. تصور می کنید فروشگاه بازی به چه منظوری راه اندازی شده است. در این فروشگاه انواع آیتم های مورد نیاز بازیکن در طول بازی و مبارزه ارائه می شود. در حقیقت، مجموعه ای کامل از نیازمندی های بازیکن در این جا جمع شده است. تنها راه دستیابی، پرداخت هزینه آن هاست که از طریق سی پی صورت می گیرد. به کمک این ارز انحصاری و دیجیتال می توان اقدامات متنوعی را انجام داد.

  • انواع سلاح، تجهیزات، اسکین و گان را به صورت عمومی و خصوصی خریداری نمود.
  • هر کدام از کاراکتر ها و شخصیت هایی را که بازیکن دوست دارد می تواند در اختیار بگیرد.
  • امکان افزایش قدرت و توانمندی سلاح و ارتقاء سطح آن ها وجود دارد.
  • می توان قدرت نظامی و جنگی کاراکتر را به سطوح بالاتر ارتقا داد.
  • هر سیزن بازی دارای یک بتل پس اختصاصی است که خرید بتل پس از طریق این ارز صورت می گیرد.
  • راه ورود به انواع ماموریت های دوره ای بازی، باز می شود.
  • بازیکن می تواند انواع گردونه شانس هفتگی را فعال و از امتیازات فوق العاده آن بهره ببرد.

چگونه سی پی بخریم؟

ماهیت سی پی و انواع کاربرد های آن لزوم خرید این ارز رایج و منحصر به فرد را مشخص می کند. ارزان جم با فراهم نمودن یک بستر مناسب، شرایط خرید را برای کاربران ممکن ساخته است. آیا برای انجام این خرید، کاربران باید حتما به ارزان جم بروند؟ سایت اصلی بازی امکان خرید درون برنامه ای سی پی را برقرار نموده است. کاربران ایرانی به دلیل وجود تحریم و عدم دسترسی به حساب های بین المللی، نمی توانند این کار را انجام دهند. ارزان جم در این جهت عملکرد سودمندی از خود ارائه داده است. این سایت به عنوان یک فروشگاه واسطه، بسته های سی پی را از سایت اصلی خریداری می نماید. سپس آن ها را با افزایش ناچیز قیمتی در اختیار کاربران ایرانی می گذارد. شایان ذکر است که میزان سود این سایت از هر بسته بسیار ناچیز است. به همین دلیل است که گفته می‌شود ارزان جم جزو بهترین و ارزان قیمت ترین فروشگاه ها می باشد.

سی پی ارزان کالاف

هدیه ویژه با خرید سی پی ارزان

ارزان جم برای کاربران همیشگی خود یک امتیاز فوق العاده در نظر گرفته است. به کاربرانی که به طور مداوم این ارز را خریداری می کنند حجم های اضافی یا آیتم های کاملا رایگان اهدا می شود. گیمر ها همیشه از آیتم های رایگان استقبال می کنند. البته برای کاربرانی که حجم های بالا را خریداری می‌کنند، نیز آیتم های ویژه ای را در نظر گرفته است. بنابراین ضمن ارزان قیمت بودن می ‌توانید به هدایای ویژه در این سایت نیز دسترسی پیدا کنید. کافیست یکبار به این سایت رفته و خرید کنید. در نهایت متوجه امتیازات فوق العاده آن نسبت به سایر سایت های واسطه داخلی می شوید. عملکرد بسیار مطلوبی از خود به نمایش گذاشته است.

جمع بندی

در نهایت می توان گفت که ارزان جم سایتی فوق العاده جهت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل است. همان طور که گفته شد این خرید برای هر بازیکنی لازم و ضروری است. زیرا در جهت ارتقاء بازی و پیشبرد هدفمند آن نقشی سودمند ایفا می کند. این ارز یکی از آیتم های فوق العاده است که وجودش در بازی ضروری است. جهت تهیه آن با قیمت مناسب و ارزان، همراه با هدایای ویژه، ارزان جم فروشگاهی ایده آل است.

نظرات