بازیگر نقش بریژیت در سریال تمام رخ کیست بیوگرافی و عکس های جدید جنجالی

0

بازیگر نقش بریژیت در سریال تمام رخ کیست بیوگرافی و عکس های جدید جنجالی

بریژیت بازیگر اوکراینی سریال تمام رخ

سوتلانا سوپیلنیاک در سریال تمام رخ نقش بریژیت را بازی می کند که پیش از این در سریال های سرجوخه و فیلم ماهور به عنوان بازیگر حضور داشت.
بازیگر اوکراینی سریال تمام رخ در ادامه مسیر بازیگری در ایران در جدیدترین سریال احمد معظمی بازی کرده است، این دومین همکاری سوتلانا سوپیلنیاک با احمد معظمی و ابوالفضل صفری می باشد.

بیوگرافی سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر نقش بریژیت در سریال تمام رخ

بیوگرافی سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر نقش بریژیت در سریال تمام رخ

«سوتلانا سوپیلنیاک»بازیگر اوکراینی تئاتر، سینما و تلویزیون متولد ۱۱ دی ماه ۱۳۷۳ در اوکراین است.

او فارغ التحصیل فوق لیسانس دانشگاه شفچنکو اوکراین در رشته زبان و ادبیات فارسی بوده و در حال حاضر دانشجوی دکتری در همین رشته می باشد.که فعالیت‌اش را از بازیگری در ایران آغاز کرد و حالا به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون شناخته میشود.

بازیگر نقش بریژیت در سریال تمام رخ کیست بیوگرافی و عکس های جدید جنجالی

سوابق بازیگری

سوتلانا سوپلینیاک بازیگر اوکراینی سریال‌ تمام رخ است که در نقش دختری به نام بریژیت بازی میکند. او نقش مقابل بهزاد خداویسی در نقش پیمان را بر عهده دارد و در مصاحبه جدید گفته: بریژیت همه را غافلگیر خواهد کرد. او درباره شرایط ازدواجش گفته: اگر همسرم ایرانی باشد باید آماده یادگیری زبان اوکراینی شود و به قول شما ایرانیان مرد حسابی باشد.

بازی در فیلم ماهور به کارگردانی مجید نیامراد اولین تجربه ی سینمایی این دختر اوکراینی در ایران است. او در دومین بازی خود در سریال سرجوخه در نقش فلورا خوش درخشید و نظر اهالی سینما و مخاطبان را به خود جلب کرد.

بازیگر اوکراینی سریال تمام رخ کیست بیوگرافی و عکس های جدید جنجالی

بازیگر اوکراینی سریال تمام رخ کیست

خودش گفته مدتی در ایران زندگی کردم و از ۵ سال پیش بارها به ایران سفر کرده است. او با نام لانا در ایران در بین دوستانش شناحته میشود. اخرین حضور سوتلانا در ایران هب ۶ ماه پیش برمیگردد که برای بازی در سریال تمام رخ به ایران سفر کرد. اما در حال حاضر به کشورش اوکراین بازگشته است.

عکس شخصی بازیگر نقش بریژیت در سریال تمام رخ

می گوید از دوران بچگی علاقه زیادی به فرهنگ کشورهای خاورمیانه خصوصا مصر باستان داشته و همین علاقه باعث شد تا در رشته زبان ادبیات تحصیل کند و حالا خوشحال است که در ایران بازیگر شده است.

بازیگر نقش بریژیت در سریال تمام رخ

او درباره نقش خود در سریال تمام رخ گفته: بریژیت یک دختر فرانسوی است که کاراکتری بسیار پیچیده و خیلی احساساتی دارد و در این داستان، او شبیه فلورا در سریال سرجوخه نیست. بریژیت در تمام‌رخ برای عشق با تمام دنیا می‌جنگد. مطمئنم این «دختر فرانسوی» همه را غافلگیر می‌کند.

بیوگرافی بازیگر نقش بریژیت در سریال تمام رخ

سریال تمام رخ که به سفارش مرکز سیمافیلم ساخته شده، قرار است به زودی از نیمه دوم آذر ۱۴۰۱ شبکه سه سیما پخش شود. موضوع آن در رابطه با تحریم و تروریسم اقتصادی است که متشکل از ۳۰ قسمت خواهد بود.

بازیگر نقش بریژیت در سریال تمام رخ کیست بیوگرافی و عکس های جدید جنجالی

«تمام رخ» بحث خانواده و آدم‌هایی را نشان می‌دهد که شخصیت متزلزلی دارند؛ می‌توانند تحصیل‌کرده باشند و فریب بخورند. طمعِ پول زیاد در فقدانِ امنیت و عشق در خانواده باعث می‌شود آدمی به خیانت و حتی وطن‌فروشی تن دهد.

نظرات