بیوگرافی و عکس های ارسلان قاسمی بازیگر

0

بیوگرافی و عکس های ارسلان قاسمی بازیگر

بیوگرافی ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی (زادهٔ ۱ خرداد ۱۳۷۴ در تهران) بازیگر و خواننده ایرانی است. وی دارای دیپلم کامپیوتر می باشد. او تاکنون علاوه بر چند فیلم سینمایی در مجموعه‌های تلویزیونی یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین و در چشم باد در نقش کودکی بیژن نیز بازی کرده‌است. وی علاوه بر کار تصویری چند ترک صوتی را عرضه کرده است قاسمی نخستین بار در سن هفت سالگی در مجموعه تلویزیونی در چشم باد در نقش کودکی بیژن (پارسا پیروزفر) به بازی پرداخت. فیلم‌برداری این سریال از سال ۱۳۸۲ آغاز شد.او در فیلم جعبه موسیقی (فرزاد مؤتمن) نقش اصلی را به‌عهده داشت.

ارسلان قاسمی

خانواده ارسلان قاسمی

پدرش مدیر عامل یک شرکت کشتیرانی و مادرش هم مدیریت یک مهدکودک را بر عهده دارد. ارسلان قاسمی دو خواهر دارد که هر دو از ارسلان بزرگ تر هستند و یک برادر دارد.

ارسلان قاسمی

اولین تجربه بازیگری توسط بهاره رهنما

جالب است بدانید که بهاره رهنما او را وارد بازیگری کرده است. بهاره رهنما به دلیل اینکه دوست صمیمی مادرش بوده است او را برای بازی در سریال در چشم باد به مسعود جعفری جوزانی معرفی می کند که بعد از تست موفق می شود اولین تجربه بازیگری خود را پشت سر بگذارد.

فعالیت موسیقی ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی طی چند وقت اخیر دو ترانهٔ آفرین و ای کاش را به همراه سینا دست‌خوش با تنظیم محمد جواندر خواند. وی در مصاحبه با سایت ایران کنسرت گفت دوست دارم زمینه فعالیت موسیقی ام را گسترش دهم و کارهای جدیدی را به همراه سینا و محمد عرضه کنم.

همسر ارسلان قاسمی

ایشان ازدواج نکرده اند و مجرد هستند و شایعه ازدواج ایشان با ترلان پروانه کذب است.

فیلم شناسی ارسلان قاسمی

مجموعه‌های سینمایی

? هشتگ
۱۳۹۵ ماه گرفتگی
۱۳۹۱ رسوایی
۱۳۹۱ نفوذ (مجموعه اینترنتی)
۱۳۸۷ تاکسی نارنجی
۱۳۸۷ کلانتری غیرانتفاعی
۱۳۸۶ جعبه موسیقی
۱۳۸۴ خاک سرد
۱۳۸۴ شام عروسی

مجموعه‌های تلوزیونی

۱۳۹۷ سریال از یادها رفته
۱۳۹۷ سریال تعطیلات رویایی
۱۳۹۵ آرام می‌گیریم
۱۳۹۲ هفت سنگ
۱۳۹۲ هوش سیاه ۲
۱۳۹۰ تا ثریا
۱۳۸۹ فاصله‌ها
۱۳۸۸ هوش سیاه
۱۳۸۷ یوسف پیامبر
۱۳۸۷ در چشم باد

ارسلان قاسمی

تله فیلم

۱۳۸۷ خاطرات فردا به کارگردانی حمیدرضا حافظی

(فضای مجازی)

سریال اینترنتی نفوذ (۱۳۹۱)

شایعه ازدواج با ترلان پروانه

خبر ازدواج ارسلان قاسمی و ترلان پروانه از زمانی که این دو هنوز نوجوان بودند پخش شد و با بازی های مشترک این دو بازیگر و گذشت زمان شاخ و برگ زیادی به این شایعه داده شد. البته با اینکه چندین بار این خبر از هر دو طرف تکذیب شد

ولی باز هم کسانی هستند که نمی خواهند دست از شایعه سازی برای این دو بازیگر جوان بر دارند. در مصاحبه ای ترلان پروانه اظهار کرد ما فقط همکار و دوست هستیم و شایعه رابطه و ازدواج ما به هیچ وجه صحت ندارد.

به تازگی ارسلان قاسمی در مصاحبه ای گفته است که من دوست ندارم اسمم در کنار اسم ترلان پروانه بیاید چون من شخص دیگری را دوست دارم. طرفداران ارسلان قاسمی حدش زده اند خانمی که ارسلان قاسمی در موردش صحبت کرده است دیبا نام دارد.

عکس های ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی

نظرات