ساعت و زمان پخش فصل هشتم خندوانه ۱۴۰۰ + بیوگرافی مهمان امشب

0

فصل هشتم خندوانه (خندوانه ۸) را از دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه از ۱۸ آبان ۱۴۰۰ در ساعت ۲۳ از شبکه نسیم با اجرای رامبد جوان و جناب خان با حضور چهره های ورزشی و بازیگران چون مهران غفوریان و مهمانان جدید دیگر و کمدین هایی چون مجید افشاری، میثم درویشان‌پور، امیرحسین قیاسی و ابوطالب حسینی و … و مسابقه خنداننده شو ۳ تماشا کنید. در ادامه زمان دقیق پخش و تکرار فصل هشتم خندوانه از شبکه نسیم + موضوع و عکس و بیوگرافی مهمانان امشب سری هشت خندوانه ۱۴۰۰ کیست؟ و آدرس پیج اینستاگرام خندوانه و شرکت کنندگان خنداننده شو ۳ را از مجله حرف تازه دریافت کنید.

ساعت و زمان پخش فصل هشتم خندوانه 1400 + بیوگرافی مهمان امشب

زمان دقیق پخش و تکرار فصل هشتم خندوانه + بیوگرافی مهمان امشب خندوانه ۸ با عکس

رامبد جوان در افتتاحیه هشتمین فصل از «خندوانه»، اعلام کرد که از جمله اتفاقات این فصل برگزاری مسابقه «خنداننده شو ۳» است.

سری ۸ خندوانه با اجرای رامبد جوان و تهیه‌کنندگی سیدعلی احمدی از شب گذشته ۱۸ آبان‌ روی آنتن شبکه نسیم رفت، فصلی که به گفته رامبد جوان قرار است پر از اتفاقات جدید باشد گفت: فصل جدید را شروع کردیم، دکور جدید داریم و هنوز اتفاقات جدیدی داریم، ریزه‌کاری‌هایی هم دارد که به مرور تکمیل می‌کنیم.

در قسمت اول حامد همایون به سنت فصل‌های قبلی خندوانه شب گذشته دو قطعه برای این برنامه اجرا کرد. شروع برنامه با اجرای هومن گامنو با حضور تماشاگران روی آنتن رفت و اولین شوخی‌های مفرح برنامه با جناب خان آغاز کرد. شوخی‌هایی که با یکی از موضوعات روز و حاشیه‌ای حوزه ورزش یعنی حذف مهدی طارمی از تیم ملی و همچنین میانجی گری بین او و اسکوچیچ مطرح می‌شد.

مجید افشاری، میثم درویشان‌پور، امیرحسین قیاسی و ابوطالب حسینی چهار کمدینی بودند که در قسمت نخست فصل جدید «خندوانه» حضور یافتند.

زمان دقیق پخش و تکرار فصل هشتم خندوانه + بیوگرافی مهمان امشب خندوانه 8 با عکس

همچنین ببینید: ساعت و زمان پخش فصل پنجم برنامه چهل تیکه ۱۴۰۰ + بیوگرافی مهمان امشب

ساعت پخش تکرار فصل هشتم خندوانه

قرار است این برنامه در شب‌های دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه و در ساعت ۲۳ پخش شود. تکرار این برنامه در ساعت‌های ۴ بامداد، ۱۱ صبح و ۱۷ عصر است

اینستاگرام اصلی خندوانه

صفحه رسمی خندوانه با نشانی زیر در دسترس عموم قرار دارد و شما می توانید از اسم و بیوگرافی مهمان امشب این برنامه زودتر آگاه شوید .

khandevaneh_official

نظرات