بازیگران سریال دنیای شیرین دریا با داستانی از مردم شمال + بیوگرافی و عکس جدید بازیگران

0

بازیگران سریال دنیای شیرین دریا با داستانی از مردم شمال + بیوگرافی و عکس جدید بازیگران

بازیگران سریال دنیای شیرین دریا به کارگردانی مسعود رسام به تازگی همراه با نقش ها و عوامل این مجموعه که داستانی جذاب درباره دریا و مردم شمال دارد معرفی شده اند. عطیه غبیشاوی (مادر دریا) فرهاد بشارتی (عمو اسد) و مینا نوروزی ، زنده یاد پوپک گلدره (دریا) ، مهسا ملاقلی پور (ساحل) ، امیر محمدزاده (مجید) و حمزه شیرعلیپور از جمله بازیگران این سریال هستند

سریال دنیای شیرین دریا

اسامی بازیگران سریال دنیای شیرین دریا

سریال دنیای شیرین دریا، یکی از سریال های نوستالژی و خاطره انگیز محصول سال ۱۳۷۷ به کارگردانی بهروز بقایی با داستانی از مردم شمال و دریا از تلویزیون با حضور چهره های مطرح هنری که برای اولین بار از شبکه یک سیما پخش شد در ادامه جزئیات بیشتر درباره این مجموعه و بیوگرافی و عکس های از بازیگران سریال دنیای شیرین دریا را در مجله حرف تازه مشاهده کنید.

دنیای شیرین دریا نام یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی بهروز بقایی است که در سال ۱۳۷۷ در ۳۶ قسمت تولید و از برنامهٔ کودک و نوجوان شبکه ۱ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید. نگارش این سریال بر عهده علی خودسیانی و تهیه کنندگی آن نیز بیژن بیرنگ و زنده یاد مسعود رسام برعهده داشته و سازنده موسیقی متن نیز علی بیرنگ می باشد.

اسامی بازیگران سریال دنیای شیرین دریا

زمان پخش از شبکه دو

سریال قدیمی «دنیای شیرین دریا» قرار است ۱۳ تیر ۱۴۰۱ از شبکه دو سیما از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ پخش شود

خلاصه داستان سریال دنیای شیرین دریا

سریال قدیمی که بهروز بقایی کارگردانی کرده و محصول سال ۱۳۷۷ است. داستان این سریال با درباره دختری به نام «دریا» با بازی زنده یاد پوپک گلدره است که با لهجه شمالی و بسیار زیبا بازی کرده است.

خلاصه داستان سریال دنیای شرین دریا

دریا به همراه خانواده خود در یکی از روستاهای شمال کشور ایران با امکاناتی اندک زندگی می‌کند. شوخی‌های کودکانه «دریا» و کودکان فامیل هر بار مشکلاتی می‌سازد که درون‌ مایه داستان‌های این سریال را می‌سازند.

در هر قسمت از این مجموعه تلویزیونی، دو خانواده، هربار با مشکل تازه‌ای درگیر می‌شوند. مطابق معمول، هر بار بچه‌های خانواده مشکلی ایجاد می‌کنند و بزرگترها با هدایت و تدبیر خود، آنرا حل می‌کنند.

بیوگرافی بازیگران سریال دنیای شیرین دریا

بیوگرافی بازیگران سریال دنیای شیرین دریا

  • عطیه غبیشاوی (مادر دریا)
  • پوپک گلدره (دریا)
  • فرهاد بشارتی (عمو اسد)
  • مینا نوروزی (زن عمو اسد)
  • مهسا ملاپور (ساحل)
  • امیر محمدزاده (مجید)
  • حمزه شیرعلیپور

بازیگران مهمان

فرهاد بشارتی

فرهاد بشارتی (زادهٔ ۱۳۴۵) بازیگر اهل ایران است.
وی بازی در عرصه نمایش را از سال ۱۳۶۹ در تئاتر گیلان آغاز کرد. او دانش‌آموخته کارشناسی ارشد بازیگری و کارگردانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است و سال ۱۳۷۶ و پس از پایان تحصیلاتش به‌طور جدی تری وارد عرصه تصویر شد. بشارتی سابقه بازی در حدود ۲۳ تئاتر را دارد و ۲۷ مجموعه تلویزیونی با کارگردانان خوب و مجموعه سازان داشته، در ۱۳ تله فیلم بازی کرده‌است و چندین فیلم سینمایی در کارنامه اش دارد.

او یکی از بازیگران فعال در سه عرصه تئاتر، تلویزیون و سینماست که در عرصه‌های اجتماعی، خانوادگی، پلیسی و طنز کار کرده‌است.

فرهاد بشارتی

پوپک گلدره

با نام کامل پوپَک مرادعلی گُلدَره در ۸ مرداد ۱۳۵۰ در بیمارستان پاسارگاد، تهران به دنیا آمد.
وی ابتدا در دبیرستان خیام و زیر نظر استاد درودی با بازیگری آشنا شد سپس با اخذ رتبه ۵۶ در کنکور دانشگاه سراسری، در رشته روانشناسی بالینی دانشگاه تهران پذیرفته شد و پایان‌نامه‌اش را در رشته تئاتر درمانی نوشت

فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش انگشتر هزارنگین به نویسندگی و کارگردانی سید جلال‌الدین دری درسال ۱۳۷۵آغاز کرد و در همان سال در نماهنگ رؤیای زمین ظاهر شد.

او در سکانس‌هایی از مجموعه تلویزیونی «سرزمین سبز» به کارگردانی بیژن بیرنگ و مسعود رسام بازی کرد.

پوپک گلدره در سریال دنیای شیرین دریا

تصادف و مرگ

دوشنبه شهریور ۱۳۸۴ در جاده نوشهر به نور -منطقه سیسنگان دچار حادثه رانندگی شد و به اغما فرورفت.

در حالی که مسافر یک خودروی پیکان بود، به دلیل انحراف به چپ راننده پیکان و برخورد مستقیم با یک پژو آردی، دچار ضربه مغزی شده و راهی بیمارستان ۱۷ شهریور شهرستان آمل می‌شود.

در عصر ۲۷ فروردین ۱۳۸۵ پس از ۸ ماه به‌سر بردن در اغما در بیمارستان مهر تهران در سن ۳۴ سالگی درگذشت.[۱۸][۱۹] و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد

عطیه غبیشاوی

عطیه غبیشاوی، بازیگر سینما و تلویزیون، سال ۱۳۴۰ در شهر آبادان متولد شد. وی دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

او در فیلم های صبح روز هفتم (۱۳۸۷) گزارش مریم (۱۳۸۴) ،مهره (۱۳۷۶)حالا چه شود! (۱۳۷۳) ،کوچه و موزه (۱۳۷۳) ، اتل متل توتوله و … بازی کرده است

عطیه غبیشاوی

امیر محمدزاده

امیرمحمدزاده در دنیای شیرین دریا در نقش مجید بازی کرده بود که عکس جدید او را می بینید:

عکس جدید بازیگران سریال دنیای شیرین دریا

برخی عوامل

نویسنده : علی خودسیانی
کارگردان : بهروز بقایی

سازنده موسیقی متن : علی بیرنگ
کشور سازنده : ایران
شمار قسمت‌ها : ۳۶

تهیه‌کننده‌ها : بیژن بیرنگ و مسعود رسام
فیلم‌برداری : محمدرضا کاظمی و محمدحسین کریمی
تدوین‌گر : سعید سالارزهی
پخش شبکهٔ اصلی : شبکه ۱ سیمای جمهوری اسلامی ایران
انتشار اولیه : ۱۳۷۷

نظرات